چاپ این برگه

(تصاویر) نجات معجزه‌آسای کودک پاتاوه ای

کودک ۵ ساله پاتاوه‌ای با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت.

IMG 20141027 WA0000 نجات معجزه‌آسای کودکی که شکمش پاره شد

به گزارش سایت استان، این کودک هنگامی که در خانه و بر روی قسمت اوپن آشپزخانه مشغول بازی بود فنجان چینی از دستش رها شد و بر زمین افتاد و متاعب آن خود نیز به پایین پرت شد و چند قطعه از فنجان شکم وی را پاره کرد به گونه ای که روده های وی از شکم بیرون زد.

پدر و مادر امیرمحمد دلشادیان در مسافرت بوده و خواهر نوجوان وی با داد و فریاد همسایه ها را به کم طلبید که آنها نیز وی را با موتورسیکلت به درمانگاه پاتاوه رساندند.

دکتر سعید احمدی با دیدن وضعیت این کودک ابتدا کارهای درمانی مقدماتی را بر روی امیرمحمد انجام داده و بلافاصله نیروهای اورژانس جاده ای را به کمک طلبید و با آمبولانس فوراً وی را اعزام و خود نیز همراه وی به یاسوج می آید.

با رسیدن به بیمارستان بلافاصله به اتاق عمل برده شده و دکتر رهنما و تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای نجات امیرمحمد بکار می‌گیرد.

خوشبختانه عمل موفقیت آمیز بوده و امیرمحمد از مرگ حتمی نجات یافت.

IMG 20141027 WA0003 نجات معجزه‌آسای کودکی که شکمش پاره شد

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به خبرنگار سایت استان گفت: به علت سن کم این کودک پایش لحظه ای از وی صورت می گرفت و به دلیل پارگی شکم از تنفس مصنوعی برای وی استفاده می شد و با تلاش پزشکان عمل جراحی وی رضایت بخش بود.

دکتر داکر سعیدی نژاد افزود: پس از عمل جراحی متاسفانه یکی از پرستاران به اشتباه داروی آرامبخش این کودک را بیش از نیاز وی تزریق کرده بود که برای ساعاتی این کودک را دچار مشکل کرد ولی با تلاشهای مجدد پزشکان، وی توانست هوشیاری خود را بدست بیاورد.

وی حال عمومی این کودک را خوب توصیف کرد و ادامه داد: قصور پرستار نیز به حراست و کمیته عوراض و قصورات گزارش شده و در حال پیگیری است.

دکتر سعیدی نژاد خود و همکارانش را خادمین ملت و مدافع حقوق مردم خواند و ادامه داد: به دلیل تعهد اخلاقی و انسانی موطف هستیم حداکثر خدمت دهی را به ارباب رجوع انجام دهیم و این شعار همیشه سرلوحه‌ی کارمان است.

پدر این کودک از تلاش پزشکان برای نجات جان فرزندش تشکر کرد و گفت: از همه پزشکان که جان فرزندم را نجات دادند تشکر می کنم و جان دوباره امیرمحمد را در ابتدا مرهون لطف خداوند و بعد تلاش پزشکان خدوم می‌دانم.