چاپ این برگه

بازدید استاندار و زارعی از مسکن مهر + تصاویر

در راستای رفع مشکل ساکنین مسکن مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد در مجلس بازدید چهار ساعته‌ای از مجتمع‌های چندگانه مسکن مهر یاسوج داشتند.

به گزارش بویرنیوز ، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز و از نخستین ساعات کاری به مدت چهار ساعت از مجتمع‌های مسکن مهر شهر یاسوج بازدید کردند.

در این بازدید که معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار بویراحمد و تنی چند از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز حضور داشتند مشکلات عدیده مسکن مهر شهر یاسوج مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در این بازدید از مجتمع‌های واقع در جمعه بازار یاسوج، مجتمع شهرک صنعتی بلکو، سروک و شهرک ولایت بازدید به عمل آمد که هرکدام از نظر پیشرفت فیزیکی تفاوت‌هایی با یکدیگر داشتند و البته گلایه‌های مردم در نوع خود شنیدنی بود.

 در این بازدید چهار ساعته مردم ساکن در مسکن مهر این مجتمع‌ها با شنیدن حضور استاندار نزد مسئولان آمده و مشکلات خود با با استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در میان گذاشتند.

استاندار و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نیز با تأکید بر این که لازم است هر چه زودتر پیمانکاران به تعهدات خود در قبال مسکن مهر عمل کنند از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواستند تا هر چه زودتر مشکل انشعابات از قبیل آب و برق و گاز و تلفن نیز برطرف شود.

فارس