شنبه 20 دی 1393 - 15:42

قالی باف چقدر مزایا می گیرد؟ + سند

نکته جالب توجه اینجاست که این فرد از شهرداری منطقه 18 به شرکت بهره برداری متروی تهران مامور شده است .
منبع

پس از اینکه صراط نیوز نامه ای را منتشر کرد که در آن یکی از مدیران شرکت متروی تهران برای اخذ مزایای غیر مستمر میلیونی خودش دستورات لازم را به زیر مجموعه های خود صادر کرده بود ابعاد تازه ای از ماجرای دریافت مزایای میلیونی در زیر مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نمایان شد .

به گزارش  صراط، چندی پیش سخنگوی دستگاه قضا از بازداشت یکی از مدیران جعفر هاشمی تشکری معاون حمل و نقل محمد باقر قالی باف به دلایل امنیتی خبر داده و به دلیل اتهامات سنگین، فرد مذکور همچنان در بازداشت است.
اینبار اما در یکی از زیر مجموعه های مهم معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اتفاق جالبی رخ داده است .
بنا بر این گزارش ، در نامه ای که مدیر اداری شرکت بهره برداری متروی تهران به مدیر امور مالی نوشته است، تاکید شده تا مزایای غیر مستمر و ما به التفاوت حقوق نامبرده به مبلغ 69618382 ریال برابر شش میلیون و نهصدو شصت و یک هزارو هشتصدو سی و هشت تومان، فقط برای کارکرد یک ماه به وی پرداخت شود .

قالی باف در حال انداختن عکس یادگاری، مدیران مشغول اخذ مزایای ماندگاری! + سند

نکته جالب توجه اینجاست که این فرد از شهرداری منطقه 18 به شرکت بهره برداری متروی تهران مامور شده است .
در بخشی از حکم ماموریت جواد رنجه آمده است : “حقوق و مزایای مستمر شما در ایام مذکور با ارائه گواهی اشتغال به کار از محل اعتبارات شهرداری تهران و مزایای غیر مستمر شما از محل اعتبارات شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه – مترو قابل پرداخت خواهد بود.”

با این تفاسیر اگر مزایای غیر مستمر نامبرده حدود هفت میلیون تومان در ماه باشد هنوز مشخص نیست جمع دریافتی حقوق بعلاوه مزایای غیر مستمر به چه رقمی خواهد رسید ؟

بنا بر این گزارش اکنون این شائبه در اذهان عمومی مطرح است که اگر یک مدیر معمولی که در این سطوح نازل در یکی از زیر مجموعه های شهرداری تهران مشغول به فعالیت است حقوقی اینچنینی دریافت می کند  ، معاونان و مدیر عامل شرکت مترو، معاونان شهردار تهران و روسای سازمانها و شهرداران مناطق و در راس آنها محمد باقر قالی باف چه میزان از بودجه شهرداری را به عنوان حقوق و مزایای غیر مستمر در جیب خود خواهند گذاشت . به نظر می رسد شفاف سازی شهرداری تهران در این زمینه به بسیاری از شایعات پایان خواهد داد.

قالی باف در حال انداختن عکس یادگاری، مدیران مشغول اخذ مزایای ماندگاری! + سند

این در حالی است که به گواه حکم کارگزینی، جواد رنجه از شهرداری منطقه 18 با رده شغلی 10 به شرکت بهره برداری متروی تهران مامور شده و جهش عجیب و غریبی در گروه شغلی وی ایجاد شده است. جمع حقوق و مزایای رنجه پیش از اینکه به این شرکت پولدار مامور شود برابر بوده است با مبلغ نهصدو هفده هزارو نهصدو بیست و هشت تومان!

این فرد و تعداد دیگری از مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران به یکباره و پس از مشغول به کار شدن فرماندار سابق تهران در پست مدیرعاملی مترو، به این مجموعه مامور شده اند .

لازم به یاد آوری است در دیدار سال گذشته اعضای شورای شهر و شهردار تهران در تاریخ 23/10/892 با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای مراقبت از ریخت‌ و‌ پاش‌ها در شهرداری و تقویت روحیه‌ی درستکاری و امانت‌داری را مورد تأکید قرار دادند .
حال تنها سوالی که در این میان باقیست، علت بی اهمیتی ریخت و پاش ها و اخذ مزایای میلیونی در شهرداری تهران و زیر مجموعه های عریض و طویل آن توسط محمد باقر قالی باف و اعضای شورای شهر تهران است!

منبع: صراط

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایرانی / گفت:

    اینو میگن عند عدالت عند سخاوت عند پاکی عند خوردن وعند خیلی چیزای دیگه

  2. ناشناس گفت:

    واقعا خجالت داره.دزدی که از دیوار مردم بالا رفتن نیست

  3. شهروندی گفت:

    مثال معروفی است که میگن وقتی خرس برای استخدام به اتاق مصابه رفت اقای روباه مصاحبه میگرفت از خرس پرسید جناب خرس شما برای تولید مثل تخم میگذاری یا توله  خرس که می خواست جوابی بدهذ که دل روباه به رحم بیاید وخودش را استخدام نماید جواب داد با این دم بریده هردو یعنی هم تخم میگذارم هم توله به دنیا میاورم  …….د  دیروز می خواستم یک دمپایی بگیرم فروشنده گفت پنج تومان حساب کردم اگر دمپایی بخرم  پول نان ندارم کفتم همان نان بگیرم بهتر است تا بچه ها گرسنه نخوابن  دمپایی را فعلا کنار بگذار تا لازم شد بجای دمپایی از کفش استفاده میکنم 

  4. ناشناس گفت:

    شهردار تهران باتفکیک جنسیتی  میخواست سر پوش رو دزدی های به عمل امده درشهرداری بذاره وظاهر خودش را انسان پاک جلوه دهد ولی در واقع این طور نیست

  5. ناشناس گفت:

    توی همین شهر یاسوج کارمندایی داریم که با لیسانس دانشگاه آزاد دارن کارمزد 17 میلیونی میگیرن. سری به دانشگاه علوم پزشکی بزنید

  6. ناشناس گفت:

    درذی مملکتوگرفته

  7. کارمند گفت:

    درمقابل حقوق کارمندان علوم پزشکی بامدرک لیسانس ناچیز است

    • یاسوج گفت:

      دکتر قالی باف فراتر از اینگونه نظر ها است ایشان مردی با تدبیر کاردان و پیگیر و در واقع نجات کشور به دست ایشان اتفاق خواهد افتاد در دوران مدیریتی گذشته ثابت کرد .

  8. ناشناس گفت:

    هر آدم عاقلی باشه می دونه که شرکت مترو حسابش از شهرداری کاملا جداست و مترو فقط زیر دستان اکبر هاشمی رفسنجانی و بچه هاش داره اداره می شه . واقعا برات متأسفم که اینگونه به افراد بی گناه ( دکتر قالیباف) تهمت می زنی !!!!!! لذا اینگونه تیتر زدن و تخریب شخصیت دکتر قالیباف دور از اخلاق رسانه ای شماست . من میدنم که تو این خبر رو از خودت ننوشتی بلکه کپی از سایتهای دیگه است اما بهتر می بود کمی هم در موردش تحقیق می کردی!!!!

  9. ناشناس گفت:

    اقای قالیباف سوابق بسیار درخشانی داشته و از افراد خدمتگذار می باشند و دریافتی و مزایای ایشان از بعضی افراد در دانشگاه علوم پزشکی خیلی خیلی پایینتر هست و رقم در مقایسه با این افراد بسیار ناچیز می باشد.

  10. تهران گفت:

    حقشه واقعا زحمت کش و عاقل است

  11. محمدی گفت:

    با این کارهاتو ن خودتون مسخر ه کر دید فکر می کنید قالیباف مثل شماست چرا ابروی مردم این استان را زیر سئوال می برید

دیدگاه شما