سه شنبه 18 شهریور 1393 - 15:09

زارعی: قطعه دوم جاده ملی” پاتاوه -دهدشت” امسال به بهره‌برداری می‌رسد

 نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده و همت مسئولان وزارت راه و شهرسازی جاده ملی “پاتاوه- دهدشت” پایان امسال به بخش لوداب وصل می‌شود.

غلام محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چرام، با تشریح وضعیت دو پروژه مهم راه های مشترک در حوزه انتخابی بویراحمد،کهگیلویه وچرام، اظهار کرد: برای به سرانجام رسیدن این پروژه ها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنم.

وی عنوان کرد: جاده پاتاوه به دهدشت که از یادگارهای سفر مقام معظم رهبری به استان است مسیر بندر امام به مرکز کشور را 275کیلومتر کوتاه می‌کند که همین امر سبب رونق و توسعه تجارت می‌شود.

نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت بهره برداری کامل بخش مهمی از ترانزیت بار ومسافر از جنوب به مرکز کشور وبه سمت شرق وطبس را پوشش می دهد وکوتاه ترین مسیر به مشهد مقدس می‌شود.

زارعی بیان کرد: با این ویژگی‌ها این مسیر همواره مورد پیگیری نمایندگان استان و وزارت راه وشهر سازی است که به 4قطعه تقسیم و خوشبختانه قطعه دوم این مسیر در کوتاه مدت جمعیت بالغ بر 14هزار نفری بخش لوداب را با یک مسیر کوتاه ومیانبر به مرکز استان متصل می کند.

عضو کمیسیون صنعت ومعدن مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تمامی تونل ها عملیات باز گشایی آنها انجام و تعدادی از آنها عملیات لاینینگ وکف سازی به اتمام رسیده که با پیگیری های انجام شده وبا تزریق اعتبارات امیدواریم تا پایان سال این مسیر برای تردد مردم خوب لوداب فراهم شود.

زارعی گفت: تاکنون بیش از 10میلیارد تومان برای اجرای این قطعه در 2سال گذشته پرداخت شده ودر سایر قطعات که مسیر را به دهدشت اتصال خواهد داد نیز مورد پیگیری اینجانب و جناب آقای بزرگواری نماینده محترم شهرستانهای کهگیلویه وچرام قرار داشته است.

وی افزود: با تزریق 50میلیارد ریال اعتبار جدید امید می رود از سرعت اجرایی لازم برخوردار شود.

نماینده بویر احمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دومین مسیر مشترک بویراحمد و دهدشت و چرام که نقش مهمی در ارتباط بین شهرستانی و برخورداری مناطق روستاهای مختلف دارد مسیر سادات و باغچه جلیل است.

زارعی تصریح کرد: پروژه باغچه سادات از اعتبارات ماده 180سهم شهرستان کهگیلویه با موافقت نماینده شهرستان در حال اجراست.

زارعی گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره برداری از این مسیر برای کوتاه نمودن مسیر شهرستان کهگیلویه وچرام به مرکز استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بار ترافیکی این مسیر در آینده عملیات تعریض از سمت سر گچینه سپیدار آغاز گردیده ودر تلاش هستیم با فراهم شدن اعتبارات مورد نیاز انشاالله عملیات تعریض این مسیر تا بابا کان ادامه پیدا کند.

زارعی ابراز کرد: مسئله راه از مهم‌ترین مسائل استان کهگیلویه وبویر احمد به علت موقعیت جغرافیایی کرویدر شمال وجنوب وعبور این مسیرها از عمق مناطق محروم و برخوردار شدن روستاها و مناطق عشایری از جاده های اصلی ومناسب موجب محرومیت زدایی خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120430
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما