شنبه 17 آبان 1393 - 2:46

دلیل شکست های پیاپی تیم دنا(شهرداری) یاسوج چیست؟/ منافع تیم به جیب چه کسی می رود؟

چرا با وجود وضعیت قرمز در این تیم و در شرایطی که حتی هزینه هتل ندارند برخی از مسئولین این تیم سریعا قراردادهای میلیونی برای خود تنظیم می کنند؟

گروه ورزشی – تیم شهرداری یاسوج که حالا نام خود را نیز عوض کرده این روزها حال و روز خوبی ندارد.

به گزارش بویرنیوز، چند سالی است که تیم فوتبالی با نام شهرداری یاسوج و از زمان تصدی محمد بهرامی بر شهرداری تاسیس شد، این تیم اما در زمان بهرامی و پس از او نگین تاجی فراز و فرودهای فراوانی را طی نمود.

بدون ورود به گذشته موضوع، اما جاوید شهردار کنونی حاضر به تیمداری نشد و ورود به این مقوله را موجب پایمال شدن حق مردم شهر یاسوج دانست اما تاکید استاندار موجب شد تا این تیم با نام دنای یاسوج مجددا در این فصل پا به عرصه بگذارد.

3 باخت متوالی تیم شهرداری یاسوج امیدها را بیش از پیش ناامید نمود اما سوال اینجاست، تیمی که در چند سال اخیر بالغ بر 17 میلیارد تومان از بودجه شهری یاسوج را بلعیده چرا اکنون تا این اندازه نحیف و بی رمق بازی می کند.

نگاهی به ترکیب بازیکنان این تیم شاید پاسخ این پرسش را روشنتر کند.

در زمان تاسیس و پس از آن اعتقاد و تمایلی به بکاریگیری فرزندان بومی در این تیم وجود نداشت و اگر هم بوده بر اساس روابط خاص بوده و نه شایستگی افراد و احتمالا عمدی در این موضوع بوده به جهات متعدد که در این موضوع قصد ورود نداریم.

باید پرسید خروجی این 17 میلیارد چه بوده؟ حتی در دل این تیم ما نتوانستیم یک بازیکن بومی را هم تربیت کنیم و در سطح لیگ برتر معرفی کنیم و امروز که کفگیر تیم به ته دیگ خورد و مجبور به استفاده از نیروهای بومی هستیم(چون پولی نداریم که غیربومی بگریم) متوجه می شویم که این همه هزینه در چند سال اخیر منجر به پولدار شده عده ای غیربومی و همچنین برخی از دست اندارکاران تیم شده است.

چرا با وجود وضعیت قرمز در این تیم و در شرایطی که حتی هزینه هتل ندارند برخی از مسئولین این تیم سریعا قراردادهای میلیونی برای خود تنظیم می کنند؟

با این حساب تیم فوتبال برای یاسوج به کام عده ای اندک خواهد بود تا منافع خود را کسب کنند و آنچه مهم نبوده و نیست رشد فوتبال در شهر یاسوج خواهد بود و شور تماشاگران یاسوجی بازار پررونقی برای عده ای شده است که تا آنها هستند هیچ بومی جان نخواهد گرفت

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بیامرزد پدرتو با قلمت

  2. علی گفت:

    ای کاش منحلش کردن واین بودجه ها را خرج شهر میکردن

  3. ناشناس گفت:

    در بحث تیم داری بازیکن بومی مطرح نیست .. با توجه به توان مالی باشگاه هر بازیکنی در هر نقطه جهان میتواند در تیم بازی کند .. نه اینکه بنا را بزاری که بازیکن حتما باید بومی در تیم داری مهم تیم و نام تیم و درخشش تیم در بازیها است چه بسا در تیم های لیگ برتری شاید هیچ بازیکن بومی در تیم نباشد تازه از خارج از کشور هم دعوت میکنن

  4. فوتبال گفت:

    فقط کرامت موسوی و هیات فوتبال سودشو میبرن. استاندار سادست.

  5. دنا گفت:

    كاش دكتر محمد بهرامي بود اونوقت مديريت رو ميديديم درود بر دكتربهرامي

  6. ناشناس گفت:

    محمد دهرابی از همین تیم شهرداری یاسوج به ملوان لیگ برتری رفت

دیدگاه شما