دوشنبه 17 شهریور 1393 - 17:27

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد + عکس

 طی مراسمی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
 IMG13433316

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ظهر دوشنبه با حضور آیت‌الله عالمی، نماینده معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی و مسئول ستاد زکات کشور و جمعی از مسئولین استانی این سازمان برگزار شد.

آیت‌الله عالمی با بیان نقش و جایگاه والای ولی‌فقیه در انقلاب اسلامی تاکید کرد: به طور قطع راه نجات این مملکت، حفظ و تقویت ولایت و رهبری است.

نماینده معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی و مسئول ستاد زکات کشور افزود: انقلاب اسلامی ایران، دنباله ولایت ائمه اطهار است و امروز بیش از هر زمان دیگری باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم.

آیت‌الله عالمی، انقلاب اسلامی را یک نعمت بزرگ توصیف کرد و ادامه داد: تجزیه و تحلیل دوره زعامت رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که هدایت‌ها و رهنمود‌های معظم‌له دستاوردهای بسیاری برای جامعه ایران و تشیع داشته است.

وی با اشاره به دوره زعامت 10 ساله امام امت، حضرت امام خمینی (ره) نیز بیان کرد: حاصل رهبری بنیان‌گذار انقلاب اسلامی استقلال و عدم وابستگی به بلوک شرق و غرب بود و امروز نیز این راه مقدس و بزرگ با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به خوبی ادامه پیدا کرد.

نماینده معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی و مسئول ستاد زکات کشور اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس که هه دنیا علیه ما بود و تسهیلات و مشاوره‌های نظامی شرق و غرب در اختیار صدام بود، با ارشادات امام خمینی (ره) توانستیم از عزت و هویت ایران، اسلام و تشیع دفاع کنیم.

آیت‌الله عالمی با بیان اینکه ارتش مجهز اسرائیل در مقابل شهر کوچک غزه تنها 52 روز دوام آورد و آتش‌بس مورد نظر ساکنین شهر غزه را پذیرفت، تاکید کرد: انقلاب نوپای آن زمان ما نیز در حالی که ارتش و سپاه آن هنوز شکل نگرفته بود و توان ملی آن سامان نیافته بود با چنین روحیه‌ای در سایه نعمت ولی‌فقیه توانست از تهدیدات دشمنان خود رهایی یابد.

وی، دفاع فعلی این نظام را بعد از جنگ نظامی مهم خواند و ابراز داشت: مقام معظم رهبری در دوره زعامت 25 ساله ایشان انواع توطئه‌های رنگارنگ و گوناگون دشمنان را با درایت خود، مدیریت و خنثی کردند.

نماینده معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز کمتر کسی به نقش کارساز رهبری شک دارد به طوری که خیلی‌ها آرزوی داشتن شرایط و موقعیت جمهوری اسلامی ایران را دارند.

آیت‌الله عالمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، به خدمات چند ساله حجت‌الاسلام دکتر توکلی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: وی فردی با تجربه و با اخلاق بود که به خوبی از عهده وظایف محوله برآمد.

وی این جابجایی مسئولیتی را با درخواست حجت‌الاسلام توکلی دانست و تاکید کرد: از حجت‌الاسلام زمانی که دارای خصوصیات مثبت فراوانی است، انتظار داریم که بتواند در این استان با همراهی همه جهادگران، منشاء خدمت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام دکتر توکلی قدردانی و حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان معرفی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120291
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما