چهارشنبه 14 آبان 1393 - 15:50

پایان عملیات اجرایی احداث باند دوم محور یاسوج – اقلید

مدیریت ساخت وتوسعه راه های اداراه کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از احداث 5 کیلومتر از باند دوم محور یاسوج -اقلید خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، شیر محمد راستا با اشاره به عملیات احداث باند دوم محور یاسوج – اقلید گفت: احداث باند دوم این […]

مدیریت ساخت وتوسعه راه های اداراه کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از احداث 5 کیلومتر از باند دوم محور یاسوج -اقلید خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، شیر محمد راستا با اشاره به عملیات احداث باند دوم محور یاسوج – اقلید گفت: احداث باند دوم این محور به طول 5 کیلومتر با اعتباراولیه 39 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام شده است.
وی اظهار داشت: طول مسیر جاده یاسوج – اقلید در محدوده استان کهگیلویه وبویراحمد 37 کیلومتر است که عملیات فاز نخست آن به طول پنج کیلومتر احداث و هم اکنون در مرحله نصب علائم ایمنی است.
راستا اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز دوم این محورارتباطی به طول دو ونیم کیلومتر نیز آغاز شده است.
وی افزود: اين محور يكي از ورودي هاي مهم استان است که ارتباط سه استان فارس، يزد، وكهگيلويه وبويراحمد را امكان پذير كرده است.
مدیریت ساخت وتوسعه راه های اداراه کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح: این امر با هدف تسهيل در تردد و ایمن سازی مسیر آبشار مارگون، استان يزد و شهرستانهاي همجوار انجام شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127000
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ذولفقاری گفت:

    طوری نوشتید که فکر کردیم باند دوم کل مسیر به بهره برداری رسید.به جای اون پنج کیلومتر که وسط مسیره، عاقلانه تر این بود که دره مهریان که ابتدای مسیر بود اصلاح میشد.این چه کارشناسی است که جاده را از وسط شروع می کنند. خدا به این مسئولین راه یه تدبیری عنایت بفرماید و یه کسی پیدا بشه اصول راهسازی به اونه آموزش بده!!

دیدگاه شما