چاپ این برگه

افشاگری عضو شورای شهر یاسوج علیه رئیس شورا

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شهردار یاسوج از ابتدای شروع به کار تا به اینجا در کارهای عمرانی خوب و قوی بوده اما در مسائل فرهنگی ضعیف عمل می‌کند.

خبرگزاری فارس: شهرداری یاسوج در موضوعات فرهنگی ضعیف عمل می‌کند

سعید پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که اگر نسبت به عملکرد شهردار یاسوج انتقادی ندارید پس دلیل جبهه‌بندی پنج و شش نفره در شورای اسلامی این شهر به چه دلیل است، اظهار کرد: اختلاف ما به عنوان گروه پنج با گروه شش نفره در شورای اسلامی شهر یاسوج مبنایی است که زیاد ارتباطی به عملکرد شهردار ندارد.

وی با بیان این که هر چند به برخی از کارهای شهردار در ابتدای مدیریتش از جمله در چینش مدیران خارج از مجموعه شهرداری انتقاد داشتیم و وی را برای این موضوع تا پای استیضاح بردیم، تصریح کرد: اما معتقدیم شهردار یاسوج فردی دست‌پاک است و در کارهای عمرانی هم قوی عمل کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: شهردار در کارهای عمرانی نشان داده که فردی توانمند است و اکنون فعالیت‌های عمرانی خوبی در شهر یاسوج دارد اما در مقوله کارهای فرهنگی ضعیف عمل کرده و هیچ برنامه‌ای نداشته است.

پایدار دلیل اصلی اختلاف در شورای شهر و جبهه‌بندی پنج و شش نفره را مربوط به نوع مدیریت وظیفه‌شناس رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج دانست و گفت: عدم مدیریت کارآمد و عدم توجه وی به قوانین و مقررات شوراها و عدم رعایت آیین‌نامه‌‌ها موجب این اختلاف مبنایی در شورای اسلامی شهر یاسوج شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: تعداد چهار جلسه کلان‌شهرها در تهران برگزار شد که آقای وظیفه‌شناس در هیچ‌کدام از آنها شرکت نکرد در حالی که حضور در این برنامه‌ها برای یک رئیس شورا در شهری بزرگ و مرکز استان لازم و واجب است.

عدم استفاده از نظرات کارشناسی اعضا و ایجاد واگرایی میان اعضای شورای شهر به جای کوشش در راه تعامل و همگرایی از دیگر مشکلات مدیریتی شورای شهر یاسوج بود که پایدار به آنها اشاره کرد و گفت: تا هنگامی که این رویکرد در شورا و در بدنه مدیریتی آن وجود دارد کارآمدی در شورای اسلامی شهر یاسوج وجود نخواهد داشت.