چاپ این برگه

بیانیه اساتید دانشگاه های آزاد کهگیلویه و بویراحمد درباره عملکرد نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در فارس , بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی – اساتید دانشگاههای آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای به حمایت از  نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاداسلامی در استانهای فارس  , بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

به گزارش بویرنیوز، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
من امیدوارم که شما آقایان و سایرین کمک کنید تا این دانشگاه که به پیشنهاد آقای هاشمی تاسیس گردید و پیشنهاد خوبی است فعالیتش زیاد گردیده و توسعه یابد. (حضرت امام خمینی(ره))

با نثار سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با اهدای درود و تحیات به روان پاک و مطهر بنیانگذار صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری مد ظله و مسئولین دلسوز میهن اسلامیمان.

امروزه در دنیای معاصر و چشم انداز عصر پیش رو ، آنچه سرنوشت ساز و نقش آفرین در سعادتمندی و توانمندی یک کشور است ، میزان اندوخته های علمی کاربردی و فناوری و تولید و ایجاد توانایی و خلاقیت است که این مدال افتخار در سایه همت بلند و سعی مشکور اساتید و پژوهشگران ، محققین و دانشجویان و هیات امنا و … بر سردر دانشگاه آزاد اسلامی آویزان است. .
دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاههای خصوصی دنیا ، در سه دهه اخیر در تولید علم و بارور کردن و رشد دادن به نظریه پردازیها و تئوریهایی که معمولا نطفه زایش و رویش یک ابداع و اختراع جدید و ارائه یک متاع جدید علمی است ، همواره در کنار مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم سخت افزاری و نرم افزاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود . در این میان نقش بی بدیل و زحمات پدرانه فرزند دلسوز انقلاب ، یار و یاور رهبری و حضرت امام خمینی (ره) ، آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رئیس هیات امنا ، انکار ناپذیر و سزاوار تقدیر و تشکر می باشد.
اکنون یکسال و اندی است از حماسه 24 خرداد 92 می گذرد و دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحد به عنوان بزرگترین ساختار و پایگاه علمی فرهنگی و سیاسی و اجتماعی استان  که عهده دار تعلیم و تربیت نسل جوان و آینده ساز کشور می باشد تا کنون توانسته است با مدیریت پر توان و دور اندیش دکتر جمالزاده  گامهای موثر و مفیدی بردارد و استمرار کار ایشان می تواند بر بار و منزلت علمی فرهنگی اجتماعی و سیاسی دانشگاه  ها اضافه کرده و قانونمندی را در جامعه دانشگاهی استان  نهادینه سازد.
ایشان با داشتن سوابق و کارنامه مدیریتی در سطح کلان کشور،روحیه  اعتدال و مشورت گرایی و قدرت بالای تعامل با طیف های مختلف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل، اجماع و حمایت گسترده اقشار مختلف اجتماعی و آیات عظام و روحانیون بدون شک می تواند فردایی بهتر و امید بخش تر در محیط دانشگاه های  آزاد اسلامی استان رقم بزند.

بدین لحاظ ما اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از عملکرد مثبت و مدبرانه جناب دکتر جمالزاده  اعلام داشته و انتظار داریم فرصتی پیش آید تا چنین مدیرانی توانمند و شایسته وظایف محوله را با در نظر گرفتن منافع کلان و بلند مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت هر چه بیشتر استمرار بخشد .در آخر ضمن آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای ایشان و کلیه زحمت کشان و دلسوزان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اینشالا که دانشگاهی سربلند و سر افراز داشته باشیم.
با تشکر فراوان
اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد