چاپ این برگه

جلسه استانداری در لنده برای بررسی پروژه ها/ غیبت معنادار بزرگواری

نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان لنده با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزارشد.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدای این نشست امام جمعه لنده ضمن خوشامدگویی به استاندار و مهمانان حاضر، با ذکر لطیفه ای از رها شدن برخی از پروژها در سنوات گذشته انتقاد کرد و رسیدگی به وضعیت مصلی این شهر را خواستار شد.

امام جمعه لنده همچنین با برشمردن فوائد استاندار بومی گفت: مدیریت بومی استان باعث آشنایی با عمق مشکلات مردم شده است و این مهم را به فال نیک میگیریم و امیدواریم روند سرکشی از مناطق محروم همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار نیز ضمن خیرمقدم به حاضران به تشریح اهمیت این جلسات پرداخت و اظهار داشت: این نشست ها که هفتمین آنها در شهرستان لنده برگزار می شود از ابتکارات دکتر خادمی است و هدف از آن رفع موانع با حضور مدیران بوده و نتایج آنها در نشست های بعدی قطعا بررسی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری نیز گفت: 10 میلیارد و 546 میللیون تومان اعتبار از ردیف های مختلف به شهرستان لنده اختصاص داده شده است.

نوروزی افزود: بجز 3 پروژه بزرگ، اعتبارات سایر پروژها 38 میلیون تومان است که نشان از کوچک بودن پروژه ها می باشد.

نوروزی در ادامه افزود: اتصال راه لنده به راه اصلی پاتاوه- دهدشت، مجتمع اداری تأمین آب اراضی کشاورزی منطقه آبلش مهمترین پروژه شهرستان لنده می باشد.

جای خالی بزرگواری نماینده چهارشهرستان استان در نشست های چرام و لنده از نکات قابل تأمل بود.

لازم به ذکر است ، در نوبت صبح این نشست پروژه های مربوط به اداره کل نوسازی و سازمان راه و شهرسازی بررسی شد.