سه شنبه 21 بهمن 1393 - 0:40

روز پربار بویراحمد: افتتاحیه های گاز، برق، آب و …/ از پنالتی زدن خادمی و زارعی تا بنرهای جالب استقبال (+تصاویر و حواشی)

وی از مردم خواست از این ظرفیتها و استعدادها در فعالیتهای اقتصادی بهره گیرند تا شاهد رشد اشتغال و توسعه در این منطقه باشند.

گروه اقتصادی – در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بویراحمد، معاونان استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ۷۶طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش «بویر نیوز»، در روز پرکار مسئولان تعداد 70 پروژه افتتاح و شش پروژه نیز کلنگ زنی شد که اعتباری افزون بر۸۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

شعله ور شدن گاز در سردترین دهستان کهگیلویه و بویراحمد/ تقدیر متقابل استاندار و زارعی بخاطر گازرسانی به کاکان

صبح امروز نخستین شعله گاز در منطقه کاکان شهرستان بویراحمد روشن شد تا مردمان سردترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد از این پس زمستانهای سرد و برفی را با شعله های گرم گاز سپری کنند.

1

نماینده بویراحمد و دنا در این آئین گفت: گازرسانی به دهستان کاکان در افق ۱۰۰ ساله طراحی شده است.

غلام محمد زارعی با تقدیر از استاندار و مسئولان شرکت گاز، افزود: گازرسانی مطالبه به حق مردم کاکان بود که به رغم سختی هایی که اجری این پروژه داشت، به بار نشست.

وی به مقایسه روستاهای استان قبل و بعد از انقلاب پرداخت و بیان کرد: در حکومت پهلوی روستا جایگاهی نداشت و یک اقلیت بر اکثریت حکومت می کردند اما امروز مردم تصمیم می گیرند و خدمات به سمت توده های مردم رفته است.

زارعی با بیان اینکه سرانه هزینه گازرسانی به کاکان به ازای هر نفر دومیلیون تومان است، اظهار داشت: امیدوارم تا پایان سال ۹۴ دیگر روستاهای این دهستان نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس به اجرای پروژه آبرسانی به کاکان، چهار خطه کردن جاده یاسوج به کاکان و کلید خوردن راه آهن یاسوج به اقلید در این منطقه اشاره کرد و گفت: این پروژه ها موجب عمران روز افزون دهستان کاکان می شوند.

زارعی یادآور شد: ارتقای دهستان کاکان به بخش یکی از مطالبات مردم این منطقه است که با جدیت پیگیری می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: دهستان کاکان یکی از مستعد ترین مناطق استان است که گازرسانی به آن می تواند منجر به شکوفا شدن این استعدادها شود.

سید موسی خادمی با تقدیر از جدیت و پیگیری  نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برای به ثمر نشتن این پروژه افزود: این استان به استان نفت و گاز معروف است و از طرفی جنگل و منابع طبیعی مهمترین سرمایه و ظرفیت آن است و براین اساس گازرسانی به روستاها می تواند در صیانت از این ثروت ارزشمند نقش مهمی داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: همه روستاهای دارای شرایط گازرسانی در این استان از این نعمت برخوردار شوند.

خادمی بیان داشت: دهستان کاکان از ظرفیتهای بالایی در بخش های گردشگری، باغداری و کشاورزی برخوردار است که شکوفایی این ظرفیتها در کنار ایجاد زیرساختها می تواند موجب رشد هرچه بیشتر این منطقه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با احداث راه آهن یاسوج به اقلید، دهستان کاکان جایگاه ویژه ای در گردشگری خواهد یافت.

سید موسی خادمی در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به دهستان کاکان و افتتاح حسینیه شهید بهروزی در جمع مردم این منطقه افزود: دهستان کاکان از امتیازات گردشگری تابستانه و زمستانه بهره مند است که توسعه ارتباطات جاده ای و ریلی می تواند این ظرفیت را شکوفا کند.

وی از مردم خواست از این ظرفیتها و استعدادها در فعالیتهای اقتصادی بهره گیرند تا شاهد رشد اشتغال و توسعه در این منطقه باشند.

افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی بویراحمد با اعتبار 12 میلیارد ریالی با همت نماینده بویراحمد و دنا و استاندار کهگیلویه و بویراحمد
صبح امروز در مراسمی اصلاح و توسعه روشنایی منطقه مهریان به نمایندگی از 12 پروژه در حوزه برق رسانی شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.
 1 (11)

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی بویراحمد با اعتبار 12 میلیارد ریال خبر داد.

 داوود راهزادی در مراسم بهره‌برداری و اصلاح توسعه روشنایی منطقه مهریان اظهار کرد: بهره‌برداری و توسعه روشنایی منطقه مهریان با اعتباری بالغ بر دو ملیارد ریال از محل اعتبارات داخلی انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیگر پروژه‌ها افزود: با پیگیری ها و همکاری های نماینده محترم شهرستان بویراحمد و دنا و استاندار محترم رشد و شکوفایی چشمگیری در حوزه برق رسانی داشته ایم که خط دو مداره مختار و بهره‌برداری از ایستگاه روشنایی سی‌سخت را در دست اقدام داریم و در همین راستا سه پروژه دیگر برق در شهرستان بویراحمد در حال اجرا بوده که در روستاهای تل‌خسرو، چیتاب و بله‌زار و مهریان با اعتباری افزون بر 500 میلیون تومان اجرا می‌شود.

این مسئول گفت: 30 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه در پروژه‌های امروز وجود دارد که با نصب تعداد 548 چراغ روشنایی در طول مسیر 2 هزار متری به بهره‌برداری رسید.

1 (4)

در این آیین غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلاتی که در مناطق اقماری و حاشیه‌نشین شهر یاسوج وجود دارد یکی از مشکلات را در خصوص روشنایی معابر دانست و گفت: مردم به دلیل نبود روشنایی همواره از عدم امنیت شاکی بودند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهر یاسوج به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که با این حجم مهاجرت از روستاها به شهر یاسوج در آینده نزدیک برای خدمات‌رسانی در زمینه‌های مختلف از جمله آب و برق و گاز با مشکل مواجه می‌شویم.

این مسئول اقدامات اخیر شرکت برق استان در ایجاد روشنایی مناطق حاشیه‌نشین شهر یاسوج علی‌رغم کمبود اعتبارات کاری بزرگ و در خور تحسین دانست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با قدردانی از شرکت‌های خدمات‌رسان استان که در دهه فجر امسال پروژه‌های خوبی برای مردم به خصوص در روستاها داشتند یکی از اقدامات مؤثر برای ایجاد امنیت را روشنایی معابر مناطق حاشیه‌‌نشین شهرها و همچنین روستاها دانست.

وی متذکر شد: در سال آینده به همین منظور اعتبارات خوبی نسبت به اعتبارات امسال و سال گذشته پیش‌بینی شده که مناطق بیشتری از نعمت روشنایی برخوردار می‌شوند.

 افتتاح سالن ورزشی دانش‌آموزی یاسوج/ پنالتی زارعی گل شد، خادمی به تیرک زد!
سالن ورزشی دانش‌آموزی یاسوج با اعتبار 750 میلیون تومانی افتتاح شد.

در این آئین جهان محرابی با اشاره به کارهای انجام گرفته توسط این دستگاه برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته از نظر اعتبارات وضعیت بهتری داشتیم و قاعدتا کارهای بیشتری صورت گرفت.

وی با ابراز امیدواری از این که با افزایش اعتبارات این دستگاه در لایحه بودجه سال آینده اقدامات مؤثری برای نوسازی، تجهیز و ساخت اماکن آموزشی در استان انجام خواهد شد، افزود: برای سال آینده اعتبارات این بخش افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بیان داشت: تعداد چهار پروژه افتتاحی دیگر داریم که یک سالن ورزشی، یک فضای آموزشی و دو باب نمازخانه با اعتبارات یک میلیارد و 790 میلیون تومانی خواهد بود.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که پروژه‌های نوسازی از مهم‌ترین اولویت‌های عمرانی استان به‌شمار می‌روند، افزود: اگر آموزش و پرورش را در کشور و استان اولویت اول بدانیم لازم است که این پروژه‌ها نیز در اولویت ساخت و تکمیل باشند.

سیدموسی خادمی افزود: با افزایش تعداد دانش‌آموزان و همچنین افزایش شهرنشینی در سال‌های اخیر لازم است که در همه شهرها به‌خصوص شهر یاسوج در زمینه فضاهای آموزشی و ایجاد آن‌ها تلاش بیشتری شود.

غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این آیین از پی‌گیری‌های خود برای اخذ اعتبارات ملی در زمینه توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان استان این موضوع را در مرکز به جد پی‌گیری می‌کند تا سرانه فضاهای آموزشی استان افزایش پیدا کند.

88

از حاشیه های جالب این مراسم ضربات پنالتی نماینده بویراحمد و دنا و استاندار کهگیلویه و بویراحمد  و معاون برنامه ریزی استاندار به سوی دروازه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بود که زارعی با ضربه پای چپ توپ را درون دروازه جای داد اما شوت زیبای سیدموسی خادمی با بدشانسی به تیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت و نوروزی نیز پنالتی خود را به گل تبدیل کرد.

افتتاح 7 پروژه سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان بویراحمد/ تشکر خادمی از بانوان کارآفرین
در منطقه نرگاه یاسوج دو واحد گلخانه‌ای کشت و تولید گل رز هلندی افتتاح شد.
7

جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیزبا بیان توانمندی‌های استان در زمینه کشت انواع گیاهان گلخانه‌ای اظهار کرد: به غیر از گیاهان خوراکی در تولید گیاهان و گل‌های زینتی هم در استان توانمندی‌های زیادی وجود دارد که باید برای تولید و اشتغال از این ظرفیت بزرگ استفاده بهینه کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این که امروز دو مجتمع گلخانه‌ای در فضای 10 هزار مترمربعی افتتاح شد، افزود: یکی از این گلخانه‌ها در فضای 5 هزار و 200 متر‌مربعی و با اعتبارات 12 میلیارد ریالی از محل صندوق توسعه ملی افتتاح شد.

وی گفت: مجتمع گلخانه‌ای که مدیریت آن نیز بر عهده یکی از زنان کارآفرین استان بوده در همین منطقه و در متراژ 5 هزار مترمربعی انجام شده است.

1 (9)

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه با اشاره به اعتبارات خوب امسال در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: از کل اعتبارات اعم از ملی و استانی مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون تومان آن به شهرستان بویراحمد اختصاص یافته است.

وی از تعداد 7 پروژه افتتاحی دهه فجر انقلاب در شهرستان بویراحمد یاد کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل دو پروژه گل‌خانه‌ای، سه طرح مرغ گوشتی 30 هزار قطعه‌ای و دیگر پروژه‌های خوبی است که اشتغال و تولید به همراه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان این‌که باید در بخش کشاورزی استان سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم و کشاورزی را به سمت کشت کشاورزی نوین هدایت کنیم، تصریح کرد: باید بپذیریم که یکی از پایه‌های اصلی توسعه استان حوزه کشاورزی است چرا که همه داشته‌ها و قابلیت‌ها اعم از آب کافی و زمین‌های هموار و البته نیروی انسانی باتجربه و فارغ‌التحصیلان کشاورزی را در استان داریم.

سیدموسی خادمی با تشکر از بانوان کارآفرین استان تصریح کرد: بانوان نقش بسیار مهمی در توسعه استان می‌توانند داشته باشند و باید از ظرفیت خوب آن‌ها برای کمک به اقتصاد استان استفاده بیشتری شود.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: در سال جاری 71 طرح با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به بانکها عامل برای ایجاد طرحهای باغبانی معرفی شد.
کلنگ‌زنی مخزن هزار متر مکعبی آب شهر چیتاب/ دلایل زارعی برای شروع سریع کار

 عصر امروز مخزن هزار متر مکعبی چیتاب کلنگ‌زنی شد.

آب

مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه شهر چیتاب از جمله‌ شهرهای تازه تاسیس استان است گفت: کار مطالعه تامین و توزیع آب شرب این شهر از اولویت‌های اصلی آبفای استان است.

سید علی لدنی‌نژاد با اشاره به اعتبار این پروژه گفت:  پروژه آب چیتاب از محل استانی با اعتباری افزون بر 500 میلیون تومان تأمین شده است که مبلغ 200 میلیون تومان از مبلغ کل این پروژه با پیگیری مستقیم نماینده بویراحمد و دنا تامین شده است.

1 (3)وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی مخزن تامین آب شرب این شهرشاهد سرعت گرفتن در انجام خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان چیتاب خواهیم بود.

همچنین سید موسی خادمی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه از بهمن 93 آغاز و در پایان 94 به بهره‌برداری خواهد رسید.

خادمی با بیان این که آب شرب همه روستا‌ها در استان باید تأمین شود، افزود: با جذب اعتبارات لازم از محل‌های گوناگون در تأمین آب شرب روستا‌های استان تلاش می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید به پیمانکار این پروژه، عنوان کرد: پیمانکار هرچه زودتر کار خود را باید شروع کند چرا که 250 میلیون تومان از اعتبار این پروژه همین امسال اختصاص یافته است.

غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس هم در این مراسم اظهار کرد: نبود آب یکی مشکلات و خواسته‌های مردم شهر چیتاب بود که خوشبختانه امروز شاهد کلنگ‌زنی مخزن آب این شهر هستیم.

وی به شهدای این شهر شهیدان خرسندیان اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان توجه و تکریم خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند چرا که امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

زارعی، سنتی بودن کانال‌های کشاورزی، مشکلات جاده اصلی چیتاب به یاسوج و آب را از اصلی‌ترین خواسته‌های به حق شهر چیتاب دانست و افزود: با بررسی‌های انجام گرفته پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

روز پرکار شرکت گاز/ شش روستای بخش چیتاب بویراحمد از نعمت گاز برخوردار شدند

یکی دیگر از پروژه هایی که در نهمین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید، گاز رسانی به شش روستای بخش چیتاب بود.

4

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این طرح گازرسانی، افزود: این روستاها شامل حوزار، محمدآباد، کرکرزار، چم سوخته، امیرآباد و سیلارستان است.

هوشنگ صیدالی افزود: اعتباری افزون بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای گازرسانی به شش روستای بخش چیتاب شهرستان بویراحمد هزینه شده است.

وی بیان کرد: 12 هزار و 850 متر شبکه گذاری برای گازرسانی به این تعداد روستا انجام شد.

صیدالی اظهار کرد: جمعیت بهره مند از نعمت گاز در این شش روستا شامل 600 نفر در قالب 180 خانوار است.

وی عنوان کرد: عملیات گازرسانی به این تعداد روستای بخش چیتاب شهرستان بویراحمد بیش از شش ماه طول کشید.

در این آیین استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گازرسانی به مناطق روستایی یکی از اولویت‌های مهم مسئولان استانی به شمار می‌رود، اظهار کرد: باید برای این کار عزم و تلاش بیشتری داشته باشیم.

سید موسی خادمی گفت: گازرسانی به روستاها مزیت‌های زیادی دارد از جمله این که از مهاجرت روستاییان مناطق سردسیری به شهرها کاسته می‌شود و دیگر این که جنگل‌ها دیگر برای استفاده از سوخت درختان جنگلی تخریب نمی‌شوند.

55

غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان این که برای گازرسانی به مناطق مختلف چیتاب تلاش زیادی صورت گرفت، اظهار کرد: همه مسئولان با تعامل موجب ایجاد چنین خدمتی به مناطق روستایی چیتاب شدند.

 فرماندار بویراحمد: 76 طرح عمرانی و اقتصادی در بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد

۷۶طرح عمرانی و اقتصادی روز دوشنبه و در نهمین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بویراحمد مرکز کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

aaaaaa-620x279

فرماندار شهرستان بویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا مصوب برای این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی را افزون بر۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

هوشنگ یاری پور با بیان اینکه از این تعداد ۷۰ مورد با اعتباری افزون بر ۶۳۰ میلیارد ریال افتتاح و شش پروژه نیز کلنگ زنی شد، افزود: ۵۲ مورد از این طرح ها عمرانی و ۲۴ طرح نیز اقتصادی بوده است.

وی میزان اشتغالزایی طرح های افتتاحی دهه فجر امسال را بیش از ۸۱۵ نفر اعلام کرد.

یاری پور تصریح کرد: این طرح ها در حوزه های مختلف ورزش، بهداشت، عمران شهری و روستایی، کشاورزی، راه ، آبرسانی، برق رسانی ، گاز رسانی و خدمات بوده است.

1 (15)

وی اظهار کرد: گاز رسانی به ۱۳ روستای کاکان و شش روستای بخش چیتاب شهرستان بویراحمد با اعتباری حدود ۴۸ میلیارد ریال ،اجرای طرح های هادی روستایی با اعتباری افزون بر۳۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت معابر شهری یاسوج با اعتباری حدود ۱۲ میلیارد ریال از مهمترین پروژه های عمرانی افتتاح شده در این شهرستان در دهه فجر امسال بود.

وی افتتاح چهار کارخانه سنگ شکن کوهی در منطقه دلی بجک و کاکان بویراحمد، هنرستان ۱۲کلاسه در شهرک امام حسین (ع) ، بهره برداری از هفت طرح کشاورزی و ۱۲ پروژه برق رسانی را از سایر طرح های عمرانی افتتاح شده در دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد ذکر کرد.

یاری پورتاکید کرد: آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهر چیتاب با مخزن یک هزار مترمکعبی و با جمعیتی افزون بر دو هزار و ۵۰۰ نفر و اعتباری حدود پنج میلیارد ریال از مهمترین پروژه های کلنگ زنی شده شهرستان بویراحمد در نهمین روز دهه فجر بود.

تصاویر مربوط به کلنگ زنی و افتتاح ۷۶طرح عمرانی و اقتصادی  شهرستان بویراحمد را (اینجا) بخوانید/(کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=139078
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صابری گفت:

    حاجی واقعا خسته نباشید من هرموقع این بویرنیوز رو باز کردم تا شما دارید از یک روستا یا یک منطقه محروم بازدید میکنی، ازشما بابت گازرسانی به کاکان تشکر میکنم، حیف که بودجه دولت دیگه اون بودجه دولت قبل نیست

    • ناشناس گفت:

      معلومه که تصاویر چندی پیش تاجگردون هنگام پنالتی زدن در آئین افتتاح طرح های ورزشی گچساران خیلی ها رو به تکاپو انداخته

  2. بلوط گفت:

    انصافا تلاش اقای زارعی و اقدامات و کارهای ایشون شاید جای حرف داشته باشه ولی انسانی و عادلانه می باشد نقدهای غیر منصفانه ای که به ایشون این روزها صاحبان زر و زور روا میدارند دل هر انسان منصفی را به درد میاره /ایشون با صداقت در مجلس شورا و دیگر نهادهای کشور مظلومیت استان را داد می زنه و شجاعانه برخورد می کنه ولی بعضی از دوستان خرده می گیرند و به بدترین شکل ناسپاسی می کنند/ ما از دور دست ایشون را می بوسیم و براشون آرزوی توفیق داریم

  3. دلاورکاکان گفت:

    جناب حاج زارعی صمیمانه از پیگیری های شما برای گازرسانی به دهستان کاکان تقدیر و تشکر می نمایم

  4. آگاه گفت:

    خنده رو به لبان مردمی آوردی که زندگی سخت اما دوس داشتنی و بدور از دغدغه های شهری دارن. زمانی یه شهر پیشرفت میکنه که صنعت روستا ها پیشرفت کنه و ازدحام مردم درون شهر زیاد نشه تا فرصت کار و ایجاد شغل برای همه فراهم شه پس اگر قرار بر پیشرفت شهرمون هست اول باید زیر بناها رو ایجا کنیم وقتی درون روستاها امکانات فراهم باشه مردم به شهرهاحجوم نمیارن و بیکاری ایجاد نمیشه.اقدامات چنین نماینده ای واقعا با تفکر و عاقلانه انجام میشه پس می باید نماینده رو ستایش و از اقدامات و تصمیماتش حمایت کرد//

  5. لودابی گفت:

    امان از ما مردم !! یادمان رفته در دوره های قبلی تازمان انتخابات چشممان به جمال اقای نماینده روشن نمیشد و انتقاد میکردیم که چرا اینطور رفتار میکنه …اما الان همه نماینده ای حاضر در جمع مردم داریم و هم اینکه خدمات بی نظیر او به بخش های محروم استان هویدا و روشن است.. ایا این مقایسه خود دلیلی بر توانایی نماینده فعلی و مردمی نیست؟

  6. نیکبخت گفت:

    بعد از سال ها الان مردم کاکان دارن تغییراتی رو حس می کنن از نماینده شهرستان تشکر می کنیم این چند سری هم که تشریف آوردن انصافا خیلی صمیمی برخورد کردن و در بازدیدها به مشکلاتمان گوش دادن مخصوصا بحث گاز ازشون برا حمایت بیشتر از باغداران و ساخت سردخانه نگهداری میوه نیز کمک طلب می کنیم پیروز باشید

  7. پرسش گری گفت:

    چه قدر در گذشته به این مردم ظلم کرده اند که امروز باید شاهد گاز رسانیشان باشند!!!واقعا مدیران و مسدولان سابق در این استان چه خدمتی کرده اند؟> و چرا پاسخگو نیستند؟

  8. ای کاش گفت:

    ای کاش مردم در هشت سال قبل از شما به خود شما رأی میدادند. وگرنه تو شرایط بودجه های فراوان دولت قبل می توانستید مشکلات مردم را تا حد زیادی رفع نمایید

  9. دنای زیبای من و ایران گفت:

    حاج زارع عزیز خواهشا تو که این همه تلاش برای رفع مشکلات مردم می کنی لااقل از صداوسیما هم اعلام کن تا مردم بدونن و اونایی که علیه شما میگن کاری نکردید خودشون خجالت بکشن

  10. شاهد گفت:

    نماینده ای که در طول روزهای هفته در تهران یا در مجلسه و یا پیگیر مشکلات مردم و روزهای پنجشنبه و جمعه هم پیگیر مشکلات منطقه چه استقامت و توان جسمی ای داری

  11. مهریان گفت:

    امروز با همت مدیران و مسئولان استان و همچنین پیگیری ها و همت نماینده محترم برق معابر و روشنایی مهریان نیز افتتاح شد

  12. آریوبرزن گفت:

    حرفی برای گفتن ندارم و فقط میگم جناب زارعی حلالم کن که پشت سر شما به ناحق حرف می زدم و بنده را ببخشید که به شما رأی ندادم. به جان مادرم قسم اینبار هم به شما رأی خواهم داد و هم برایتان تبلیغ خواهم کرد

  13. قاید گیوی گفت:

    دکتر یاری پور فرماندار شجاع،اصلاح طلب و فرزند خلف و خوشنام ایل قاید گیوی هست که انصافا از روی که امده تنش های سیاسی در شهرستان کمتر شده و میزان رضایت مندی مردم نسبت به مراجعات اداری رشد یافته و اکثریت مشکلاتی که در شهرستان وجود داشتی با جلسلات فروان و بدون هیاهوی رسانه ای رفع ساخته که جای تقدیر و تشکر فراوان داره

  14. قربون خدا گفت:

    خدا قربون بزرگیت برم…ایسو هر چی دلت ایخا من کاکون برف بزنه…د زهلمو نیره که و سرمی بمیرم….ایقه برف بزه که دله خوت و بندیلت سیر وابو…د خدا شکرت ..د گاز داریم و سرما نیمیریم…تا ایتری برف بزه

  15. صبح بخیر کاکان گفت:

    حاج زارع مردونگیت رو نشون دادی و انشاالله ما مردم دهستان زیبای کاکان در انتخابات آتی مردونگی خود را نشان خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم با حمایت قاطع از شما بار دیگر به چهره خدمت گذاری جوابی مثبت دهیم

  16. جهانبین گفت:

    انصافا زارع خیلی  خوب کار کرده مخصوصا  در بویراحمد پایین 

  17. نظری از کاکان گفت:

    حیف رأی که بخوای غیراز برای زارعی بندازیش تو صندوق

  18. فرهنگی گفت:

    واقعا اقای دکتر یاری پور از بهترین های استان هستند..خیلی تابلو هست که ورشکستگان سیاسی از خدمت و پیگیری های شبانه روزی اقای دکتر یاری پور حسادت میکنند و هر روز دست به توهین و تخریب جناب یاری پور میزنند..بدون تعصب میگم از بین کل فرماندارن بویراحمد تا الاندکتر یاری پور یکی از بهترین ها بوده که در کمال ارامش و متانت و ادب دست به توسعه بویراحمد برده که در اخرین اقدام ایشون توانستند با رایزنی و پیگیری های شخصی خود کار آفرین برتری رو برای ایجاد 800 شغل در بویراحمد و دنا ایجاد کنند تا با ایجاد دوخت لباس زمینه رونق اقتصادی مردم محروم منطقه رو فراهم کنند…

  19. آقایی گفت:

    درود بر مهندس مهرابی عزیز مدیرکل فهیم و کاردان نوسازی مدارس و درود بر زارعی با این انتخاب با تدبیر….

  20. میهمان گفت:

    هفته گذشته رفتم تهران در دفتر جناب زارعی و با مراجعینی که داشتند متوجه شدم ایشون چقدر مردم دار و خود را خادم مردم می دانند. انصافا از نوراباد ممسنی و گچساران و ایذه و اردبیل هم مراجعه کننده داشت.

  21. شهربانو گفت:

    انصاف در طول هشت سال دوره قبل هیچ کاری انجام نشد با اینکه اون همه پول بود ولی هیچ کاری درراستانموم انجام نگرفت می خواستن کار فرهنگی کنن ولی همون کار فرهنگی رو هم انجام ندادن . آقای حسینی هم که بودجه رو برگشت میدادن ولی حاج زارعی به اندازه هشت سال آقایان بشتر کار کرد

  22. کاکان سرفراز گفت:

    انصافا حاجی واقعا برا ما سنگ تموم نهاد تو این وضعیت بد اقتصادی مملکت . گاز کشی کاکان یکی از سخت ترین پروژها بوده وه حاجی رر کمترین زمان انجامش داد تشکر دیژه ای دارم خدمت استاندار محترم و مهندس راهزادی

  23. دانشجو گفت:

    بلاخره دست روزگار نشون داد که مرد عمل هم وجود داره نه مثله دوره های قبل که هیج پیشرفتی نداشتن.
    به عمل کار برآید

  24. بویراحمدی گفت:

    خوشحالم که عزیزان کاکانی به حق خودشون رسیدن این کار می تونست تو دوره های قبل انجام بگیره که پول بیشتری بود
    خوشحالم که حاج زارع به فکر سیاسی بازی نیست و فقط رضای خدا را در نظر دارد

  25. بازیار گفت:

    از زحمات شبانه روزی جناب حاج زارعی تشکر میکنم

  26. یاسوجی گفت:

    سلام بر حاج زارع دلاور وخستگی ناپذیر.امیدوارم همیشه موفق باشی.گل کاشتی برای مردم ومناطق محروم /تواین اوضاء اقتصادی بدکشور بازم بیشتر از ادوار گذشته کارت معلومه

  27. سرسبز گفت:

    کاش این اقدامات در دوره های قبلی انجام می شد.اقای زارع دست کسانیو گرفتی که سالها چشم انتظارند….

  28. نرگاه گفت:

    از طرف اهالی روستای نرگاه وهمه مردم شهریاسوج وحومه از زحمات جناب حاج زارع و فرماندار محترم ومسولین جهاد کشاورزی بویراحمد تشکر میکنم ‘

  29. شاهین گفت:

    عملکردت روحیه به ادم میده.خسته شدیم از سیاسی بازی وباند بازی…

  30. نرگاه گفت:

    از زحمات حاج زارع وفرماندار بویراحمد ومسولین جهاد کشاورزی بویراحمد تشکر میکنم امیدوارم همیشه مث این ۲سال منشا خیروبرکت باشین”ماکه از گذشته خیر ندیدیم همش پارتی بازی بود

  31. ناشناس گفت:

    بيشتر اين تعريفا كار يك نفره

    • درخشی نژادی گفت:

      بیان استاندار هم کار یک نفره؟
      امار هم مثه …….. بعضی ها هم حبابیه؟
      بهت حق میدم که زارعی اسمش به عنوان فعال ترین نماینده شناخته میشه اما اسامی برخی بعنوان ….

  32. عرفان گفت:

    بسیار خسته نباشینننننن دل مردم رو شاد کردیت امیدوارم همیشه شاد باشین استاندار و نماینده فعالی داریم بازهم منتظر خبرهای جدید هستیم

  33. هم سخن گفت:

    ایول زارع با تعصب حاجی ممنونیم که عملکردت قوی بوده واقعا خسته نباشی و خدا قوت

  34. کارمند گفت:

    درود بر همه مسولان زحمت کش نظام

  35. ناشناس گفت:

    یاری پور دوست داریم

  36. لر گفت:

    یا زهرا.. یا زهرا  ..یا زهرا…درود بر همت و تلاشت مرد عمل..خدا رو به وجود نازنینت  هزاران بار شکر میکنیم

  37. درود گفت:

    ماشالله زارعی.

  38. ناشناس گفت:

    استاندار فعاله كه اين طرحها اينجور يكي پس از ديگري افتتاح مي شن

  39. فرهاد گفت:

    بویرنیوز! چرا نظرات رو سلیقه ای و جوسازانه میپذیری و اینجا نمایش میدی؟؟ اینکار فقط به ضرر خودته و هم خطیات چون مردم متوجه میشن نظرات گلچین و سلیقه ایه و یه جا همش از یکی فقط اعریف و تمجید باشه جای شک داره چون هیچ انسانی کامل و بی نقص نیست!

  40. کاکان گفت:

    سلام بر حاج زارعی انشا الله همینطوری که دل مردم کاکونه خش کردی خدا دلته در انتخابات سال ده خش کنه تا شاهد افتتاح راه اهن هم ودسل مبارکت بیم .

  41. بویراحمد گفت:

    دور بعد حاج زارع ده هزار رای نمیاره…..این تعریفا فقط تعارفه

  42. امیرعلی گفت:

    حاجی دستت درد نکنه جاده شرفابادها چی شد 

  43. نتيجه گفت:

    صد حيف كه ديگر پايت به مجلس نمي رسد.

  44. انصاف گفت:

    ای خدب قوتت بده مرد بزرگ
    بتاز که خلعت سناتوری برازنده توست
    کی جرات مقابله با تو رو داره

دیدگاه شما