چاپ این برگه

نشست شهردار یاسوج و رئیس سازمان تامین اجتماعی استان

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج ، خدمت به مردم و رضایت مندی آنان را هدف مشترک دو نهاد اعلام و بر افزایش تعامل و همکاری در این زمینه تاکید کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ، در نشستی که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان و شهردار یاسوج و کارشناسان دو دستگاه در اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد ، برگزاری نشست های مشترک کارشناسی و همکاری در جهت حل مسایل و مشکلات فی مابین مورد تاکید قرار گرفت .

مدیرکل تامین اجتماعی استان در این نشست ، رعایت قانون و تعامل و همکاری با سایر دستگاه ها را از مهم ترین راهبردهای سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت : با توجه به این که تامین اجتماعی و شهرداری دو دستگاه خدمات رسان به مردم هستند ، تعامل و همکاری  باید اساس کار آنها قرار گیرد .

عباس نورمحمدی ، سرمایه گذاری سازمان در استان را مستلزم همکاری سایر دستگاه های اجرایی دانست و خواستار همکاری شهرداری یاسوج با سازمان تامین اجتماعی در این زمینه شد .

شهردار یاسوج نیز در این نشست آمادگی شهرداری را برای همکاری با سازمان تامین اجتماعی در زمینه اجرای پروژه ها و سرمایه گذاری اعلام کرد .

وی گفت : از زمان تصدی شهرداری یاسوج ، بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی را که حدود   12میلیارد ریال بود ، پرداخت کردیم و پیشنهاد می کنم کمیته مشترکی به منظور محاسبه و تعیین بدهی شهرداری تشکیل شود تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت آن اقدام لازم به عمل آید .

بر اساس این گزارش ، اداره کل تامین اجتماعی استان در حال حاضر حدود 8  میلیارد ریال بابت حق بیمه از شهرداری یاسوج مطالبات دارد .