چاپ این برگه

اعتراف رئیس اوقاف کشور به غربت بی‌بی‌حکیمه در ایران

رئیس سازمانت اوقاف و امور خیریه گفت: امام‌زاده بی‌بی‌حکیمه در خارج از کشور بیشتر از داخل شناخته شده است که غربت آن را نشان می‌دهد.

خبرگزاری فارس: غربت بی‌بی‌حکیمه در ایران/وزارت راه فکری برای جاده نامناسب بی‌بی‌حکیمه کند

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام علی محمدی امشب در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه اظهار کرد: مردم منطقه گچساران همواره ارادت خود را به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت نشان داده‌اند.

وی گفت: این مردم در طول عمر انقلاب و در بیش از سه دهه گذشته با حضور خود در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف از جمله در هشت سال دفاع مقدس عشق و ارادت خود را به امام و انقلاب و رهبری و کشور نشان داده‌اند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: یکی از کارهای خوب اوقاف در یک سال گذشته برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های مختلف از جمله همین کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه بوده که منظور از برگزاری آن آشنایی مردم کشور با بقاع متبرکه‌ای همچون این امام‌زاده واجب‌التعظیم است.

وی امام‌زادگان را میهمانان عزیر و و مورد احترام و تکریم ملت ایران دانست و گفت: یکی از این بقاع متبرکه که در کشور و استان از احترام و حرمت خاصی نزد مردم برخوردار است همین بقعه متبرکه بی‌بی‌حکیمه بوده که مایه خیر و برکت برای کهگیلویه و بویراحمد شده است.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این که حضرت بی‌بی حکیمه در خارج از کشور بیشتر شناخته شده است تا داخل کشور، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیما روی این موضوع و معرفی آن بیشتر کار کنند در آینده شاهد شناخت تعداد بیشتری از هموطنان نسبت به ساحت این امام‌زاده واجب‌التعظیم خواهیم بود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تأکید به وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در ساخت جاده‌ای مناسب برای دسترسی آسان‌تر به این بقعه متبرکه، تصریح کرد: رسانه‌ها بیش از هر کسی قادر به معرفی این بقعه متبرکه در کشور هستند که باید رسالت خود را نسبت به آن به نحو احسن انجام دهند.