پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 14:18

دستور وزیر صنعت برای سرمایه گذاری بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد(+اسناد)

گفتنی است در چند ماه آینده این طر کلنگ زنی خواهد شد و این طر 600 میلیارد تومان سرمایه را وارد استان خواهد نمود و زمینه بکارگیری بیش از 500 نفر را فراهم خواه کرد.

گروه اقتصادی – نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست تا از بزرگترین طرح خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع بیکاری حمایت کند.

به گزارش «بویر نیوز»، زارعی در نامه ای خطاب به نعمت زاده قرار گرفتن طرح شرکت فولاد دنا آسیا (مجتمع فولاد دنا)و قرار گرفتن در اولویت سرمایه گذاری و استفاده از تسهیلات  را مهم برشمرده و به تاثیرات اشتغال زایی و رنق اقتصادی این طرح تاکید کرده است.

در نامه نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است: در خصوص دستور ویژه جهت صدور جواز تاسیس کارخانجات تولید کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در استان محروم و کمتر توسعه یافته استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد است و نوشته است:  با توجه به گزارش توجیهی طرح مزبور که بزرگترین طرح خصوصی استان در دوران های قبل و بعد از انقلاب می باشد به مدیرعامل بانک صنعت و معدن مراتب ضرورت اجراء اعلام شود.

در بخش دیگری نامه زارعی خطاب به وزیر صنعت به اشتغال زایی و رونق اقتصادی این طرح اشاره شده است که این نامه با نظر موافق نعمت زاده همراه شده است و وی در حاشیه این نامه خطاب به معاون خود خواسته تا این طرح توسط بانک صنعت و معدن در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است در چند ماه آینده این طر کلنگ زنی خواهد شد و این طر 600 میلیارد تومان سرمایه را وارد استان خواهد نمود و زمینه بکارگیری بیش از 500 نفر را فراهم خواه کرد.

این طرح در دشت سقاوه مارگون اجرا خواهد شد.

تصاویر نامه زارعی و دستور وزیر صنعت در ادامه آمده است:

1

2

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137999
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. طاهری گفت:

    نماینده محترم شهرستانهای بویراحمد و دنا از شما تشکر و قدردانی مینماییم. خداقوت

    • دنا بویراحمدی گفت:

      سقاوه؛ منطقه ای بکر و زیبا در 15 کیلومتری منطقه حفاظت شده دنا، سرزمینی که سکونت گاه و مسیر کوچ عشایر اصیل بویراحمد بوده است. منطقه ای با جهت وزش باد جنوب غرب به شمال شرق که به واسطه این جهت حرکت، توده های هوا، ابرهای باران زا را به دیواره های دنا هدایت میکنند. 
      دو پرسش در اینجا مطرح است:1- آیا مطالعات و ملاحظات زیست محیطی و تاثیر آن بر اکوسیستم آسیب پذیر منطقه، برای این پروژه در نظر گرفته شده است؟ 2- آیا بهتر نیست با سرمایه گذاری در گردشگری در آن منطقه، ایجاد اشتغال برای عشایر و مردم بومی انجام شود و چنین صنایعی که ریخت و هویت طبیعی و بکر منطقه را به هم می ریزد در مناطق دیگری مانند کهگیلویه و گچساران و یا سرگچینه و سپیدار و … برنامه ریزی شود؟

      • ناشناس گفت:

        دوست عزیز شما درست میگید اما تا فرهنگ گردشگری تو ایران جابیفته بیکاری ده برابر میشه 
        میدونم که گردشگری جز پایدارترین صنعت هاست اما تا زمانی که گردشگری به ساخت چند سرویس بهداشتی ختم میشه اوضاع همینه. 
        خب خداراشکر بعداز یک خواب هشت ساله دولت به اصطلاح مهر،  آقای زارعی دنبال کم کردن فاصله هاست،  ای کاش اون درآمد نفتی دوران هدایت خواه و مسعود حسینی،  زارعی سکان دار بویراحمد و دنا بود 

        • nkh گفت:

          کارخونه بزرگ سیمان مارگون و همه کارخونه های استان متعلق به دولت گذشته و افرادی است که نام برده اید. انشاءا… که این وعده جناب زارعی فقط مکاتبه نباشه و عملی بشه که البته بعید است. دوصدگفته را نیم کردار نیست

    • مجید گفت:

      با تشکر بی نهایت از پیگیری های مکرر نماینده پرتلاش و زحمت کش
      با توجه به اینکه استان ما بعد از انقلاب تاکنون از احداث پروژهای بزرگ محروم بوده و متاسفانه عده ای توسعه و اشتغال را فقط رفتن خود وفامیلهای و وابستگان خود سر کار میدانند و هرگاه قرار شد پروژه و طرحی در این استان اجر شود جهت خود نمایی و کارشناسی های بی خود و غرض ورزانه با آن مخالفت نمودند لذا می طلبد که همه مردم و مسئولین محترم حمایت و همکاری خود را جهت احداث کارخانه های بزرگ و مادر که در نتیجه آن می تواند موجبات رشد و شکوفایی زیر ساختهای استان وتوسعه و پیشرفت همه بخشهای استان به ویژه منطقه کوهستانی بویر احمد گردد را به وجود آورند .

  2. بویراحمد سفلی گفت:

    درود بر زارعی با قدرت و با نفوذ
    این است کارنامه درخشان امیرکبیر بویراحمد  و  دنا

    • امید گفت:

      به خود خدا امیر کبیر توی گور از مقایسه های شما به تنگ آمده است.
      متاسفانه هیچ کدام از نمایند های استان شایسته ذره ای کوچک از این نام نبوده اند.

  3. سیسخت گفت:

    کاش با چنین اقداماتی مشکل بیکاری جوانان حل بشه انشاالله. زارعی جان خداقوت

  4. سلام گفت:

    درود بر امیرکبیر بویراحمدو دنا

    • بنیامین گفت:

      جو نگیرت پسر جون انتخابات نزدیکه.امیرکبیر استان اونیست که هنوز مردم تو دل مردم جاداره

      • سازنغاره گفت:

        منظورت زارعیه خم دونم، عقلت ایگو زارعی اما دلت ایگو…. 
        درود بر امیرکبیر بویراحمد 

  5. کدخدای یاسوج گفت:

    تاجگردون  و بزرگواری و زارع یاد بگیرین

  6. علی گفت:

    درود بر حاج زارع بزرگ مرد استان…

  7. اصلاح طلب گفت:

    درود به هركس كه براي اين استان كار انجام ميده ، زارعي مرد توان مند

  8. ٧٣٢١ گفت:

    اقاي زارع فكر كردي مردم … اون پروژه اول اين اقاي به اصطلاح سرمايه گذار ياد مردم نرفته هنوز بسه ديگه اين حق مردم استان محروم ماست كه شما و استاندار و رئيس صنعت و معدن استان داريت نا حق ميكنيد

    • بهرام بیگی گفت:

      شما ضد ملت هستید که از آسایش و آرامش این مردم سخت عذاب می کشید و تمام زندگی خود را وقف این کرده که در راه حل مشکلات مردم به وسیله اقدامات اقای زارعی سنگ اندازی کنید تا به مردمی که به شما نه تاریخی دادند و شما و اعیان و انصاراتان را شایسته حضور در بهارستان ندانستند انتقام بگیرد تا شاید صورت سرخی را ملت با 80 هزار رای تاریخی به صورتتان نواخت و جایش تا ابد سرخ و کبود گشت را پاک کنید.
      پس بدانید این مردم فریب تخریب گری شما را نخواهند خورد و تا همیشه با عهد خود با زارعی وفادار خواهند ماند.

    • ناشناس گفت:

      درود بر امیرکبیر بویراحمد،  شما از چیز دیگه ای ناراحتی 
      بنظرم بهتره یه قرص فشار خون باخودت داشته باشی 

      • ناشناس گفت:

        البته شما از روی ناراحتی حرف میزنید،  مطمئنم که ناراحتی،  انشاءالله راحت میشی،  من حال میکنم که زارعی یه مدیری به اسم دیودیده داره،  درود بر دیودیده بزرگ 
        زارعی مردی برای تمام فصول 

  9. میهمان گفت:

    یاخدا.  حاجی هم مشکل بیکاری جوونل حل وابو تا همیشه دعاگوتیم. این کار با غیرتیه نه کارها و خیانتل دو دوره قبلی

  10. یازهرا گفت:

    درود بر نماینده مردمی و پیگیر بویراحمد و دنا

  11. سقاوه گفت:

    به خداوندی خدا اشک بر گونه هایم سرازیر شد.
    خدا حفظت کنه حاجی عزیز که بدون جار و جنجال هدفت جز خدمت رسانی به این مردم این دیار محروم نیست.
    بر دستانت بوسه میزنیم که اینچنین لحظه ای برای رفع مشکلات مردم کوتاهی نمیکنی.
    خدا حفظت کنه.

    • حسن گفت:

      اسمتو بنویس حاجی بشناسد. 

      • ناشناس گفت:

        حسن از این حرفها نزن 
        حسن خطرناکه حسن 

        • اقا گفت:

          حاضرم به جرات بگم وقسم بخورم که 99/5درصد کامنتهایی که طرفداری کرده اززارعی یک نفر بیشتر نبوده …دمت گرم که برا فامیلت ای همه تلاش میکنی برای دور بعدش ولی بدون امیرکبیرجنابعالی غیرازاینکه به تقلب روی بیاره وگرنه 90درصد طرفدارانش الان مخالف سرسختش هستند وبس ..

  12. بویراحمدی اصیل گفت:

    خداخیرت بده مردیم از بیکاری. تو این شرایط که دولت مجوز استخدام نمیده و شرایط بده این اقدام بهترین اقدامه. کاش نماینده های قبلی هم اینجور تفکراتی داشت

  13. چیتاپ گفت:

    آبروی قوم لر در جنوبی حاجی عزیز
    نور چشم مایی ؛ ؛ سلام این مردم پا برهنه به تلاش های بی پایان تو که سختی میکشی رنج میبری توهین میشنوی تهمت و فحش را به جان می خری تا این فقر و محرومیت را از این استان بزدایی و باز شادی و نشاط و سعادت را مهمان سفره هایمان کنی. درود بر تو انسان راستین/.

  14. دنای سرافراز گفت:

    جناب آقای حاج زارعی
    امیداست با اجرای این طرح بتوان گام مهمی در اشتغالزایی برداشت. ممنون و متشکر از شما 

  15. دانشجوی دکتری گفت:

    جناب زارعی نماینده محترم بویراحمد و دنا همواره رفع محرومیت و ایجاد امکانات برای روستاییان و اقشار متوسط و نابرخوردار را سرلوحه برنامه های اجرایی خود قرار داده است و دراین مسیر بدون توجه به هیاهوهای تبلیغاتی و صرفا بر اساس وجدان فردی و تعهد نمایندگی گام برداشته است ، بدون شک حاصل این تلاشهای خالصانه برگ زرینی را در حافظه مردم قدرشناس بویراحمد و دنا به یادگار ثبت خواهد نمود

  16. جهانبخش پاتاوه گفت:

    توسعه صنعت دراستان =رفع مشکلات عمده از جمله بیکاری. دست شما درد نکنه جناب زارعی

  17. فرهنگی گفت:

    آب زنید راه را **** هین که نگار می‌رسد**** مژده دهید باغ را**** بوی بهار می‌رسد ****راه دهید یار را *****آن مه ده چهار را***** کز رخ نوربخش او ****نور نثار می‌رسد.
    _________________________________________________________________
    آقای زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا بنده بعنوان یک فرهنگی به خاطر خدمات بی منت شما به منطقه بویراحمد و دنا صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم. یقین بدانید این مردم اگرچه محروم هستند اما قدر شناس نیز هستند و به پاس رشادت و نگاه ویژه شما به این ملت تا پای جان یار و یاور شما خواهند بود.

  18. صادق گفت:

    حاجی خدا قوت، دعای همه مردم پشت سرته

  19. یاحسین گفت:

    اگه بشه چی میشه. عالی میشه. احسنت دلاور بویراحمدودنا

  20. ایل بزرگ و شریف تامرادی-بویراحمد سفلی گفت:

    عده ای می گویند مگر زارعی برای بویراحمد سفلی چه کرده است که همچنان بویراحمد سفلی و ایل بزرگ، قدرتمند، شریف و نجیب “تامردادی” به او وفادار است و همچنان این ایل با عظمت هم ردیف نام زارعی از او حمایت میکند؟!حال باید به این عده تخریب گر ورشکسته گفت آیا چشم بر حقیقت می بندید و دایره عقل خود را خاموش می کنید که این خدمت بزرگ؛ سترگ و عظیم و ماندگار زارعی برای دریافت مجوز تاسیس بزرگترین کارخونه فولاد خاورمیانه در بویراحمد سفلی در منطقه مارگون واقع در سقاوه را نادیده می گیرد که چگونه این نماینده پرتلاش و با قدرت و با اقتدار دست به اقداماتی میزند که سایه برکت ان تا سالها بر نان و نمک و خانه های ما نمایان خواهد بود.
    به همین جهت است که ما بر اساس فهم و شعور نه بر اساس تعصب و منفعت از زارعی حمایت قاطع و صریح میکنیم و جز او کسی را شایسته نشستن بر کرسی سبز مجلس دهم بهارستان نمی دانیم.
    درود بر بویراحمد سفلی./ درود بر ایل تامرادی با شرف / جاودان باد زارعی محبوب

  21. دولت آباد گفت:

    اسپند دود کنید سی ککای شیرم حاج زارع

  22. یا زهرا گفت:

    خدا پشت و پناهت حاجی که به فکر جوانان بیکار هستی

  23. فرهادی گفت:

    جناب زارعی شما خیلی فعال و پرکار و موفق هستین اما به دلیل ضعف اطلاع رسانی یا عدم اطلاع رسانی خدمات و پیگیری های شما به گوش مردم نمیرسد

  24. آقائی گفت:

    بدون تعصب و جانبداری و با بررسی شرایط سیاسی – اقتصادی کشوری به خوبی میتوان به این نتیجه رسید که عملکرد نماینده بویراحمد و دنا قابل تقدیر و ستایش است.
    این را می توان از حجم و وسعت استقبال های مردمی از زارعی در منطقه و همچنین خدمات و پیگیری های که همانند این نامه حصول به نتیجه می رسد را در ظاهر و چهره مردم و استان دید.

  25. علی کرم گفت:

    باریک الله. کار خوب یعنی یو

  26. گل سرخ گفت:

    گل سرخي به او دادم ، گل زردي به من داد براي يك لحظه ناتمام ، قلبم از تپش افتاد با تعجب پرسيدم : مگر از من متنفري ؟ گفت : نه باور كن ،نه ! ولي چون تو را واقعا دوست دارم ، نمي خواهم پس از آنكه كارم با كمك تو به سرانجام رسيد ، براي پيدا كردن گل زرد ، زحمتي به خود هموار كني .
    حاجي گل سرخ اون راي بود كه ما بهت داديم و با اين كارها راي رو بر خودت حلال كردي ، منطقه ي محروم ما به امثال شما نياز داره ك دلسورانه و بدون سر و صداي رسانه اي داري براش خدمت ميكني و ما ديگر در پي گل زرد نمگرديم ، سپاسگذارم

  27. سجاد گفت:

    درود به شرفت جور نمایندگان ادوار گذشته رو باید بکشی اگرنمایندگان قبلی یک دهم شنا فعالیت داشتن این شهرستان اسم منطقه محروم رو یدک نمیکشید اجرت با خدا ( هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست )

  28. ایمان گفت:

    درود بر حاج زارعی…مرد اراده و عمل

  29. مسعود گفت:

    خسته نباشید جناب آقای زارعی، انشالله که هر چه زودتر اجرا بشه تا مشکل بیکاری جوانان حل بشه

  30. سجاد از سیسخت گفت:

    از تلاشها  و پیگیری های دلسوزانه نماینده محترم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی جناب آقای حاج غلام محمد زارع تشکر و قدردانی را دارم. ورود صنایع به منطقه بیکاری را تا حد زیادی کاهش میده

  31. مطلع گفت:

    ازاین نامه ها خیلی نوشته شدچیزی هم توش درنیومد مگراینکه جناب باقری خودش از طرق معمول کاری بکند. 

  32. ناشناس گفت:

    خداییش من موندم این مردم از خدا نمیترسن چرا سعی میکنن به هر قیمتی این مردو تخریب کنن. کسی که من باور کنید تا حالا ندیدمش ولی هر وقت حرفی ازش میاد تا در منطقه محرومی در بین مردمه نه پایتخت راحت بخوابه

  33. صبح بخیر ایران گفت:

    خدا میداند چه کارها و اقدامات بزرگی انجام دادی و کاش مردم عادلانه قضاوت کنند. کسانیکه دارن زارعی رو به ناحق تخریب میکنن بدونن که اگه از پل تخریب بخوان بالا برن بدجور زیر پاشون میشکنه و میفتن. خورشید تا همیشه پشت ابر نمیمونه

  34. دوست گفت:

    جناب نماینده این اقدام شما قابل تحسین است. بزرگترین مشکل استان ما بیکاریست که نیاز به کارخانه های زیاد داریم

  35. س گفت:

    عالیه اشتغالزاست

  36. مهمان گفت:

    درود بر حاج زارعی

  37. کیانوش گفت:

    مرد عمل زارعی با غیرت

  38. ناشناس گفت:

    درود بر حاج زارع .

  39. تنگاری گفت:

    جناب حاجی دستت درد نکنه انشالله تو زندگی هر چی بخای بهش برسی

  40. هم وطت گفت:

    با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه.بذار اول انجام بشه.ضمنا اینا همه شعارند

    • ناشناس گفت:

      بهت حق میدم باورت نشه،  چون توی دوره هدایت خواه اینقدر بهمون وعده الکی دادن که باور این چیزها برامون سخت شده، متاسفانه دوران هدایت خواه با سخنرانی ومحکوم کردن سپری شد، مدیران ضعیف هدایت خواه فقط دنبال شاد کردن مراد خودشون بودن فقط از یک قشرخاص حمایت میکردن،  هیچ موقع استخدام های غغیرقانونیشون رو فراموش نمیکنم،  همه پولها برگشت میخورد، من احساس می‌کنم که زارعی یک انقلاب صنعتی تو بویراحمد ودنا راه انداخته،  البته دولت پول نداره که خرج کنه اما مثل اینکه زارعی داره با زیرکی اعتبار جذب میکنه 

  41. جوون گفت:

    اقا این دیدگاه قبلی منو نمیخواد وارد کنین.ممنون میشم

  42. علی اکبر گفت:

    درود بر مرد خستگی ناپذیر و پرتلاش و چهره ماندگار استان … الکی نیست که بهش گفتن امیر کبیر بویراحمد و دنا…. دانشگاه امیرکبیر اسم یه دانشگاه صنعتیه …. اسم زارعی هم با کمیسیون صناببع گره خورده و این یعنی هم زارعی و هم امیر کبیر صنعتی فکر می کنند و این یعنی پیشرفت… درود بر امیرکبیر زارعی

    • امید-دانشجوی دکترا علم و صنعت(کارشناسی یاسوج) گفت:

      دستت درد نکنه…خیلی باحالی …کلی تو این شهر غریب خندیدیم.

  43. سید گفت:

    باز هم خدمت، باز هم تلاش و باز هم صداقت بی پایان از مردمی که در سکوت کامل برای رفع بیکاری و محرومیت عدم توسعه یافتگی استان تلاش میکند

  44. هئیت علمی اصلاح طلب گفت:

    آوزاه اقدامات زارعی در کمیسیون صنعت،معدت و تجارت نه تنها در استان بلکه در تهران و مجلس هم شنیده می شود به طوری که نماینده اصفهان از آقای زارعی پرسیده بود چطور اصفهان با ان قطب صنعتی و کارخانه ای نتوانست مجوز کارخانه بزرگترین فولاد خواورمیانه رو کسب کنه اما شما به تنهای تونستید این مجوز رو از وزارت خانه بگیرد! که بی شک این نشان از نفوذ و قدرت و قدرت لابی گری بالاست که با این کسب مجوز بی شک انقلابی صنعتی را نه در استانتان بلکه در جنوب شکور و حتی ایران به پا خواهید کرد

  45. یاسوج گفت:

    هر چه تخریب میکنیم، هر چه با دروغ به زارعی تهمت می زنیم و هرچه با امار سازی و شبه افکنی به زارعی حمله میکنیم تا او را از دید و قلب میردم دور سازیم و منجر به سقوطش شویمغ هر چه او را ساکت و ناکارامد معرفی میکنیم اما باید واقعیت را بپذیریم زارعی با اقدامات ماندگارش چون کارخانه فولاد مارگون؛ تکمیل وورزشگاه آزادی استان از 35 درصد به 100 رسوند، بعد از سی سال به کاکان گاز رساند؛ بعد از 3 دهه از انقلاب راه های روستای بویراحمد سفلی را باز گشایی، ترمیم، سافالت و زیر سازی کرد و برایشان گاز و اب لوله کشی رساند؛ کارخانه های استان را که بیش از 10 سال به کما رفته بود را مجددا فعال کرده است رو نمیتوان انکار کرد و باید دست از تخریب برداریم و حامی گر او شویم چرا که موج عظیم مردمی همراه زارعیست و همراهی زارعی یعتی توسعه استان.

  46. عرفان جوانه گفت:

    اين خبر از دو جهت باعث خوشحاليم شد ، يكي اينكه بعد از مدت ها يكي از اين همه كارهايي كه زارعي براي مردم انجام داده رسانه اي شده و پاسخي است بر منتقدان بي انصاف ، و يكي هم بخاطر نفس اين كاري ك حاجي انجام داده و به خواست خدا زمينه اي فراهم بشه براي پيشرفت منطقه ي محروم ما ، ممنون 

  47. متهل بیکار گفت:

    آقای زارعی خدا به حق امام حسین بهت آبرو و عزت ببخشه که بعد از 5 سال دوباره کارخونه اراد و قند نشاسته یاسوج رو با تلاش،و تخصیص بودجه میلیاردی شما دوباره زنده کردید و موتورش رو به حرکت در آوردید تا مجددا ما بعد از 5 سال شرمندگی در نگاه خونواده هامون باز به کارمون برگردیم و قادر به تهیه معیشت زندگیمون باشیم.
    خدا حفظت کنه که دوباره ارامش و لبخند رو به خونواده ما و فرزند 6 ساله من برگردوندید

  48. تشکر از مدیر توانمند صنعت معدت تجارت گفت:

    درود و سپاس از مدیر توانمند؛ مردمی و خوش روی صنعت،معدت تجارت مهندس دیودیده عزیز و جادوان که با پشتکار ستودنی و نگاهی اینده نگر در کنار نماینده بویراحمد و دنا اینده ای زیبا و با شکوهی را برای استان رقم زده اند که ایندگان به نیکی از انان یاد خواهد کرد

  49. ناز نفست بيراحمد گفت:

    جونت كنم حاجي با عرضه

  50. اخ سی روزل خش گفت:

    خدایی برید سیل مدیرل حاج زارع کنید که چتو من ای بی پیلی کار ایکنن اوسو سی مدیرعل آقی هدایتخواه کنید که من او دورل پیل داری هیچی نکردن..هی جونم من نفست کرغوچی؛ زارع نترس و فداکار…جونم من نفست…

  51. ناشناس گفت:

    بیخود نبود که ابوترابی نماینده مجلس در مورد زارعی گفت که زارعی فعالترین نماینده مجلس هست 
    زارع خسته نباشید 

  52. میلاد گفت:

    فقط در یک جمله میگم دعای مادرم پشت و پناهت شیرمرد بویراحمدی

  53. زهرا گفت:

    ممنون از حاج زارع عزیز که واقعا خودشون رو وقف مردم کردن و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردن خدا پشت و پناهت باشه حاجی

  54. حسین گفت:

    قصد تخریب کسی رو ندارم ولی به خدا اگه نماینده دور قبل نصف حاج زارعی کار میکرد پیشرفت استانمون خیلی بیشتر از این بود حاجی واقعا نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم

  55. روح الله گفت:

    از جناب آقای حاج زارعی عزیز تشکر ویژه دارم بابت این کار بزرگی که انجام داده

  56. بویراحمدی گفت:

    حاج زارعی و مهندس دیودیده ممنون از زحماتتون

  57. مطلع گفت:

    البته فكر نكنم بوير نيوز بزنه ولي تاريخ نامه ها رو نگاه كنيد در صورتي كه اين سرمايه گزار چند ماه پيش مجوز گرفته چون كارخانه قبليش رو فروخته بود و در اصل استاندار براي واگزاري زمين با ايشان همكاري كرد تسهيلات دولت به همه سرمايه گزار ها پرداخت ميكنه و ………………….

  58. همشهری گفت:

    باسلام خدمت نظردهندهگان محترم به خدا نمی دانم با این اوضای نفت چرا این فرد میخواهد این کار بکنم  فکرکردنش سخت است مرد میخواهد عمل کند اگر کسی میتواند چنین کاری انجام دهد یا علی 
    من از کسی دفاع نمیکنم اما خود دنبال یک طرحی هستم فکر کردن خیلی سخت است

  59. سیمان گفت:

    حاج زارع عزیز دست مریزاد احسنت به این نماینده مردمی و زحمت کش

  60. هدایت گنجه ای بویراحمدی گفت:

    جناب زارعی بدون توجه به تخریبها و بی اخلاقی ها و صرفا با آرامش و اخلاق مداری و بر اساس حس مسئولیت پذیری در مقابل آحاد مردم محروم حوزه انتخابیه خود و در هر شرایطی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند . اجر ایشان در درگاه خداوند محفوظ میباشد . اگر تمام مدیران ما بدون توجه به حاشیه سازی ها و بی اخلاقی ها مانند ایشان کمر همت ببندند و برای مردم و رضای خدا تلاش کنند بدون شک آبادانی و پیشرفت برای این دو شهرستان به خوبی میسر خواهد شد

دیدگاه شما