چاپ این برگه

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری، کامنت گذاران سایت های کهگیلویه و بویراحمد را کشف کرد!

 مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 50 درصد از کامنت‌های نادرست سایت‌های استان توسط کارمندان ادارات در وقت اداری انجام می‌شود.

به گزارش بویرنیوزفارس، احمد نشاطی‌فر صبح امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران کل استان و روسای دستگاه‌ها اداری برگزار شد با انتقاد از فضای که در رسانه‌های استان ایجاد شده اظهار کرد: فضای مجازی استان و سایت‌ها نگران‌کننده شده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین دلیل بسیاری از مدیران برای ارائه گزارش و عملکرد دچار واهمه می‌شوند.

وی افزود: کامنت‌هایی که در زیر برخی اخبار و گزارش‌ها و تحلیل‌ها می‌آید فضای نگران کننده ایجاد کرده است و در همین خصوص بررسی‌هایی به عمل آمده است.

این مسئول بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که 50 درصد کامنت‌های در ساعات اداری و توسط کارمندان ادارات درج می‌شود.

نشاطی‌فر عنوان کرد: دلیل آن شاید نوعی غرض‌ورزی با مدیران و یا موضوعاتی دیگر باشد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: لذا به مدیران توصیه می‌شود که مصاحبه و ارائه عملکرد خود را تنها با سایت‌ها مجوز دارد انجام دهند.

وی در ادامه یکی از وظایف مدیران را حراست از اموال دانست و گفت: حراست ادارات باید در این خصوص وارد عمل شوند.

 در شورای اداری امروز استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده‌ای از سازمان مدیریت برخی از ساز وکارهای غلط اداری کشور از جمله استخدام‌های غیرقانونی تبیین کرد.

در این آیین همچنین در خصوص جشن‌های ایام‌الله دهه فجر بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید که این جشن‌ها بیشتر با محوریت مردم برگزار شده و علاوه بر کلنگ‌زنی‌ها و بهره‌برداری‌ها به دستاوردهای  فرهنگی نظام نیز پرداخته شود.