جمعه 4 مهر 1393 - 1:00

کوثری: دیدارهای روحانی در نیویورک خوسرانه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: مسئولین سیاسی ما باید پاسخگوی برخی دیدارهای دیپلماتیک در نیویورک باشند. انتظار داریم سیاست‌مداران ما هوشیارتر عمل کنند.

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم» با اشاره به دیدارهای رئیس‌جمهور ایران با اولاند و کامرون با بیان اینکه باید فلسفه این دیدارها برای نمایندگان مشخص شود افزود: مسئولین سیاسی ما باید پاسخگوی این دیدارها باشند که آیا باز نسبت به انگلیس و فرانسه خوشبین هستند؟ منطق این دیدارها چیست؟ ظریف، وزیر امور خاجه بعد از بازگشت از نیویورک برای پاسخ به چرایی این دیدارها به کمیسیون امنیت ملی فراخوانده می‌شود.

نماینده مردم تهران همچنین افزود: رهبری همیشه فرموده‌اند که به غربی‌ها و به مذاکره با آن‌ها خوشبین نیستند ولی سیاست‌مداران ما خودسرانه این دیدارها را ترتیب داده‌اند. روحانی و طریف باید پاسخگو باشند که دیدار آن‌ها با نخست وزیر انگلیس چه مبنا و فایده‌ای داشت که بعد از چند ساعت دیوید کامرون از تریبون سازمان ملل ایران را محکوم به حمایت از تروریسم می‌کند. انتظار داریم سیاست‌مداران ما هوشیارتر عمل کنند و اسیر بازی رسانه‌ای نشوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122178
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    ما باید تعامل داشته باشبم اما نه به هر فبمتی ؟ اینکه ما  نخست وزیر انگلیس ملاقات کنبم و بعدش هم هر چه دلش میخواد از تربیون سازمان ملل بارمون بکنه که هنر نیست!!!واقعا برا دستگاه دیپلماسی کشور متاسم که کسانی  که در برابر ما زانو زده اند و دارن پشت پرده به ما التماس میکنند  این طور دارن از سر احساسات بهشون باج میدن .
    جناب اقای روحانی و اقای ظریف خواهشا عزت و سرافرازی کشور عزیزمان که مرهون فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان و هزاران شهید میباشد را به این اسانی فدایی بی تدبیریهای خودشان نکنند .
    مگه انگلستان قریب به 34میباشد که با جمهوری اسلامی با همه ی توان سر کینه و عداوت داشته و از هر راهیی برای نابودی جمهوری اسلامی متوسل شده و تا کنون هیچ غلطی نتوانسته بکنه  کیست که شماها برای سلام علیک با انها پیش قدم میشوید .
    رهبر ما ان کسیست که گفت رهبر من ان نوجوان  13 ساله ایست که برای عزت و سربلندی کشورش خود  را زیر زنجیر تانک کرد .

  2. علی گفت:

    هشت سال کجا بودی که هیچ کس چشم ایران نداشت تیم های ورزشی حتی یک بازی دوستانه بخاطر عملکرد دوستان شما نداشت مملکت غارت شد جیکتان در نیامد حالا سر از دیپلماسی در اوردی

دیدگاه شما