شنبه 24 آبان 1393 - 17:01

پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت خوراک ندارند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: روند اجرای پتروشیمی های گچساران و دهدشت منتظر تعیین تکلیف خوراک هستند.

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهار کرد: خوراک پتروشمی گچساران از بیدبلند و خوراک پتروشیمی دهدشت باید از پتروشیمی گچساران تامین شود.

وی عنوان کرد: به دلیل بلاتکلیفی پالایشگاه بیدبلند پتروشیمی های این استان نیز در بلاتکلیفی بسر می برند که انتظار می‌رود مسئولان متولی در این زمینه بویژه وزارت صنعت چاره اندیشی کنند تا شاهد افزایش هزینه تمام شده نباشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا زمانی که تکلیف پالایشگاه بید بلند مشخص نشود پتروشیمی های در دست اجرای این استان باید در بلاتکلیفی باشند.

دیودیده با اشاره به اینکه بید بلند 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: بحث تامین خوراک پتروشیمی‌های استان از بیدبلند توسط مجموعه های مختلف در دست پیگیری است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جواب دهد.

وی تصریح کرد: پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت به ترتیب 30 و 6 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در صورت راه‌اندازی برای 250 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می کنند و باید برای آنها 3 هزار میلیارد تومان هزینه شود.

دیودیده اظهار کرد: مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سد راه روند اجرایی پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند و تاکنون در این زمینه اقدامات مختلفی انجام شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128267
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    با سلام

    تکلیف سهامداران که بیش از 5سال سهام پتروشیمی دهدشت را خریده اند چه می شه

    • علی گفت:

      پتروشیمی دهدشت و گچساران هیچ توجیع اقتصادی نداره،حتی توجیع جغرافیایی هم نداره،مصرف آب پتروشیمی خیلی بالاست گچساران آب داره یا دهدشت،کدومش جاده دردست حسابی دارن و….

  2. سهامدار گفت:

    5ساله سهام اجباری خریدم ولی همچنان خبری از پتروشیمی دهدشت نیست لطفا” پولمان را بدهید نخواستیم

دیدگاه شما