چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:14

مدرسه علمیه سفیران هدایت یاسوج کلنگ زنی شد

عملیات اجرایی ساخت مدرسه علمیه سفیران هدایت روز چهارشنبه دوم مهر ماه با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، طلاب و جمعی از مسئولان استان در یاسوج آغاز شد.

به گزارش ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام محمد پایدار، مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: مدرسه علمیه سفیران هدایت در سه فاز و در زمینی به مساحت 1600 متر مربع ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه مقدمات اولیه ساخت این مدرسه شامل تهیه نقشه با همکاری حوزه علمیه قم انجام خواهد شد، افزود: این ساختمان در چهار طبقه احداث و برای اجرای فاز نخست آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام پایدار اظهارکرد: اعتبار ساخت این مدرسه از محل اعتبارات استانی و کمک خیرین تامین خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت یاسوج به لحاظ فضای فیزیکی در تنگنا هستند، تلاش می شود با همکاری دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد فاز نخست آن تا سال 94 به بهره برداری برسد.

همچنین آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: مدرسه علمیه سفیران هدایت یاسوج به دلیل نداشتن فضای مناسب و مستقل تاکنون به صورت اجاره ای اداره می شد.

وی از تلاش شهرداری یاسوج و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت این مدرسه تقدیر کرد و ادامه داد: امید می رود همکاری مسئولان روند ساخت این مدرسه شتاب گیرد.

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: رسالت مدرسه علمیه سفیران هدایت تربیت طلاب با انگیزه است که باید این مرکز مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121955
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما