چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:50

تخلف برخی شهرداران کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه علمیه سفیران هدایت حلقه مفقوده‌ای در جامعه هستند که ارتباط بیشتر میان حوزه و مردم با راه‌اندازی حوزه علمیه سفیران هدایت در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه سفیران هدایت با بیان اینکه علم جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام دارد و همواره بزرگان دین مردم را به آموختن علم، دانش و تربیت سفارش می‌کردند، اظهار کرد: ارزش هر انسانی به علم و دانشی است که یا می‌آموزد و یا آموزش می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حوزه علمیه سفیران هدایت حلقه مفقوده‌ای بین حوزه و مردم است که با تشکیل این حوزه در استان این حلقه مفقودی و گمشده در جامعه از بین خواهد رفت. سفیران هدایت بیشتر کار تبلیغ را فراخواهند گرفت که پرچم دین را در میان مردم بلند کنند.

ملک‌حسینی گفت: منبر شیوه قدیم کهنه برای تبلیغ است اما هرگز جایگاه منبر تضییع نشده و نباید فکر کنیم این جایگاه والا فراموش شده است. روحانیون و مبلغین ما باید به سراغ مردم بروند و منبرهای خود را در میان مردم ایجاد کنند که باید علاوه بر حفظ منبرهای سنتی منبرهای جدید ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه روحانیون و مسئولان ما باید در کنار همدیگر باشند و اگر در جایی کوتاهی شد به یکدیگر تذکر سازنده دهند،‌ تصریح کرد: دولت خدمات بیشتری در اختیار حوزه قرار دهد و این‌که عده‌ای می‌گویند اگر دولت به حوزه کمک کند حوزه به دولت وابسته می‌شود اشتباه است.

نماینده ولی‌فقیه با تاکید بر این‌که مسئولان برای اینکه متعلقات دینی آنها افزایش پیدا کند به حوزه کمک کنند، اضافه کرد: حوزه علمیه در تمام برهه از زمان عزت، شرف، کرامت و استقلال خود را حفظ کرده است. با افزایش رابطه میان دولت و حوزه آینده بهتری در پرتوی هدایت دینی در جامعه ایجاد خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیسواد گفت:

    اگه زمانی درباره تخلف شهرداران خبری پیداکردی بزن

دیدگاه شما