یکشنبه 14 دی 1393 - 16:57

نصب بنر سردر نانوایی‌های متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب بنر تخلف بر سردر نانوایی‌های متخلف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

خبرگزاری فارس: نصب بنر سردر نانوایی‌های متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی و نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات حکومتی، نانوایی‌های شهر یاسوج مورد بازدید قرار گرفتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از نانوایی‌های شهر یاسوج با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم کهگیلویه و بویراحمد ارتقای کیفیت نان استان است، گفت: خوشبختانه کیفیت نان با بررسی‌های میدانی انجام شده مورد رضایت نسبی مردم است.

داریوش دیودیده گفت: در بسیاری از واحدهای خبازی سطح استان رعایت قوانین صنفی، مسائل بهداشتی و کیفیت مورد توجه دقیق قرار می‌گیرد و باید پذیرفت برخی از متصدیان واحدهای نانوایی تخلفاتی را انجام می‌دهند که با برخوردهای صورت گرفته در حال کاهش است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پلمپ بیش از 10 واحد خبازی و انجام بیش از 2 هزار و 200 مورد بازرسی طی دو هفته اخیر اظهار داشت: عزم خود را در راستای به ثمر نشاندن نهضت ارتقای نان در استان جزم کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارتقای کیفیت نان را در استان شروع کرده‌ایم و نظارت بر ساعت پخت، وزن چانه، کیفیت نان و آموزش کارگران و شاطران نانوایی‌ها با جدیت در حال پیگیری است.

دیودیده با بیان اینکه متخلفین شناسایی و با نصب پارچه بر سردر این واحدها در حال اطلاع رسانی به مردم هستیم، افزود: از مردم استان انتظار داریم در صورت مواجهه با تخلف اولاً از نانوایی‌های متخلف خرید نکنند چراکه به اندازه کافی نانوایی جهت تامین نیاز مردم وجود دارد همچنین مراتب تخلف را به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و سامانه 124 جهت پیگیری لازم اطلاع دهند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان در پایان این قول را به مردم کهگیلویه و بویراحمد داد بحث کیفیت نان برای آخرین بار و برای همیشه در استان و طی یک پروسه کوتاه مدت رفع خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134641
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما