شنبه 12 مهر 1393 - 0:51

یاری‌پور: سرشماری کشاورزی ربطی به توزیع یارانه ندارد

فرماندار بویراحمد گفت: کشاورزان این شهرستان توجه داشته باشند که سرشماری کشاورزی هیچ ربطی به توزیع یارانه ندارد پس به دنبال ارائه اطلاعات صحیح باشند.

خبرگزاری فارس: سرشماری کشاورزی ربطی به توزیع یارانه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هوشنگ یاری‌پور عصر امروز در حاشیه نظارت بر سرشماری کشاورزی شهرستان بویراحمد که در برخی از روستاهای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سرشماری به خوبی و بدون کمترین مشکلی در تعداد 11 دهستان و 690 روستای بویراحمد در حال برگزاری است و کشاورزان همکاری خوب و مطلوبی تاکنون با مأموران داشته‌اند.

وی گفت: تعداد 48 نفر از افراد متخصص این امر از پنجم مهر ماه تا 18 آبان ماه این کار را همزمان با سراسر کشور در شهرستان بویراحمد انجام می‌دهند و تأکید ما این است که مردم همکاری نزدیک‌تر و بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه اظهارات خود در جمع خبرنگاران با توصیه به کشاورزان که این سرشماری را تنها مربوط به برنامه‌ریزی بهتر برای بخش کشاورزی بدانند، تصریح کرد: باید فرهنگ‌سازی شود که این سرشماری هیچ ربطی به توزیع یارانه در میان کشاورزان ندارد که آمار غیرواقعی ارائه داده شود.

یاری‌پور افزود: همچنین این سرشماری هیچ ربطی به موضوعات قضایی و مالیاتی نخواهد داشت، بنابراین کشاورزان با این نیت با مأموران همکاری کنند که برنامه‌ریزی بهتری برای بخش کشاورزی در سطح کشور و استان داشته باشیم و از قبال آن کشاورزان منفعت بیشتری خواهند داشت.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=123138
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما