شنبه 20 دی 1393 - 1:03

روشی مناسب برای جذب بودجه ملی/ قابل استفاده برای تمام سازمان ها و ادارات کهگیلویه و بویراحمد

همه خوب می دانیم که اکنون فصل بررسی بودجه پیشنهادی دولت به مجلس است.

گروه اقتصادی – یکی از بودجه هایی که قابل تغییر بوده و مصوب نیست اعتبارات ملی می باشد.

به گزارش بویرنیوز، روسا و وزرا بودجه ای را در اختیار دارند که قادر هستند خود نسبت به تخصیص  آن به استان ها اقدام کنند.

به نوعی دست رئیس سازمان یا وزیر برای اعطای بودجه باز است و این بدین معنی خواهد بود که اگر وزیر جایی احساس کند که لازم است بودجه ای داده شود حتی اگر قبلا پیش بینی نشده باشد می تواند این کار را انجام دهد.

همه خوب می دانیم که اکنون فصل بررسی بودجه پیشنهادی دولت به مجلس است.

از آنجا که دکتر غلامرضا تاجگردون به طور همزمان ریاست کمیسیون بودجه و تلفیق را به عهده دارد فرصت مناسبی برای سازمان های کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از این فرصت است.

در این ایام که بودجه در حال بررسی است مدیران سازمان های کهگیلویه و بویراحمد می توانند ترتیبی اتخاذ نمایند تا رئیس سازمان خود را به جلسه با تاجگردون دعوت کنند و از فرصت پیش آمده استفاده ببرند.

از آنجا که بودجه بندی در ایران چندان پایه و اصول مدونی ندارد، می توان مدعی شد بخش عمده بودجه با لابیگری و رایزنی اختصاص داده می شود و می توان از همین زاویه بخش قابل توجهی بودجه برای ادارات و سازمان های استان جذب نمود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135408
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ککا ول کنین چه کار این اداره دارین به خدا 5تا نیرو زیادشه ولی این اداره فقط 4تا نگهیان داره چون خیلی ارباب رجوع دارن حراستش که همیشه خوابه

  2. اهورا گفت:

    خدا را شکر بویر نیوز یه پیشنهاد خوب هم تو اخبارش درآومد
    تعجب کردیم

  3. یاسوج گفت:

    اون از آقای تاجگردون  که ریس دو تا کمیسیون برتر و مهم تو مجلسه اینم از نماینده ما حاج زارع..خدا عاقبت مرکز استان رو بخیر کنه تو سال 94و موقع تخصیص بودجه های شهرستانها.شاید به ما هیچی نرسه همشهری های عزیزم 

دیدگاه شما