دوشنبه 15 دی 1393 - 20:23

حاشیه و متن بازدید دو روزه استاندار: از پشنهادهای معمارانه خادمی تا انتقادات سیاسی از روند اجرای مصلی و حرف های صریح فرماندار گچساران (+تصاویر)

جهانگيري بيان داشت: در صورت تامين اعتبار پيمانكار قول داده است تا شهريور 94 از اين پروژه بهره برداري صورت گيرد.

گروه اقتصادي – استاندار كهگيلويه و بويراحمد به همراه معاون عمراني، مديران كل دستگاههاي اجرايي و مسئولان شهرستاني طي دو روز به شهرستان هاي كهگيلويه و گچساران سفر كرد و از روند اجراي پروژه هاي عمراني در اين دو شهرستان بازديد كرد.                2 (18)

به گزارش خبرنگار «بوير نيوز»، دكتر سيدموسي خادمي روز يكشنبه به شهرستان كهگيلويه رفت و ابتدا به همراه مسئولان از روند اجراي جاده پاتاوه – دهدشت بازديد كرد.

پروژه 300 میلیارد تومانی كهگيلويه و بويراحمد نيازمند اعتبار

خادمی در بازدید از پروژه در دست اجرای پاتاوه – دهدشت، 28 میلیارد تومان اعتبار به این محور استراتزیک 136 کیلومتری اختصاص داد.

2 (1)

استاندار كهگيلويه و بويراحمد در بازدید از پروژه 300 میلیارد تومانی جاده پاتاوه – دهدشت، سخت ترین و بزرگترین پروژه راهسازی استان گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه 67 درصد است و تلاش بر این است تا روند فعالیت کاری آن شتاب بگیرد.

وی با بیان اینکه، این مسیر در قالب چهار فاز یک تا چهار در دست اجرا است، افزود: قطعه شمار 1 آن به طول شش کیلومتر به سمت یاسوج و قطعه 4 به طول 19 کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته است و قطع 2 به طول 28 کیلومتر تا پایان سال 94 مورد بهره برداری منطقه ای یا محلی قرار می گیرد. به گفته استاندار، قطعه 3 به طول 63 کیلومتر هم اکنون در دست اجرا است می باشد.

2 (2)

خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اهمیت این پروژه راهسازی در دست اجرای استان، افزود: محور 136 کیلومتری پاتاوه – دهدشت بیش از 100میلیارد تومان هزینه داشته و برای تکمیل آن به 250 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه، محور در دست اجرای پاتاوه – دهدشت ازمصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان است و اجرای آن شتاب گرفته است، گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت پروژه مشکلات آن در وزارتخانه مربوطه بارها پیگیری شده است. خادمی، علت تاخیر در اتمام این پروژه را کوهستانی، سخت گذر بودن مسیر و کمبود منابع مالی بیان کرد.

2 (3)

به گفته استاندار: با بهره‌برداری از این جاده به‌ عنوان یک محور اصلی مرکز به جنوب کشور، 400 روستای بزرگ و کوچک و هشت بخش در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و لنده با جمعیتی بیش از 100هزار نفر از نعمت راه مناسب بهره‌مند می‌شوند. وی یادآور شد: تکمیل این محور باعث کاهش فاصله 200 کیلومتری بندر امام خمینی (ره) تا مرکز کشور خواهد شد.

لزوم تسریع در پروژه آبرسانی دهدشت غربي

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازديد از پروژه آبرسانی به دهدشت غربی بيان داشت: این پروژ یکی از مهمترین پروژه های مهم در حوزه آب و کشاورزی است که در سال جاری 1.5 میلیارد تومان اعتبار داشت اما در سال آینده 10 میلیارد تومان به آن اختصاص می یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۹۳ اعتبار کمی به میزان ۱.۴ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده بود، عنوان کرد: با پیگیری هایی که از طرف مسئولان و نمایندگان استان، وزارت آب و نیرو و سازمان مدیریت برنامه ریزی انجام شد اعتبارپروژه در سال جاری به ۱۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رضايت استاندار از مسكن مهر دهدشت

کترسید موسی خادمی در سفر به شهرستان کهگیلویه و در بازدید از مسکن مهر دهدشت، افزایش سهم آورده در حد معقول را یکی از راه‌های تسریع در اجرای عملیات این پروژه عنوان کرد.

2 (6)

استاندار، وضعیت مسکن مهر دهدشت را رضایت بخش دانست و با بیان اینکه در سال‌های گذشته استقبالی از واحدهای تکمیلی این سایت نشده بود، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده امسال مردم نسبت به خرید و سکونت در واحدهای مسکن مهر علاقه‌مندی بیشتری نشان دادند.

وی، استقبال از واحدهای مسکن مهر را در اجرای ادامه عملیات تکمیل واحدها مؤثر دانست و تصریح کرد: افزایش متقاضیان نشانه امید برای به نتیجه رساندن پروژه است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در راستای اجرای عملیات و تسریع در پیشرفت پروژه مسکن مهر دهدشت، افزایش تسهیلات بانکی و افزایش سهم آورده در حد معقول کار را زودتر به نتیجه می‌رساند.

دکتر خادمی، دولت، پیمانکار و متقاضیان را به عنوان سه عنصر درگیر با مسکن مهر بیان کرد و گفت: برای اینکه این پروژه ها به سرانجام مطلوب برسند همکاری این سه عنصر لازم است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد هم در اين بازديد گفت: 380 واحد مسکن مهر دهدشت آماده تحویل است.

ممتاز جهانگیری با اشاره به اینکه مسکن مهر دهدشت در 912 واحد ساخته شده است، افزود: 150 واحد آن در سال گذشته تحویل داده شد و 380 واحد دیگر آن آماده تحول است.

پيشرفت بهسازی و تعریض جاده دهدشت – سوق

فرماندار کهگیلویه جاده دهدشت – سوق را یکی از پروژه های مهم عمرانی و راهسازی این شهرستان دانست و گفت: بهسازی و تعریض این طرح 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

2 (7)

کرامت کریمی در بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از این پروژه افزود: 20 میلیارد ریال در سال جاری به این پروژه اختصاص یافت و در صورت شرایط مناسب جوی در دو ماه آینده دوکیلومتر از این مسیر از سمت دهدشت آسفالت خواهد شد.

کریمی طول این مسیر را 9 کیلومتر اعلام کرد و گفت: برای بهره برداری از این طرح 120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی با اشاره به کنده کاری دوطرف جاده تصریح کرد: در قسمت های خطرناک این جاده با همکاری اداره راه و شهرسازي شهرستان 500 متر گاردریل نیز نصب شده است.

وی محور ارتبازطی دهدشت به سوق را یکی دیگر از پروژه های مهم عنوان و گفت: این پروژه در ماده 180 اعتبار خوبی برای آن تخصیص داده شده و قطعه اول فعال و قعطعه دوم نیز به زودی به مناقصه خواهد رفت.

خادمی ورودی دهدشت به چرام را از دیگر طرح های بازدید شده عنوان و یادآور شد: قطعه اول این پروژه به طول 1800 متر توسط شهرداری در حال ساخت است که 1000 متر آن آماده آسفالت و قطعه دوم آن ینز در دست اداره راه است که پیمامکار آن مشخص شده و به زودی فعالت خود را آغاز می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پارک بلاد شاپور را در توسعه فضای سبز شهر دهدشت مفید عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهر مکان تفریحی ندارد و از منابع 180 نیز اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته دشه که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی سر کوه برد را از دیگر سد های خاکی مهم استان عنوان و اضافه کرد: این سد در سالهای گذشته تعطیل بود که از محل اعتبارات ماده 180در دولت تدبیر و امید 2.5اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده که برای تکمیل آن 14 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

رضايت خادمي از شهرداري گچساران

سید موسی خادمی به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی روز دوشنبه از پروژه های پارک جنگلی، پارک کوهستان و مجتمع فرهنگی وهنری، مصلي، كنارگذر گچساران و … بازدید کرد.

2 (5)

وی در بازدید از پارک در دست احداث کوهستان گچساران گفت: با توجه به نفت خیز بودن این شهرستان و قرار گرفتن بر شاهراه ارتباطی شرق به جنوب غربی، احداث چنین طرح هایی برای رفاه و سلامت مردم ضروری است.

خادمی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی فاز نخست این طرح، از روند عملیات اجرایی آن ابراز رضایت کرد.

خادمی با بیان اینکه، این طرح در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در حال اجراست، گفت: فاز نخست این طرح شامل احداث نمایشگاه دایمی محصولات فرهنگی و سالن آمفی تئاتر در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در حال اجراست.

بازديد بادقت استاندار از مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان/ پشنهادهاي معمارانه خادمي!

مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد در بازديد از مجتمع فرهنگی هنری گچساران با ارائه گزارش كاري از روند اجراي اين پروژ گفت: طرح مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع با دو هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا و در سه طبقه اجرا می شود و اعتبار اختصاص یافته به این طرح در سال جاری را ۱۲ میلیارد ریال است تاکنون شش میلیارد ریال از این اعتبار جذب شده است.

2 (9)

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نيز با تاكيد بر اينكه اين پروژه سالها راكد بوده و رها شده بود با اعلام رضايت از پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدي اين ساختمان بر تسریع در روند اجرای آن تاکید کرد.

2 (10)

خادمي با بيان اينكه این پروژه از سال 83 آغاز شده ، افزود: ۲۷ درصد از پیشرفت فیزیکی این طرح از ابتداي سال 93 تاكنون انجام گرفته است.

خادمي تصریح کرد: باید تلاش کرد این گونه طرح ها به اثر باستانی تبدیل نشوند وهزینه سرباری برای دولت ایجاد نکنند.

2 (11)

به گزارش «بوير نيوز»، از نكات جالب اين بازديد مي توان به دقت نظر استاندار از روند اجراي اين ساختمان اشاره كرد. خادمي ضمن بازديد نام تمامي فضاهاي موجود در اين ساختمان جويا مي شد و در بخش هايي به معمار اين ساختمان پيشنهادهايي داد كه اتفاقا چند پيشنهاد معمارانه خادمي مورد توجه قرار گرفت و تغييراتي براي بهبود فضاي اين ساختمان در برخي طبقات صورت خواهد گرفت.

2 (8)

رضايت استاندار از احياي ساختمان مصلاي گچساران

مصلي شهر دوگنبدان كه عملیات اجرای آن در سال ۸۱ آغاز و بسیار طولانی شده است يكي ديگر از پروژه هاي مورد بازديد بود.

2 (12)

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از مصلای دوگنبدان گفت: این پروژه امسال شتاب خوبی به خود گرفته است.

2 (13)

خادمی میزان اعتبار امسال این پروژه را ۹ میلیارد ریال عنوان و ابرازامیدواری کرد: تا پایان سال جاری بخش های داخلی مصلی تکمیل و تجهیز این مرکز فرهنگی به وسایل گرمایشی و سرمایشی انجام شود.

خادمی، مبلغ قرارداد مصلای شهر دوگنبدان را ۱۹ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۶ میلیارد ریال برای مصلای شهر دوگنبدان هزینه شده است.

ممتاز جهانگیری نيز با بیان اینکه در راه و شهرسازی استان به دنبال این هستیم که پروژه‌ها به ترتیب اولویت در عملیات اجرایی آن‌ها تسریع شود، افزود: بیشتر پروژه‌ها در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان علی‌رغم این که در سال‌های گذشته اعتبارات به اندازه کافی نبود در حال اجرا هستند که یکی از آن‌ها همین پروژه زیرگذر گچساران است.

انتقادات سياسي از روند ساخت مصلي!
 رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان نیز در این بازدید اظهار کرد: جناب استاندار حدود پنج ماه پیش طی جلسه‌ای که با مسئولان اجرایی این پروژه گرفته  شد، تصویب شد که این پروژه 3 ماهه اتمام و تحویل داده شود اما اکنون بیش از نصف کار مانده است.
2 (14)
حجت‌الاسلام صفدر پناهی با بیان اینکه پروژه مصلی دوگنبدان جز حرف و حدیث برای نماز جمعه  نتیجه‌ای نداشته است. وي تأکید کرد: پروژه مصلی را با همین وضع بدون هیچ بودجه‌ای به ما بسپارید تا حداقل بتوان این حواشی و اعتراضات مردمی را کم‌تر کنیم.
پناهي در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر اينكه چرا در طول چندين سال توقف ساخت اين بنا انتقادي نكرديد، گفت: ما قبلا نبوديم! كه البته با كنايه و شوخي حاضران همراه بود و برخي مسئولان دليل اين انتقادات را سياسي عنوان كردند.
فرماندار گچساران: ما دزد نبوديم
فرماندار گچساران نيز در اين بازديد به خبرنگار «بوير نيوز» گفت: به اندازه اي كه در طول 10 ماه گذشته در اين ساختمان كار شده از ابتدا تاكنون كار نشده بود و مستنداتش هم موجود است و به اين دليل بود كه ما دزد نبوديم.
عبدالرحیم رحيمي ضمن ابراز رضايت از اين پروژه، از روند ساخت مجتمع فرهنگي هنري نيز تقدير كرد و افزود: با بهره برداري از اين ساختمان جوانان اين شهر براي كوچكترين آموزش هاي هنري لازم نيست به شهرهاي ديگر سفر كنند.
زمان بهره برداري از کنارگذر گچساران

در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ افتتاح کنارگذر این شهر، شهریور 94 اعلام شد.

2 (16)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه کنارگذر گچساران را یکی از پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان اعلام کرد و گفت: با اعتباراتی که این پروژه دارد باید روند ساخت آن شتاب بیشتری داشته باشد.

ممتاز جهانگیری با بیان اینکه در راه و شهرسازی استان به دنبال این هستیم که پروژه‌ها به ترتیب اولویت در عملیات اجرایی آن‌ها تسریع شود، افزود: بیشتر پروژه‌ها در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان علی‌رغم این که در سال‌های گذشته اعتبارات به اندازه کافی نبود در حال اجرا هستند که یکی از آن‌ها همین پروژه زیرگذر گچساران است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به مشخصات این پروژه و اعتباراتی که تاکنون برای آن هزینه شده و همچنین ابنیه و مستحدثاتی که دارد اشاره کرد و گفت: تاریخ قرارداد برای ساخت این پروژه 28 خردادماه سال 91 بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد طول این کنارگذر را 7 کیلومتر ذکر کرد و گفت: آبراه‌های تکمیل شده در این پروژه 13 مورد بوده است که تعداد 4 مورد دیگر از آن‌ها را عملیاتی و اجرایی خواهیم کرد.

جهانگيري بيان داشت: در صورت تامين اعتبار پيمانكار قول داده است تا شهريور 94 از اين پروژه بهره برداري صورت گيرد.

خادمي  خطاب به مسئولان آب منطقه اي: دست به كار شويد
استاندار در بازديد از پروژه آبرساني به زمين هاي كشاورزي باشت از مسئولان اين سازمان خواست تا براي جذب اعتبارات منتظر ننشينند و دست به كار شوند.
2 (17)
پيمانكار اين پروژه با گلايه شديد از كارفرما به استاندار گفت: اين سخنان اقايان بيشتر بروكرواسي اداري است و ما فقط پول مي خواهيم.
 رضايت استاندار از روند اجراي پروژه ها
در پايان اين بازديد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای شتاب بخشی به طرح های بزرگ عمرانی و رفاهی راهبرد اصلی دولت یازدهم برای توسعه و آبادانی مناطق محروم است.
2 (4)
دكتر سيد موسي خادمي بيان داشت: با توجه به مشكلات اعتباري و معضلات سد راه پروژه ها در سال هاي گذشته روند اجراي پروژه ها را مطلوب دانست.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134765
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مسکن بی مهر گفت:

    با سلام خدمتت دست اندارکاران بویر نیوز تحلیلی دارم بر مسکن مهر استان امیدوارم بدون سانسور و جهت شفاف سازی و پاسخگویی مسولین در دید عموم قرار گیرد.جناب آقای استاندار شما  اشاره کردین به سه عنصر مهم در مسکن مهر یعنی دولت تسهیلات بانکی و متقاضیان .قابل ذکر است که در شهر یاسوج و گچساران چندین ساله که همه واحدها توسط بانک تسهیلات آن پرداخت شده و متقاضیان نیز سهم آورده خود را واریز کردند اما دولت نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.حضور جنابعالی عارضم بنده به عنوان یک فرد آگاه ناتوانی دولت را در این امر در استان خودمان فقط و فقط سوء مدیریت و نداشتن تخصص لازم در سطح مدیریت مسکن مهر استان می دانم.قطعا اداره کل راه و شهرسازی با این وسعت و گستردگی نیاز به معاونت های قوی در حد مدیر کلی بقیه ادارات دارد.لذا در راه و شهرسازی متاسفانه شاهد مدیریت بسیار ضعیف معاونت مسکن و ساختمان جناب آقای بدخشان هستیم.بدون غرض و در برابر کلام خدا این مطلب بیان میشود.آقای بدخشان از مدیران قبلی دولت احمدی نژاد بوده که چندین ساله بر معاونت مسکن و ساختمان اداره کل تکیه زده و متاسفانه در دولت تدبیر و امید شاهد سکانداری افرراد ناتوان دولت قبل هستیم که نتیجه آن هم میشود روکود در مسکن مهر استان.جناب استاندار و جناب نمایندگان استان و جناب مهندس جهانگیری مسکن مهر نیاز به مدیر توانمند و تزریق نیروی تازه نفس دارد بخدا طی این دو سال مدیریت آقا بدخشان فقط و فقط شاهد رکود در مسکن مهر استان بودیم.دولت مردان عزیز بزرگترین خیانت به مردم گمتردن افراد ناتوان در منصب های دولتی است پس تا بیش از این دیر نشده دست بکار شوید

    • ناشناس گفت:

      در مسکن مهر دهدشت جنایت شده ناظران و عوامل ان باید جواب پس دهند . استاندار محترم کجای این پروژه رضایت بخش است . شما کیفیت ضعیف این پروژه را مطلوب قلمداد کردید در صورتیکه واقعا باید از بیخ ابن پروزه را با لودر صاف کرد.

    • پیمانکار گفت:

      باسلام . اقای مهندس جمال الدینی نیروی فعالی است از ایشان استفاده کنید.

    • پيمانكار گفت:

      مسكن بي مهر نه مسكن مهر. شما كه در خصوص آقاي مهندس بدخشان اين همه بد نوشته ايد يا منافعي داشتيه ايد به خطر افتاده يا جزء همون كساني هستيد كه سوء استفاده از مسكن مهر كرده اند. آقاي بدخشان الحق و النصاف مردي شريف و سالم و كاري است . جاي تاسف است كه اين قدر از نظر فكري و فرهنگي عقب هسيتم . ما آدم كاري وو سالم ميخواهيم نه باند باز . اتفاقا در زمان آقاي مهندس بدخشان بهترين كارها انجام گرفت و با شرايط كنوني بيشترين پيشرفت ها. بريد استغفار كنيد و از خداوند متعال حلاليت بطلبيد .

  2. ناشناس گفت:

    چراسخنان اصلی آقای پناهی راسانسورکردید..?

  3. مهندس دهدشتی گفت:

    جناب استاندار خلاصه عرض میکنم  در  بحث  مسکن  مهر هم مردم  به تعهدات  خودشان عمل کردن هم  بانک عامل کلیه تعهدات  خودش و 

  4. مهندس دهدشتی گفت:

    جناب استاندار هم بانک هم مردم به تعهدات خودشان عمل کردن  حدود 90 درصد پیمانگاران هم پای  کار هستند اما متاسفانه خدمت شما عرض کنم بیشترین مشکلات  مسکن  استان بخاطر  مدیریت  ناتوان  معاونت مسکن  و ساختمان  اداره راه و شهرسازی  استان جناب آقای بدخشان هست.جناب دکتر خادمی حضرتعالی  باید پاسخگو  باشی  چرا  با وجود رکود  و  ب گل  نشستن مسکن  مهر استان  گ بخش عظیمی از این مشکلات بخاطر سوء مدیریت  و  مدیریت  بجای  مانده  از دولت  اختلاس  احمدی  نژاد  همچنان در  دولت  فعلی  هم چنان  بر صندلی خود  تکیه  زده اند  که گویی  ارث  پدریشان  است.جناب  استاندار  چرا  مدیریت  مسکن مهر استان در دست  آقای  بدخشان   مدیر دولت احمدی نژاد در طی این دو سال بوده؟؟عملکرد ایشان جز حاشیه  و ب چالش کشاندن مسکن مهر  در استان چ بوده.آقای استاندار یادمان نزود عمر  مدیران احمدی نژادی به سر رسید0
    عرض کنم بیشترین مشکلات  مسکن  استان بخاطر  مدیریت  ناتوان  معاونت مسکن  و ساختمان  اداره راه و شهرسازی  استان جناب آقای بدخشان هست.جناب دکتر خادمی حضرتعالی  باید پاسخگو  باشی  چرا  با وجود رکود  و  ب گل  نشستن مسکن  مهر استان  گ بخش عظیمی از این مشکلات بخاطر سوء مدیریت  و  مدیریت  بجای  مانده  از دولت  اختلاس  احمدی  نژاد  همچنان در  دولت  فعلی  هم چنان  بر صندلی خود  تکیه  زده اند  که گویی  ارث  پدریشان  است.جناب  استاندار  چرا  مدیریت  مسکن مهر استان در دست  آقای  بدخشان   مدیر دولت احمدی نژاد در طی این دو سال بوده؟؟عملکرد ایشان جز حاشیه  و ب چالش کشاندن مسکن مهر  در استان چ بوده.آقای استاندار یادمان نزود عمر  مدیران احمدی نژادی به سر رسیده 

  5. ر گفت:

    به نظر من همین که میگه دزد نبودیم را زیر زربین بگذارید این ریگی به کفش داره …..نه په ما دزدیم

  6. ناشناس گفت:

    عوامل اجرایی مسکن مهر دهدشت باید محاکمه شوند.

  7. م گفت:

    دوستان گرامی وقتی پول نباشه و دولت کمک نمیکنه ،مدیریت هیچکاری نمیتونه بکنه ، مطمئن باشید خود استاندار هم نمیتونه کاری بکنه ، بریت وزارتخانه ببینیت وضعیت چطوره بعد نظر بدید ، اتفاقا صادقترین مدیریت مسکن تا الان ایشان بوده اند.

  8. مهندس گفت:

    پوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل نیست ،تانباشه هیچ مدیر توان کار کردن را نداشته ، پس بیایم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم بعد اظهار نظر کنیم ولی حتما یه سری به وزارت راه وشهرسازی بزنید تا وضعیت رو ببینید.

  9. 1357 گفت:

    واقعا آقای مهندس بدخشان از مدیران سالم وقوی می باشد و در مدیریت ایشان جای آقایان رشوه بگیر و اهل زدوبند نمی باشد.

  10. ناشناس گفت:

    مردی حاج بدخشان. آفرین بر شما که جلو بد اخلاقی و رشوه و خیانت رو گرفتید

  11. ککا گفت:

    وااسفا به حال بویراحمدو دنا چه پروژه ای در اینجاها در حال احداث است اقای زارعی کجایی

دیدگاه شما