دوشنبه 24 آذر 1393 - 1:13

سخنان متفاوت تاجگردون در تلویزیون/ افشای اعداد بودجه بویراحمد توسط تاجگردون/ رضایت خاص از یک مدیر

به اعتقاد من با یکسری اصلاحات کوچک دولت محترم در برخی مدیریت های مهم اجرایی اگر کارهایی شود آینده استان را خیلی موفق می دانم.

به گزارش بویرنیوز، دکتر تاجگردون در برنامه نگاه روز شبکه استانی اظهار داشت: من نسبت به سایر نقاط کشور احساس مسئولیت دارم و البته استان خودم نیز در اولیت می باشد و باید بدانید کسی که سایر مناطق را می بیند مگر می شود استان خودش را نبیند؟
مثلا من به استان های مختلف سفر میکنم و از موضع رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به این فکر می افتم که مرز دوقارون رو ببینم یا راه آهن دوقارون به فریمان رو ببینم و مگر می شود که به راه آهن یاسوج به اقلید بی توجه؟ هدف من این است که ذهن مردم را نسبت به برخی مسائل روشن کنم.
اگر برگردیم به استان باید بگویم که ذائقه خاصی نسبت به استان ، زاگرس و مناطق محروم دارم چراکه بچه مناطق محروم هستم و باید به این مناطق توجه کنم، شاخص های آن را از دید علمی نگاه کردم و در برخی مواقع برخی پیشنهادات ما بخشی از کشور را تحت شعاع قرار می دهد و وقتی که بخشی از کشور تحت شعاع قرار گرفت، مردم استان نیز بیشتر از این موقیعت ها بهره مند می شوند.مثلا میگوییم اعتبارات نفت و گاز 2 درصد یا اعتبارات ماده 180 از 2 درصد به 3 درصد افزایش پیدا کند که بویراحمد ، کهگیلویه و گچساران همه منتفع می شوند .
حتی در مجلس نیز همه می دانند که پیشنهادات ما به هدف کمک به مناطق کمتر توسعه یافته بوده و در بحث استانی باید بگوییم که در برخی رسانه ها و نشست ها بحث هایی مطرح می شود که حقیقت ندارد و ای کاش نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند تا شهادت می دادند در این قضیه که تلاش ما برای سایر استان می باشد نه یک نقطه خاص.

TajgardonDena-5
بارها من و دو نماینده دیگر و همچنین استاندار در جلساتی که شب تا صبح در برخی وزارتخانه ها برگزار می شود آخرشب با شوخی به استاندار می گفتم که شما خیلی کم لطف هستین که سخنی از پروژه های مناطق حوزه انتخابی من نمی آورید و فقط درمورد بوراحمد و کهگیلویه صحبت میکنید.
اینکه من نماینده گچساران و باشت هستم و باید حق و مطالبات آنها را ادا کنم وظیفه من است ، مردم به من رأی دادند که به آنها توجه کنم و نمی شود که توجه نکنم. خدا و مردم به من جایگاهی داده اند که باید مردم از این جایگاه بهره مند شوند .
آنچه که من بر روی آن وقت می گذارم مدیریت منابع است و دوستان من می دانند که من بر روی مدیریت منابع خیلی تأکید دارم و کاملا هدایت میکنم اگر اتفاقی بیفتد ، تخصیص و موافقت نامه ها را نگاه می کنم تا آخر قضایا پیش میروم تا پولی در استان یا شهرستان ما تلف نشود .
تعدادی از بودجه های مربوط به برخی طرح های بویراحمد را عنوان می کنم و با شهرستان خودم کاری ندارم. مثلا بیمارستان آموزشی یاسوج اعتبار سال 93 آن 3 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که این رقم در سال 94 به به 5 میلیارد تومان رسیده و جاده سمیرم – یاسوج به بابا میدان سال 93، 1 میلیارد تومان بوده که برای سال 94، 15 میلیار تومان پیشبینی شده که این مربوط به یاسوج می باشد و در کهگیلویه نیز جاده پاتاوه – دهدشت 28 میلیار تومان اعتبار داشته که در سال 94 به 50 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و آب لیکک 3 میلیارد تومان بوده که به 11 میلیارد تومان در سال 94 افزایش داشته .
میخواهم بگویم که من به همه جا توجه دارم و وقتی پروژه های دو شهرستان دیگر برایم مهم هست مگر می شود پروژه های شهرستان خودم برایم مهم نباشد؟وقنتی به سایر کشور توجه دارم در بحث بودجه مگر می شود به استان خودمان و سایر شهرستان ها توجه نداشته باشم؟ با این وجود که نفت از 100 دلار به 60 دلار رسیده باز هم اعتبارات تخصیص داده شده به استان و شهرستان ها به میزان قابل توجهی نسبت به پارسال افزایش پیدا کرده.
بنده شهادت می دهم که دو نماینده دیگر و به خصوص استاندار واقعا وقت می گذارند و هرجا که به آنها نیازی باشد حضور دارند و استاندار نیز جو آرامی را برای پیگیری ها فراهم می آورد.
تاجگردون در پاسخ به این سؤال که چقدر هماهنگی میان شما و سایر نمایندگان در زمینه های مختلف وجود دارد افزود: یک هماهمگی های نانوشته ای می بایست بین نمایندگان مردم و مسئولین استان در عین اینکه تفکیک قوا وجود دارد ، باید وجود داشته باشد. نه استاندار می تواند خوب عمل کند وقتی نمایندگان چوب لای چرخ آن میگذارند و نمایندگان خوب کار می کنند اگر استانداران و فرمانداران بخواهند مشکلی بوجود بیاورند. لازمه کار ما هماهنگی می باشد و ما یک بحث سیاسی و بحث کاری داریم که استام ما یک مدت قابل توجهی مباحث سیاسی آن غالب شده بر مباحث اجرایی آن .

Untitled-1_18
دولت ها عوض می شوند و جریان ها تغییر می کنند و ما اگر زرنگ باشیم و حواسمان جمع باشد و سیاست داشته باشیم، باید دقت کنیم در این فراز و نشیب ها مردم، استان و کار متضرر نشوند و برای اینکه این اتفاق نیفتد راه آن همگرایی و هماهنگی می باشد.
مثلا در همین مجلس که حدود 290 نماینده حضور دارند، زمانی که آقای روحانی رئیس جمهور شد شاید به طور مشهود 20 نفر به ایشان رأی داده باشند و آیا این به آن معناست که بقیه نمایندگان باید چوب لای چرخ نمایندگان بگذارند؟ اینگونه نیست و همه آنها می دانند که مملکت به هماهنگی آنها نیاز دارد.
من شهادت می دهم که حداقل بین ما 3 تا نماینده هیچگاه تنش و بحثی وجود نداشته . همه مردم می دانند که خط و ربط سیاسی ما سه نماینده چیست و این کاملاً مشهود است ، اما در بحث استان و مدیریت و کار استان این بحث هایی سیاسی را دخالت نمی دهیم چون خیانت به مردم است و خدا نکند ما به این فکر باشیم که با توجه به متامع سیاسی خود سرنوشت مردم را رقم بزنیم .
مردم برخی مناطق محروم ما چه گناهی کردند؟ بنده شاید چندین بار به اتفاق آقای بزرگواری به شرکت گاز و نفت برای گازرسانی به مناطق قلعه رئیسی و دیشموک همراه بودم تا این مردم از موهبت های موجود استفاده کنند. جریان سیاسی جای خودش را دارد و کار مردم نیز جای خودش.
من و آقای بزرگواری در بحث راه آهن یاسوج گفتیم که از هرکدام ما 1 میلیارد کم کنید و بزارید بروی اعتبار بویراحمد و بگذارید وزارت راه امسال این پروژه را شروع کند.که این همگرایی ما را می رساند .
در بحث های اجرایی که استاندار پیگیر هستن، اما ممکن است من جایی با یک مدیری درگیر شوم اما همه اینها بخاطر کار و پروژهای ماست، و پولی را که ما با زحمت به استان می آوریم در برخی موارد با تعلل در اجرا و تعلل در مدیریت برخی پروژها هنوز شروع نشده و طی کشاکش کارهای اداری جزء گیر می کند و نمااینده حق دارد ناراحت شود یا اعتراض کند . اینها چیزهایی است که در تمام کشور وجود دارد و در استان ما نیز هست و اینجا بحث نظارتی ما دخیل می باشد.
تاجگردون در پاسخ به این سؤال که در چینش مدیران استانی باید گفت که غالب مدیران تغییر کرده اند ، مدیران منصوب تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟ من از مدیریت کلان استان راضی هستم به دلیل آرامش مطلوبی که ایشان متوجه استان کرده ، یک مدیر بومی است و مطلوب و خوب کار می کند..
در بحث تغییرات مدیریتی باید بگویم اینگونه نیست که همه مطلوب من باشند.هیچ عهد اخوتی کسی با کس دیگر در این زمینه نبسته و اگر مدیری خوب کار کرد که جای تقدیر دارد اما اگر مدیری بد کار کرد تعارفی نداریم ولو اینکه منصوب خود ما باشد ، ما با اینگونه مدیران کلنجار میرویم و توقع ما فقط توقع کاری است .
به اعتقاد من با یکسری اصلاحات کوچک دولت محترم در برخی مدیریت های مهم اجرایی اگر کارهایی شود آینده استان را خیلی موفق می دانم.
رویکرد اصلی ما توجه به نیروهای بومی است و تا الان نیز همینگونه بوده. به چند دلیل در این مسیر قدم گذاشتیم تا اعتماد مردم را نسبت به مدیریت کلان و نمایندگان جلب کنیم که مدیریت بومی است. ولی باید فراموش نکنیم که این حلقه بومی اگر قرار باشد همینگونه باشد رشد را کم می کند ، اگر قرار است که یک جایی این حلقه پاره شود و یک مدیر غیر بومی و قوی بیاید وسط اشکالی ندارد.
اعتقاد دارم که اگر یکی دو دستگاه مهم که منابع قابل توجهی را نیز در اختیار دارند تا حدودی خود را از این گیر و دار اداری خارج کنند آینده استان را خوب تصور میکنم و اگر نه که تغییراتی را حتما آقای استاندار ارزیابی می کنند و وزارت خانه ها نیز نیروهایشان را بررسی می کنند و اگر ضرورت دیدند اصلاح می کنند.
تاجگردن در پایان افزود: من در حوزه انتخابی خودم متوجه تعدد اقوام هستم یعنی ترک، لر، بویراحمدی، باشتی، باوی ،بهبهانی و …و این به آن معناست که مدیریت در آنجا خیلی ساده نیست.
من یک استراتژی داشتم که به استاندار وقت نیز گفتم و دوس ندارم سخان متعصبانه بگویم ولی اعتقاد به همگرایی در استان برای همه اقوام و طوایف را دارم و نباید شرایط به گونه ای شود که شخصی یه طایفه ای احساس گمنامی و غریبی بکند و احساس کند در استان جایگاهی ندارد.
خیلی راحت بگویم که 3 سال پیش هر مسئولی که در گچساران حضور پیدا می کرد مردم شعار جدایی از استان را سر می دادند و می گفتند که گچساران باید جدا شود اما در این 3 سال چنین چیزی را نشنیدید چراکه من به عنوان نماینده آنها به آنها همیشه گفتم که ما باید یکی باشیم. مردم ما هم این شعار بد را فراموش کردند و من این موضوع را نقطه اوج کارم می دانم که این همگرایی را ایجاد کردم که همه مشارکت و احساس تعلق خاطر کنند به یاسوج. یاسوج مال من و مال همه هست و اینگونه نیست که یاسوج متعلق به شخص یا گروه خاصی باشد چون مرکز استان ماست.هرچقدر ما بتوانیم این تعلق خاطر را در استان بیشتر کنیم مردم بهره مند می شوند و استان ارتقاء پیدا میکند. اگر هرکدام از شهرستان ها رشد کند افتخارش برای سایر شهرستان ها می باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132092
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 7321 گفت:

    با این حرف ها کاملا روشن هست که اقای زارعی و بزرگواری هیچکار اند و تصمیم های مهم و اصلی رو اقای تاجگردون میگره و واقعا افرین داره به این برش 

    • سادات گفت:

      ضمن سپاس از جناب تاجگردون، خوانندگان محترم به این مطلب آقای تاجگردون توجه کنید تعدادی از بودجه های مربوط به برخی طرح های بویراحمد را عنوان می کنم و با شهرستان خودم کاری ندارم. مثلا بیمارستان آموزشی یاسوج اعتبار سال ۹۳ آن ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده که این رقم در سال ۹۴ به به ۵ میلیارد تومان رسیده و جاده سمیرم – یاسوج به بابا میدان سال ۹۳، ۱ میلیارد تومان بوده که برای سال ۹۴، ۱۵ میلیار تومان پیشبینی شده که این مربوط به یاسوج می باشد و در کهگیلویه نیز جاده پاتاوه – دهدشت ۲۸ میلیارد تومان اعتبار داشته که در سال ۹۴ به ۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و آب لیکک ۳ میلیارد تومان بوده که به ۱۱ میلیارد تومان در سال ۹۴ افزایش داشته ، این یعنی چی آقای دکتر ؟، !!!!!!!!!!!!!! یعنی جنابعالی بودجه را نوشتی یا دولت ؟ اگر این فرمایشات شما را بعد از تصویب بودجه و تبدیل آن به قانون می شنیدیم درست بود اما الان این لایحه بودجه است که توسط دولت به مجلس ارائه شده است و شما هم هیچگونه دخل و تصرفی در تهیه آن نداشتی ، اگر دخالت داری که وای بر این دولت ! اما اگر نداری از جنابعالی انتظار می رود اطلاعات بودجه ای خود را که حاصل تجربه شماست در جهت شاخص قرار دادن خود و ایجاد محبوبیت سطحی با توجه به بحث استانی شدن انتخابات و تنزل جایگاه دیگر نمایندگان قرار ندهی .ضمن اینکه بودجه بیمارستان یاسوج 15 میلیارد تومان برای 94 براورد شده است و نه 5 میلیارد و بودجه جاده سمیرم – یاسوج – بابامیدان در سال 93 مبلغ 9 میلیاردو 700 میلیون تومان می باشد نه 1 میلیارد تومان .

    • احمد گفت:

      آقای تاجگردون فکر میکنن همه کاره کشورند ! این لایحه بودجه است که توسط دولت تهیه شده آقای دکتر ! نمایندگان تاکنون تغییراتی درآن ایجاد نکرده اند که شما این همه داری تبلیغ می کنی .هر وقت قانون تصویب شد بعد بیا و لاف بزن و بگو من این مبالغ را افزایش داده ام . .

  2. جوان گچسارانی گفت:

    دکتر تاجگردون عزیز
    من امشب که در برنامه تلویزیونی شما را روبروی یک مجری دیدم که از پستی که داشت یادم به بدبختی جوانان گچساران افتاد. 
    زمانی که تقی زاده مجری معاون جوانان ورزش و جوانان استان بود همه اعتبارات جوانان گچساران را اولویت میذاشت اما از وقتی معاون جدید اومدن جای ایشون برای حوزه جوانان گچساران یک هزار تومن هم اعتبار داده نشد و شنیدیم که همه اعتبارات رو دارن تو کهگیلویه و یاسوج تنها هزینه میکنن. درود بر تقی زاده که واقعا مجری محبوب و مدیری شایسته  و لایق بود. دکتر تاجگردون بع تقی زاده یک پست خوب بدین. 

    • جانا گفت:

      توكه معلوم خود تقي زاده هستي اون آقايي كه جاي تقي زاده گذاشتن خودش گچساراني هست درضمن آقاي 7321درصحبتهاي آقاي تاجگردون كجاش نوشته كه خودم همه كاره هستم اتفاقا ايشون مرتبا به اين اشاره كرده ما همگرايي داريم ميخواست به افرادي مثل شما برسونه كه تخريب نكنيد هي بگيد زارع فلان هست وبهمان ميخواست شعور افراد تخريبگر رو بالا ببر تا دست به هراقدامي نزنن البته براي امثال شما كه سوره ياسين ……

      • کارمند ورزش و جوانان گفت:

        جای تقی زاده دکترشاکری از نیروهای بزرگواری و کهگیلویه اومد نه گچسارانی.

    • مهرداد گفت:

      خودت را کشتی برای تقی زاده

  3. لیلی گفت:

    هرکس به فکر حفظ پست ومقامش و هیشکی مشکلات مردم براش مهم نیست

  4. ناشناس گفت:

    وای به حالت اگر موحد بیاید هیچ شانسی نداری

    • امیدوار گفت:

      موحد اگر برای حوزه ی دوگنبدان ثبتنام کنه بدونین به خواسته ی آقای تاج گردونه

    • اهورا6 گفت:

      موحد در گچساران هیچ جایگاهی ندارد 
      شتر در خواب بیند پنبه دانه …..
      این بویی که به مشام برخی ها رسیده ، بوی خر داغ کردن است نه بوی کباب!

  5. ناشناس گفت:

    اینطور که شما می گویید یعنی بقیه نمایندگان خوابند

    • امیدوار گفت:

      نه خواب نیستن بیدارن البته خواب بیداریشون تفاوتی نداره کلا بقیه نماینده ها یعنی زارع و بزرگواری که نتیجه ی انتخاب مردم هستن جایگاهی تو مملکت ندارن که بخوان کاری پیش ببرن .اگر شخص قدرتمندی نماینده ی کهگلویه و شخص قدرتمند دیگری نماینده ی بویراحمد بود الان همه ی نیرو ها از گچساران نبودن وپست ها به طور مساوی تقسیم میشد

  6. همشهری یاسوجی گفت:

    خدمت اقای تاجگردون و دیگر نمایندها سلام و خسته نباشید عرض میکنیم انصافا من یه برداشت دیگه ای روی اقای تاجگردون داشتم فکر میکردم ایشان فقط به فکر باشت و حوزه خودشه اما واقعا این که به فکر راه آهن یاسوج بودید و به فکر دیگر مناطق استان هستید من هم تشکر وهم دعا میکنم که در همه امور موفق باشی ببین اقای تاجگردون همیشه شما این مسعولیت را ندارید تا هستی خالصانه به همه مردم استان خدمت کن شما توجه کنید شهرکرد جزء استانهای برخورداره کشور شده فقط 200کیلومتر با یاسوج فاصله داره چرا یاسوج اینطور نشد چون نمایندهامون ضعیف بودند نمیتونستن اعتبار وارد استان کنند حالا بگذریم تو را خدا همه وقت تون صرف خدمت به مردم محروم استان کنید مساعل حاشیه ای را کنار بگذارید و به فکر توسعه استان باشید ما غیر از اینکه دعا کنیم چیزی از دستمون برنمیاد موفق باشید

  7. فلفل گفت:

    سخنانش عقل پسند نبود

  8. زززززز گفت:

    فردا هم می بینی اقای زارع میاد میگه اعتبار راه اهن – سد- جاده گرفتم

  9. باشت و باوي گفت:

    اقايي تاجگردون از اين كه بحث قومي و قبيله اي را اين چنين زيبا مطرح كردي سپاسگذارم .ولي در بحث تغيير مديراني كه خود گذاشتي بايد تجديد نظر كني ابتا از زادگاهت شروع كن و از خودت منظورم مسئول دفترت در باشت اقايي ظفري ميباشد توجه اقايي ظفري پسرا نو برادران خودش ميباشد و كاري به ديگران ندارد .در شورا هم با اعضائ شورا درگير ميباشد همين امرموجب ميشود نارضايتي از ايشان زياد گردد.لطفا به خواست مردم باشت توجه نمائيد.

  10. ناشناس گفت:

    آقای زارعی اگر تج گردون نماینده نمی شد شما می خواستید چکار کنید ؟

  11. دشتروم گفت:

    معلوم شد از سخنان دیشبش امانتدار خوبی نیست

  12. آریایی گفت:

    حضورمحترم جناب دکترتاجگردون وبقیه نمایندگان عرض سلام وخسته نباشید دارم.جناب دکتربودجه هایی که شمافرمودید ازسهم خودتون به یاسوج دادین وروی 2طرح راه آهن یاسوج-اقلید وجاده پاتاوه-دهدشت مانوور میدادین اینها همگی طرح ملی هستندنه طرح شهرستانی-شما چراازطرح های گچساران نمیگین.متاسفانه آقای زارعی خواب تشریف دارن وبه فکرهم کیشان خودهستن…..آقای بزرگواری هم که دنبال جبهه پایداری وجای پای خودشومحکم کردن.پس حق میدم که شماآقای تاجگردون مانوربدین ولی واقعاباهاتون موافقم چون دارین ازپستتون استفاده بهینه میکنین.

  13. الالیب گفت:

    پس نماینده——- ما که می گفت اعتبار اینو و اونو واننو گرفتم احتمالا می رفته کاغذ های تاجگردون را میخونده بعداعلام میکرده که این کار ها را انجام دادم با تشکر از اقای تاجگردون بخاطر روشنگری

  14. محله فقير نشين لبنان گفت:

    آقاي تاجگردون: شما در برنامه زنده نگاه روز مردم لوداب را فقير قلمداد نموديد ، شما كه تاكنون حتي يكبار هم از منطقه لوداب عبور ننموده ايد چطور درباره مردم لوداب اظهار نظر مي كنيد ، اگر از فقر و مشكلات بيزاريد به فكر روستاي لبنان در مركز شهر گچساران باشيد ( باور كن بيشر روستاهاي لوداب از محله فقير نشين لبنان آبادترند ) ! از شما بعيد بود در اين رسانه از اين كلمات استفاده كنيد . براي فرد تحصيل كرده اي مثل شما چه توجيهي دارد در برنامه زنده تلويزيون اين همه قسم ياد كنيد ؟ ! با زيركي خاص همه كارهاي صورت گرفته در استان را به پاي پيگيريهاي خود مي نويسيد و بدين شكل تلاش هاي ديگر نمايندگان استان و مجموعه مديريتي استان را نفي نموده ايد. ***حرفهاي من جهت يادآوري بود *** با تشكر

    • ناشناس گفت:

      ایشان چرا از منطقه پیچاب باشت نگفتند که در45کیلومتری باشته وهنوز نه برق دارن ونه آب ونه جاده

      • اهورا6 گفت:

        منطقه پیچاب را تاجگردون بعد 30 سال بودجه اش را آورد و راه ش را درست کرد
         برای اولین بار در طول تاریخ پزو و پیکاب میرود اشکفت شاه مرزنگون و پیچاب و برق ان هم در دوره تاجگردون کلید خورد

  15. طبیب گفت:

    چرا اگه یک میلیارد دادید ان را نظارت نکردید پس چرا کلنگ راه اهن هنوز زده نشده پس دروغه همش

    • tnt گفت:

      اقای تاج گردون پیشنهاد دادند ولی جناب زارع حاضر نشدند از20میلیاردی که دولت به نمایندگان میده برا امور عمرانی 1 میلیارد بده.

  16. یاوری گفت:

    سلام

    تاجگردون گرایش های قوم گرایانه شدید دارد امام آن را پشت حرف های زیبا پنهان می کند. مردم البته می بینند و قضاوت می کنند. از جناب تاج گردون می خواهیم قبل از حسابرسی توسط مردم خودش به عملکردش بنگرد و در حق مردم استان به نفع قبیله و گروهش ظلم نکند.

  17. ناشناس گفت:

    اقای زارع شما هم یکم واسه یاسوج تلاش کنید نخواستیم به بقه شهرستانه کمک کنید….

  18. ناشناس گفت:

    انتخابات قراره استانی بشه !!!

  19. بویراحمد گفت:

    از کوزه همان برون تراود که در اوست خداوکیلی از روی بغض ،کینه حسد قضاوت نکنیم انصافا عرضه اش را داره بالاخره دارندگی و برازندگی 

  20. مهمان گفت:

    دلم به حالت این دولت می سوزد که چنین کسانی مسئول برنامه و بودجه اش هستند.

    • اعتدال گفت:

      در پاسخ مهمان تو که هنوز نمیدانی تاجگردون رییس کمسیون برنامه وبودجه مجلس است نه رییس بودجه دولت خداوکیلی چرا اظهار نظر می کنی پس نتیجه می گیریم اغلب قضاوتها از روی بغض کینه است نه عقل منطق 

      • مهمان گفت:

        فرقی نمی کند بهر حال بودجه مملکت را داده اند دست کسی که دیدش به اندازه یک قصبه است. می دانی قصبه یعنی چه ؟

  21. گرموشاا گفت:

    شما که قانونگذارید چرااجیب مردم راخالی میکنید وبه اندازه درآمد خودتان برای مردم طرح تصویب میکنید که به ازای ساخت هرمترمربع خانه  18500تومان به سازمان تامین اجتماعی چه فقیروچه ثروتمندواین نرخ درتهران ودرگچساران یکیست حالا خودتان قضاوت کنید به فکرجیب وحال مردم هستید

  22. امیدی گفت:

    جالب بود تهیه کننده ونویسنده این سوالات که به نفع این اقاشد دامادسیدقدرت حسینی است درصداوسیما این هم جالبه

  23. ناشناس گفت:

    اگر انتخابات استانی شد یقین بدان بازنده ای.  شما دوست داشتنی هستی اما مدیران و معاونین هم کیشت  جایی برای مراوده نگذاشته اند.

    • ناشناس گفت:

      من هم شنيدم افرادبسياري از عملكرد برخي از مديران منتسب به تاجگردون ناراحت هستند .بنده خودم از مسئول دفتر نمايتد در باشت حضرت اقايي اميرحسين ظفري نگران و ناراحت هستم و اعتقاد دارم ايشان دارند در باشت تاجگردون را منحرف ميكند در واقع مردم ميگويند تاجگردون نماينده ظفري و خاتواده ايشان هستند .اگر تاجگردون ظفري را تغيير ندهد ما ايشان را در كوتاهترين زمان ممكن ترك ميكنيم .تاجگردون يادت نره ظفري بايد بره

  24. RR گفت:

    حرف هایی که دررسانه ملی زدازروی اجبار بوده اون هم به خاطراینکه احتمال می دن انتخابات استانی بشه وایشون طی این مدت خیلی موضع گیرهایی در خصوص سردسیروگرمسیرداشتندوحالااحساس خطرکرده اند ومی خوان ازاین طریق صورت مسئله را پاک کنند.حرف هایی که درمورد بویراحمدزدتمامادروغه وایشون خودش درتمامی مناطق حوزه انتخابیه اش فقط این مسائل را مطرح می کنه که حق شما خورده شده وفکر می کنند حقشونو بویراحمدی ها خوردن.بابا جون اگه حق شما خورده شده حق ما هم خورده شده ودلیلش بی لیاقتی وناکار آمدی مدیران ونماینده های استانیه که نتونستن احقاق حق کنند.

  25. دوست گفت:

    فعلا تاجگردون با این موضع گیری با شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان فقط دنبال رد صلاحیت خود است…..امیدوارم تعاملش با این 2 نهاد بیشتر باشد

  26. ناشناس گفت:

    بسیار ادم باکلاس و مای افتخار استان است

  27. بویراحمد سفلی گفت:

    تاجگردون به اسم بویراحمد رای اورد .انشاالله باقر میاد همه چیز درست میشه

  28. عادل گفت:

    دشمنی با بویر احمد تا کی اقای تاجگردون یک بار رفتی مجلس ظرفیت داشته باش ابرو داری کن

  29. علی گفت:

    فعلا شاه غلام در رأس مجلس و برای خو دآقایی می کند از نظر حرف و وصحبت کم نمی آورد شاهنامه ته آخرش خوش است

  30. ورزشی گفت:

    آقای تاجگردان بنده از نظر سیاسی با شما اختلاف نظر دارم ولی  شاهد خدمات و تلاشهای شما برای استان بودم ترا بخدا فکری بحال مدیریت ورزش استان بکنید تا کی باید شاهد وعده های تو خالیه ایزدپور باشیم ایشان از اقوام گرشاسبی مدیر دفتر اندیمشکی وزیره در تعجبم باتوجه به نفوذ جنابعالی چه جور اجازه دادید ایشان با لیسانس حرفه و فن و بدون سابقه مدیریتی مدیرکل شود

  31. باشت گفت:

    غرورت حرف نداره ……

  32. بویراحمد گفت:

    آقای موسوی کجایی که بویراحمد نابود شد. دمت گرم آقای تاجگردون….خدایییش با عرضه ای…. جناب زارع خواهشا از خواب بیدار شو دیگه چیزی نمانده تا دور بعد… موسوی یادت بخیر…منتظریم موسوی..

  33. ایل بویراحمد گفت:

    ای ول . حرف خوبی زدی.فقط سید باقر موسوی..

  34. سوق گفت:

    اقای دکتر برو دنبال یک باشتی بگرد و بیا بگذار مدیر کل اداره هایی که باشتی نیستند این صحبت های شما با عملکردتان ضد و نقیض است شاید هم ترس از استانی شدن انتخابات است ولی بدان اگر انتخابات استانی نشود ما جمعی از اصلاح طلبان دهدشت ماشین دربست می کنیم و انشاالله به اولین رقیب شما می ایم رای می دهیم ما مخالف انحصار از هر نوعی هستیم فرق ندارد …..

دیدگاه شما