دوشنبه 19 آبان 1393 - 16:40

انهدام 6 باند کلاهبرداری از بیمه در کهگیلویه و بویراحمد

حیدری همچنین از صحنه سازی ها در پرونده های بیمه ای پرده برداشت و افزود: در چند سال اخیر با کمک دستگاه های قضائی و انتظامی 6 باند که اعضای آن در صحنه سازی و اخذ خسارت از بیمه نقش داشتند، متلاشی شدند و اعضای این باندها مجازات و روانه زندان شد.

گروه اقتصادی – مدیر شعب بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد از انهدام 6 باند که اعضای آن در صحنه سازی و اخذ خسارت از بیمه نقش داشتند خبر داد.

DSC_0193

به گزارش «بویر نیوز»، سرخاب حیدری صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش ماهه اول امسال تعداد 48 هزار پرونده تشکیل شده است و 25 میلیارد تومان خسارت به بیمه شدگان پرداخت شد.

حیدری با اشاره به وضعیت تاسف بار ضریب خسارت در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ضریب خسارت در استان غیرفنی است و چندین عامل از جمله عدم رعایت نظامات دولتی توسط رانندگان نقش دارند.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از بیمه اجباری ناچیز است، خاطر نشان کرد: مردم به بیمه نامه های اجباری اهمیت نمی دهند و آمارهای صندوق تامین خسارت های بدنی بیمه مرکزی از این مهم حکایت دارد.

مدیر شعب بیمه ایران با مقایسه خدمات بیمه ای و نهادهای حمایتی گفت: بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر نقش حمایتی ایفا می کند و نسبت به دستگاه های حمایتی بار سنگین تری را به دوش می کشد و از ماهیت بازرگانی این بیمه خبری نیست.

حیدری همچنین از صحنه سازی ها در پرونده های بیمه ای پرده برداشت و افزود: در چند سال اخیر با کمک دستگاه های قضائی و انتظامی 6 باند که اعضای آن در صحنه سازی و اخذ خسارت از بیمه نقش داشتند، متلاشی شدند و اعضای این باندها مجازات و روانه زندان شد.

وی با تاکید بر مجازات افراد سودجو افزود: دریافت خسارت نابحق از بیمه غیراسلامی وغیرا خلاقی است که با خاطیان بشدت برخورد خواهد شد و لازم است با اینچنین افرادی که قصد چپاول بیت المال را دارند به سرعت برخورد قاطع شود.

سرخاب حیدری همچنین به موفقیت های بیمه ایران اشاره کرد و ابراز داشت: از نظر شاخص های کلان اقتصادی در بیمه ایران موفقیت هایی داشته ایم که از جمله می توان به رتبه 6 از نظر سرانه حق بیمه و جایگاه 5 در میان استان های کشور از لحاظ رشد حق بیمه اشاره کرد.

حيدري با اشاره به تنوع خدمات بیمه ایران و تناسب حق بیمه برای اقشار مختلف جامه نیز گفت: این بیمه در كليه رشته هاي بيمه اي فعاليت نموده و با عرضه بيمه تجاري و خانواده شامل بيمه هاي اتومبيل، اشخاص(عمر، حادثه، درمان)، آتش سوزي، مهندسي و مسئوليت و باربري حدوداً 50 درصد خدمات بيمه اي در كشور و در استان كهگيلويه و بويراحمد 60 درصد بازار بيمه را در اختيار دارد.

سرخاب حیدری همچنین با تاکید بر لزوم ثبت الحاقات بیمه ای از سوی بیمه شدگان گفت: به مردم توصیه می کنم نسبت به الحاقات لازم در ماه های حرام اقدامات لازم را انجام دهند تا در مواقع بتوانند از خدمات کامل بیمه بهرمند شوند.

وی همچنین در خصوص بیمه ایثارگری گفت: حدود 32 هزار نفر از خانواده های جانبازان و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد که 5 درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهد، از خدمات ویژه بیمه ایران برخوردار شده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127605
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    لطفا شاره تلفنی که با شما در خصوص صحنه سازی و کلاهبرداری از بیمه تماس گرفته شود اعلام کنید . مواردی وجود دارد

    • بیمه ایران گفت:

      33220016و33220017 و33226153(داخلی 122 و 101 ) و33221675

      • فرهنگی گفت:

        با سلام ما با توجه به اینکه پایان قرارداد بیمه ایران با معلمان اردیبهشت بود فروردین ماه مدارکمون را تحویل دادیم بیمه تأیید کرد ولی هزینه درمان را پرداخت نکرد.

    • ناشناس گفت:

      شماره تلفن کارشناس حقوقی 09173412483

  2. معلم بی ارزش ترین شغل دنیا گفت:

    چرا بیمه ایران خسارات و هزینه های پزشکی معلمان استان را پرداخت نمی کنه این غیر اخلاقی نیست انصافت کجاست دست پرورده همین معلمان از بهمن ماه تاکنون این پرونده ها را رو پرداخت نمی کنید

    • کارمند بیمه گفت:

      دوست عزیز قرارداد بیمه تکمیلی آموزش وپرورش امسال با شرکت اتیه سازان حافظ منعقد شده است و کلیه خسارات مربوط به قراردادهای قبلی که طبق قرارداد ودر موعد مقرر تحویل شده نیز پرداخت شده است.

      • معلم بی ارزش ترین شغل جامعه گفت:

        دوست عزیز حتما اطلاع نداری یا بد به عرض جنابعالی رسیده از اسفند مدارک تحویل داده ایم میگن پرداخت نمیشه اون موقع قبل از فروردینه حتما سال گذشته

        • ناشناس گفت:

          حتما جزء قرارداد نبوده که پرداخت نشده وگرنه کیه که ندونه بیمه ایران با بیمه طلایی فرهنگیان بدون دریافت حق بیمه بمدت چندسال خسارت پرداخت کرد.400میلیارد تومان بدهی فرهنگیان رقم کمی نیست وحتی الان پرداخت شود هم ارزشی ندارد.دوست عزیز دوستان شما فقط ساختمان بیمه را نبردند.در ضمن وقتی حق بیمه شما پرداخت نشده چه انتظاری دارید؟؟. بیشتر فامیلها واطرافیان فرهنگیان تو این چندسال هزینه درمانشون را از بیمه ایران گرفتند.

    • ناشناس گفت:

      معلم فرهیخته عزیز
      ضمن پوزش از تاخیر در پرداخت هزینه های موصوف باستحضار میرساند موضوع از طریق وزارتخانه و شرکت بیمه ایران درحال پیگیری است و انتظار میرود در زمان نچندان دور این معضل حل و فصل شود.

  3. ناشناس گفت:

    بیت المال ؟؟؟؟؟؟؟؟مگه اینجا اموال بیت المال هم داریم ؟؟؟چه خوب نشنیده و ندیده بودم

    خوشحال شدم لااقل شنیدم

  4. دنای استوار گفت:

    معلمی شغل انبیاست.در جواب این معلم شاکی تا آنجایی که من می دانم معلمی یکی از شریفترین شغلهای دنیاست و البته به خوده شخص هم بستگی داره . 

  5. محسن گفت:

    شما یکجا گفتید وضعیت بیمه در استان خوب نیست بعد گفتید رتبه 5 و6 در کشور هستیم کدومش درسته؟ ضمن اینکه مگه سرمایه بیمه سرمایه بیت المال شما یه شرکت هستید که الحمدالله با توجه به درامدهای خوبی که دارید حقوق و مزایای بسیار بالایی دریافت میکنید در واقع شما بیت المال نیستید

    • ناشناس گفت:

      از نظر رتبه بندی که توسط مدیریت محترم امورشعب انجام گرفته است ضریب خسارت بیمه ثالث استان جزء آخرین ها .ازنظر فنی یعنی وضعیت تصادفات مطلوب نیست.از نظر رشد حق بیمه با احتیاط عدد5 اعلام شد در حالیکه رتبه استان 3 است. از نظر شاخص رشد مانده نیز رتبه 6 کشوری میباشد.

  6. زاهد گفت:

    عاقلان دانند

  7. علی گفت:

    رتبه 5-6؟ ببخشید میشه منبع این رتبه رو نشون بدید

  8. حمید گفت:

    باسلام خدمت بویر نیوز عزیز .باید به اطلاع برسانم که مدیران ما برای چهار روز ماندن بیشتر برخلاف کلیه های اموزههای دینی و اخلاقی و کاری نسبت به ارائه امار دروغ اقدام می نمایند .رتبه بیمه ایران استان در میان کلیه استانهای کشور رتبه اخر را دارد واز اخر اول می باشد.بدیهی است با کوچکترین پیگیری کذب گفته های جناب مدیر مشخص خواهد شد .

  9. کارکنان گفت:

    جناب مدیر دادن اطلاعات غلط و برگزاری کنفرانس باعث ابقاء شما نخواهد شد .بهتر است به فکر خدمت در دیگر اقصاء نقاط مملکت اسلامی باشید .

  10. همکاران گفت:

    جناب اقای حیدری طبق امار موجود ضریب نفوذ بیمه در استان در زمان تصدی 8ساله شما خیلی پایین تر از دور قبل از شما می باشد طبق امار موجود . ضمن اینکه سهم بیمه ایران از بازار استان قبل از شما بالاتر از 75%بوده و در حال حاضر کمتر از 50%می باشد .

  11. علی گفت:

    این مدیر با این همه توانمندی حیف که تو این استان کار کنه .تعجبم چرا بقیه استانها نمیخوان از این همه استعداد استفاده کنن

  12. ناشناس گفت:

    اون همکاری که اعتراض به وضعیت موجود شرکت داشته باید بدونه که موفقیت یک سازمان در نتیجه تلاش و خلاقیت کارمندان و تمام اعضای آن است .متاسفانه این آقایان قبل از مهندس حیدری خیلی کارها …..کردند خوردند بردند و……الان هم دنبال پست و مقام هستند و صلاحیت آنها تایید نمی شود.حالا افتادند به طومار نویسی تهمت افترا و… که انشاءاله حقیقت روزی نمایان می شود.

  13. بیمه ایران استان گفت:

    متاسفانه با ضعف آقای حیدری رتبه استان 30میباشد حتی پایین تر از ایلام وکردستان وچهارمحال وبختیاری

  14. حق گو گفت:

    خدمت همشهریان محترم استان اولا وضعیت بیمه ایران استان در طول این هشت سال با یک نگاه بسیج وار خدمات شایسته ای انجام گرفته ثانیا مدارک واسناد دال بر امتیاز و رتبه شرکت موجود میباشد وبدون از هر نظر جناحی خصوصیات مدیر فعلی یک چهره ونخبه دانشگاهی و بی ریا و ساده زیست و همگان میدانند که این مدیر سرش را پایین میندازد و هدف وشعار ابتدای خدمت ایشان کار وکار وکار بوده و خدمتگذار همه قشر میباشد وریاست مثل حیات انسان ثابت نبوده ولا غیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • کارشناس گفت:

      من شنیدم که بیمه ایران بازرس میفرستاد به آزمایشگاهها تا کسانیکه میخواهند با کوپن فرد دیگر آزمایش بدهند را بگیرند ووقتی تعذاذ زیاد میشد نامه میزدند به ان آزمایشگاه که قرارداد شما لغو شده است ولی به محض اینکه دکتر آزمایشگاه میرفت بیمه صحبت میکرد قرارداد برقرار میشد!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟

  15. نوذر گفت:

    اخ سی ای مدیر باید مدیر عامل وابو با ای روحیه بسیجی و خاکی و پاکی

  16. دوستان گفت:

    زاهدان که این جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند ان کار دیگر می کنند .

دیدگاه شما