پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 11:08

توصیه نماینده بویراحمد و دنا به اهالی تنگ سرخ

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: سد تنگ‌سرخ عامل کندی روند محرومیت‌زدایی از منطقه تنگ‌سرخ شده است.

خبرگزاری فارس: سد تنگ‌سرخ عامل کندی روند محرومیت‌زدایی از منطقه

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در بازدید از مناطق مختلف و روستاهای تنگ‌سرخ و گنجگون شهرستان بویراحمد که با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد با بیان اینکه دغدغه امروز مردم این مناطق سد تنگ‌سرخ و آینده مردم است، اظهار کرد: مردم اکنون این دغدغه را دارند که پس از اجرای سد چه آینده‌ای خواهند داشت.

وی با بیان اینکه به نوبه خود به عنوان نماینده مردم اجازه نخواهم داد تا به اندازه سر سوزنی حق مردم این منطقه ضایع شود، افزود: همه مسئولان در مقابل این مردم وظیفه و رسالت داریم که اجازه ندهیم حق و حقوق آن‌ها پایمال شود.

زارعی افزود: در خصوص گازرسانی تصویب‌نامه گازرسانی به مناطق تنگ‌سرخ و گنجگون اکنون در دست ما قرار دارد و اعتبارات 10 میلیارد تومانی هم برای آن تصویب شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس همه کارهایی که باید در تنگ‌سرخ انجام شود منوط به سرنوشت سد تنگ‌سرخ و آینده آن دانست و گفت: اگر وضعیت این سد تعیین تکلیف می‌شد روند محرومیت‌زدایی از این منطقه شکل بهتری پیدا می‌کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عزم خود و مسئولان را برای جلوگیری از هرگونه خسارت به مردم این منطقه در خصوص ساخت سد تنگ‌سرخ و پرداخت غرامت به مردم دانست و گفت: نباید اجازه دهیم که زحمات دهه اخیر مردم و زحمات صد ساله مردم این مناطق که باعث آبادانی آن شده از بین برود.

وی در پاسخ به این درخواست مردم که به دلیل نبود سردخانه بسیاری از محصولات روی دست مردم مانده، تأکید کرد: تاکنون درخواستی برای ساخت سردخانه نشده که اگر موردی در این خصوص پیدا شود به جد پی‌گیر اعتبارات لازم برای آن هستم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119747
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما