سه شنبه 18 آذر 1393 - 16:12

شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج به صاحبان صنایع واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری شهرک صنعتی 3 یاسوج (فرودگاه) به صاحبان صنایع واگذار شد.

سهراب بنام به خبرنگار مهر گفت: در نشستی با حضور مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان و هیأت مدیره منتخب این شهرک، اداره امور شهرک صنعتی فرودگاه به صاحبان صنایع واگذارشد.

وی بیان کرد: براین اساس کلیه امور مربوط به اداره، حفظ، نگهداری و راهبری تأسیسات زیربنایی و ساختمانهای جنبی این شهرک به شرکت خدماتی متشکل از صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی یاسوج 3 واگذار شد.

بنام اظهار داشت: این اقدام در راستای پیاده سازی قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی به شرکتهای خدماتی صاحبان صنایع و کاهش تصدی گری دولت در اجرای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی، مشارکت مردم و بخش خصوصی در مدیریت و مالکیت حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: این شرکت در تلاش است تاپایان سال 93 نسبت به واگذاری دو شهرک و یک ناحیه صنعتی از مجموع شش شهرک و ناحیه صنعتی که مشمول واگذاری است، اقدام کند .

وی بیان داشت: شهرکهای صنعتی آماده واگذاری بر اساس قانون واگذاری مالکیت، یاسوج 1، یاسوج 2، دهدشت 1، گچساران و ناحیه صنعتی امامزاده جعفر (ع) هستند .

بنام، سرمایه گذاری صورت گرفته درشهرک صنعتی یاسوج 3 را  بالغ بر 977 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این شهرک دارای 70 واحد به بهره برداری رسیده با اشتغال یک هزار و 392 نفر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=131475
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما