چاپ این برگه

پیشرفت 30 درصدی ICU و CCU بیمارستان شهدای گمنام یاسوج

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 30 درصدی ICU و CCU بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این واحدها در تیرماه سال آینده به بهره‌برداری برسند.

خبرگزاری فارس: پیشرفت 30 درصدی ICU و CCU بیمارستان شهدای گمنام یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسحاق غلامپور صبح امروز در مراسم تکریم از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی ضمن تبریک این روز اظهار کرد: خوشبختانه تکریم از بازنشستگان در تامین اجتماعی امری نهادینه شده بوده که هر ساله در این روز از بازنشستگان نیز تجلیل می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قریب به 500 پزشک و کارمند در حوزه درمان تامین اجتماعی استان مشغول به خدمت هستند و خدمات ارزنده‌ای را به جامعه هدف ارائه می‌کنند، گفت: تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه می‌کند که خدمات حوزه درمان آن بی‌نظیر است.

وی که خدمات حوزه درمان تامین اجتماعی به جامعه هدف را بسیار ارزنده و مناسب عنوان کرد، گفت: سازمان تامین اجتماعی بدون اینکه دریافتی از بودجه دولت داشته باشد پلی‌کلینیک‌ها و بیمارستان‌های بی‌نظیری را برای ارائه خدمات به جامعه هدف راه‌اندازی کرده است.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ملاک‌ خدمت‌گذاری در هر استانی تعداد بیمه‌شدگان آن استان است، بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء پایین‌ترین استان‌ها  به لحاظ بیمه‌شدگان می‌باشد که برای ارائه خدمات بیشتر باید تعداد بیمه‌شدگان را افزایش دهیم.

غلامپور ادامه داد: مفتخر هستیم که در حوزه درمان بسیار فراتر از سطح‌بندی خدمات‌رسانی کنیم که افتتاح پلی‌کلینیک در سه شهر بزرگ استان، ساخت بیمارستان در مرکز استان با بهترین امکانات، نمونه بارز و عینی خدمات ارزنده به جامعه هدف است.

وی ساخت و راه‌اندازی پلی‌کلینیک یاسوج در 6 طبقه را کاری بی‌نظیر خواند و گفت: بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با بهترین امکانات و تجهیزات در مساحت 7 هزار متر مربعی زیربنا راه‌اندازی شده که از مجهتزترین بیمارستان‌های استان محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برای افزایش و اضافه کردن بخش‌های مختلف بیمارستان زمین اطراف بیمارستان را به مساحت 700 متر مربع خریداری کردیم، گفت: این قطعه برای اضافه کردن بخش ICU و CCU بیمارستان در نظر گرفته شده که در حال حاضر به پیمانکار واگذار شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 30 درصدی بخش ICU و CCU خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و اظهارات پیمانکار در تیرماه سال آینده در روز تامین اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسد.

غلامپور همچنین از خرید تجهیزات بیمارستانی و درمانی به ارزش 970 میلیون تومان در استان خبر داد و گفت: روزانه قریب به 3 هزار مراجعه‌کننده به تامین اجتماعی داریم که باید با برنامه‌ریزی مناسب خدمات ارزنده‌ای را به جامعه هدف ارائه کرد.

این مسئول دیگر خدمات حوزه درمان تامین اجتماعی را نوبت‌دهی تلفنی عنوان کرد و گفت: سه ماه این طرح به صورت آزمایشی در حال اجرا است که در آینده‌ای نزدیک نوبت‌دهی اینترنتی را در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی اجرا می‌کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: برای سرعت‌بخشی به فرآیند نوب‌دهی تلفنی از اول آبان‌ماه نوبت‌دهی حضوری لغو می‌شود.