چاپ این برگه

تخریب گران بزرگواری نماینده کهگیلویه روسیاه شدند + تصاویر

یکی از کاربران بویرنیوز مطلبی را برایمان ارسال داشته که در ادامه می آید

– کسانی که مدام در پی خرده گیری از بزرگواری بودند رسوا شدند.

به گزارش بویرنیوز، کسانی که قصد ضربه زدن به وی را داشتند از همان ابتدا برای ایشان حاشیه درست می کردند و در اداعایی عجیب که حتی صدا و سیما نیز از پخش آن عقب نماند، نماینده کهگیلویه را به ناتوانی در روشن و خاموش کردن کامپوتر متهم کردند.

اما گذر زمان نشان داد که این عده در پی تخریب شخصیت این سید بزرگوار هستند و حضور پررنگ این نماینده سرشناس در شبکه های اجتماعی از جمله وایبر و واتس آپ دهان یاوه گویان را بست.

سوالی که ممکن است مطرح شود این است که اگر این سید بزرگوار قادر به روشن و خاموش کردن کامپوتر نبوده چکونه به یکباره می تواند انواع نرم افزارهای روز را دانلود و نصب کند و هر چند روز یکبار عکس نمایه خود را در شبکه های اجتماهی تغییر دهد.

حضور مداوم بزرگواری در این شبکه ها و عمدتا با پیام online درمورد ایشان مواجه می شوید، اگر نشانه تبحر وتسلط این سید بزرگوار بر دانش روز نیست پس چیست؟

بزرگواری دائما با استفاده از وایبر تصاویر مشکلات مردم حوزه خود را برای وزرای دولت ارسال می کند و این خود انقلابی در حوزه اطلاع رسانی مشکلات مردم توسط یک نماینده است.

بزرگواری تنها کسی است که عکس وی با وزرا منتشر می شود، این نشانه چیست؟ چرا زارعی و تاجگردون و خادمی از این خصیصه بی بهره هستند؟

دوستی می گفت بزرگواری در جلسه با وزرا و مدیران موبایل خود را به مسئول دفتر داده و از می خواهد تا عکس یادگاری با وزیر بگیرد تا سندی باشد دال بر پیگری مطالبات مردم و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان.

بزرگواری در وایبر

989128382036

1162fcaf68d77cab308bdce85908be0

 

 

بزرگواری در واتس آپ

 

222