یکشنبه 16 شهریور 1393 - 10:49

بانکی در کهگیلویه و بویراحمد که این روزها از همه شلوغتر است + تصاویر

یکی از مشتریان این بانک که خانم جوانی است؛ مهمترین علت حضور خود در بانک انصار را احترام به حقوق مشتریان می داند و در این باره می گوید: کارمندان و پرسنل بانک انصار از هر حیث نمونه هستند و ایمان، اخلاص و صداقت آنان باعث شده است تا به این بانک اعتماد کنم.

گروه اقتصادی – بانک انصار که سال گذشته بعنوان “پاک تربن و سالم ترین” بانک کشور انتخاب شد؛ اینروزها جزو بانک های پیشرو در ارائه خدمات بانکی در کشور محسوب می شود و به جرات می توان گفت این بانک در به روز بودن و داشتن خدمات جامع بانکداری و همچنین استفاده از تکنولوژی روز برای ارائه خدمات آنی بانکی پیشتاز در میان بانک های ایرانی است.

   DSC_0104

به گزارش «بویر نیوز»، شعب بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد اینروزها بیش از گذشته شاهد حضور مردمی است که این بانک را به عنوان امین خود انتخاب کرده اند.

شلوغی شعب بانک انصار باعث شد تا سری به شعبه مرکزی این بانک در شهر یاسوج بزنیم و از مردم دلیل این استقبال را جویا شویم.

DSC_0093

یکی از مشتریان این بانک که خانم جوانی است؛ مهمترین علت حضور خود در بانک انصار را احترام به حقوق مشتریان می داند و در این باره می گوید: کارمندان و پرسنل بانک انصار از هر حیث نمونه هستند و ایمان، اخلاص و صداقت آنان باعث شده است تا به این بانک اعتماد کنم.

وی می افزاید: احترام و برخورد مناسب کارمندان ستودنی است و بنظرم این بانک با این خدمات شایسته اعتماد است.

مرد میانسالی که گویا به دنبال تسهیلات است نیز درباره خدمات بانک انصار می گوید: برای اولین بار است که در اداره یا بانکی اینچنین روال کاغذبازی حذف شده است و آمد و شدهای بیجا نداریم. در این بانک در طول دو روز توانستم تسهیلات مورد نظرم با نرخ مناسبتر از سایر بانک ها دریافت کنم.

DSC_0092

مشتری دیگری که چندی پیش در این شعبه حساب افتتاح کرده است به خدمات الکترونیک بانک انصار اشاره می کند و می افزاید: هم اکنون برای افزایش موجودی حساب اقدام کردم تا بتوانم با خدمات آنی همبانک انصار بیشترین بهره را ببرم.

اما در این میان مردی که هفته قبل برای اولین بار به بانک انصار مراجعه کرده است خود را سرمایه گذار معرفی می کند و از تقاضای وام یک میلیاردی خود می گوید: سرعت این بانک در اعطای تسهیلات واقعا بینظر است و در کمترین زمان ممکن برای یک پروژه بزرگ سرمایه گذاری تسهیلات دریات کردم که فکر نمی کنم در هیچ بانک دیگری این روال به این راحتی و سرعت طی شود.

DSC_0100

یدالله آرامشیان رئیس شعبه مرکزی بانک انصار در یاسوج هم با اشاره به گسترش استقبال مردم به این بانک گفت: به لطف خدا و با توجه به اینکه بانک انصار خدمت صادقانه ارائه می دهد و از اعتبار بالایی در شبکه بانکی برخوردار است مورد استقبال مردم واقع شده است.

DSC_0101

آرامشیان تصریح کرد: ایمان و اخلاص کارمندان این مجموعه که از ذات بانک انصار نشات گرفته است یکی دیگر از عوام مهم اعتماد مردم است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120056
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علي گفت:

    خداكنه

  2. منطقی گفت:

    بانک انصار ؟!!!!! بانکه یا صندوق ؟

  3. ناشناس گفت:

    واقعا خدمات بانک انصار بی نظیره خسته نباشید

  4. م گفت:

    انصافا همه بانکها با کاغذ بازی و پرونده های وقت گیر مشتریان را کلافه می کنند اما بانک انصار فقط با تکمیل چند فرم تسهیلات می دهند کافی است یک بار امتحان کنید

  5. اسفندیاری گفت:

    بانک انصار استان مدیر توانمند و مشتری مداری مثل اقای ملکی دارد که همیشه اول حرفش تکریم مشتری و ارباب رجوع است

  6. احمد گفت:

    واقعا یکی از پاکترین و منصف ترین بانک هاست

  7. 54 گفت:

    شلوغی بانک دلیل بر خوبی بانک نیست در حال حاضر بانکهای پیشرفته سعی دارند که با ارایه سیستم های بانکداری الکترونیک از مراجعه غیر ضرور مردم به شعب بانک جلوگیری کنند و من فکر نمی کنم این بانک داری سیستمی به مراتب بهتر از سایر بانکها باشد و در مراجعه چندین باره من به شعب این بانک مشاهده کردم که هنوز به صورت سنتی و مثل زمانی که موسسه بود اداره می شود

  8. بانکی گفت:

    بویر چیزی گرفتی تبلیغ میکنی میدانم این کامنت را نمگذاری ولی بذار حرفم را زده باشم چرا که اگر یه مورد پیدا بشه که همه راضی باشن و یا همه ناراضی باشن اونوقت اون مورد مشکل دارد زیرا انگار که همه حتی افرادی که در پیاده رو بودنه از بانک انصار راضی هستن

  9. شلق بی؟ گفت:

    شاید دستگاه صفشون خراب بوده و خواستن مشتری ها جم بشن تا عملکردشون بشتر بشه و تو عکس بهتر جلوه کنه
    دستگاه صفشو میدونم همیشه خرابه
    هه هه  دیدی فهمیدم!!
    چطور راضی شدی اینا رو تو سایتت بنویسی؟؟؟

دیدگاه شما