دوشنبه 10 آذر 1393 - 0:34

تقسیم اعتبارات باقی‌مانده امسال در بین ادارات گچساران

اعتبارات باقی‌مانده سال 93 در جلسه کمیته برنامه‌ریزی گچساران در بین ادارات این شهرستان تقسیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیم رحیمی امشب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی پروژه‌های اجرایی شهرستان و تخصیص اعتبارات باقی‌مانده و اعتبارات ماده 180 برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کمیته برنامه‎ریزی در شهرستان، بیان کرد: از جمله مهم‎ترین جلسات شهرستان مربوط به جلسه کمیته برنامه‌ریزی بوده زیرا که در خصوص موضوعات مهمی همچون تخصیص اعتبارات، بودجه و برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان بحث و بررسی می‌شود.

* اختصاص 440 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های اجرایی گچساران

فرماندار گچساران با بیان اینکه پیگیری برخی از مدیران شهرستان در راستای جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه‌های شهرستان شایسته  تقدیر است، با اشاره اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری در این شهرستان، تصریح کرد: امسال 440 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی و دو درصد نفت و گاز به پروژه‌های اجرایی این شهرستان اختصاص داده شد.

رحیمی با اشاره به عهد و قرارداد خود با ادارات در خصوص استفاده صحیح از اعتبارات، افزود: براساس قولی که به ادارات داده شد، طی بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی صورت گرفته از عملکرد و پروژه‌های ادارات، نهادهایی که که دارای عملکرد بهتر بوده‌اند، نسبت به سایر ادارات از جذب اعتبارات بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به 24 هزار میلیون ریال اعتبار باقیمانده در تخصیص‌های صورت گرفته، ادامه داد: این اعتبار به نسبت پروژه‌های اجرایی  بین ادارات شهرستان تقسیم می‌شود.

فرماندار گچساران  با بیان اینکه پروژه‌های پیشنهادی ادارات مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دو میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 بوده که از این اعتبار تخصیص لازم جهت اجرای 300 پروژه عمرانی بزرگ و کوچک در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در گچساران گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان، چهاربانده شدن محور گچساران-بابا میدان، انتقال آب کشاورزی به اراضی دشت لیشترو امامزاده جعفر(ع) و احداث 18 زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی شهرستان است.

* جذب 50 درصدی اعتبارات شهرستان طی هفت ماهه اخیر

رحیمی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان با بیان اینکه اکنون اجرای پروژه‌ها در سطح شهرستان دارای پیشرفت خوبی است، اذعان کرد: طی هفت ماه گذشته افزون‎بر 50 درصد اعتبارات این شهرستان جذب شده است.

رئیس کمیته برنامه ریزی گچساران خطاب به رؤسای ادارات با بیان اینکه مسئولان باید جدیت را سرلوحه کار خود از جمله در اجرای پروژه‌ها داشته باشند، عنوان کرد: مدیران شهرستان باید ضمن جذب به موقع اعتبارات با برنامه‎ریزی صحیح اتمام پروژه‌های نیمه ‌تمام را اولویت کاری خود قرار بدهند.

فرماندار گچساران با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم با بیان اینکه مسئولان باید با نیازسنجی صحیح در راستای عملیاتی کردن پروژه‌های عمومی تلاش کنند، متذکر شد: مسئولان باید تلاش و کوشش فراوان در راستای رسیدگی به امور مردم و عمران آبادانی شهرستان که از الطاف بزرگ الهی به مسئولان بوده ، فعالیت کرده و موجبات رضایتمندی مردم را در امتداد رضایت باری تعالی به وجود بیاورند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=130291
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما