دوشنبه 3 شهریور 1393 - 16:44

رفع مشکلات مسکن پزشکان متخصص کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اهتمام جدی برای رفع مشکلات مسکن پزشکان متخصص در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اهتمام جدی برای رفع مشکلات مسکن پزشکان متخصص کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در مراسم افتتاح اداره کار و واحدهای مسکونی پزشکان متخصص این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان بهمئی به فضایی اداری و اینکه برخی از ادارات این شهرستان به صورت موقت و یا استیجاری هستند لذا با وجود اینکه محوطه ساختمان اداره کار هنوز به صورت کامل مهیا نشده اما به خاطر اینکه پاره‌ای از مشکلات برطرف شود این ساختمان در هفته دولت افتتاح شد.

نیک اقبالی همچنین در حاشیه بهره‌برداری از ساختمان چهار واحده پزشکان متخصص شهرستان بهمئی گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت بحث کمک به سلامت جامعه است که در همین زمینه  طرح  تحول سلامت با اجرایی شدن مرحله دوم یارانه‌ها در سراسر کشور اجرا شد.

وی گفت: تمام تلاش دولت در اجرای طرح تحول سلامت کمک به مردم برای پرداخت هزینه‌های سنگین در بحث سلامت بود که با اجرای این برنامه مردم در حوزه شهری تنها هفت درصد و در روستاها پنج درصد از هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: بقیه هزینه درمان را دولت پرداخت می‌کند و این خود یکی از خدمات بی‌نظیر دولت در خدمات دهی به مردم است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارت خود از اهتمام جدی برای رفع مشکلات پزشکان متخصص به خصوص در مناطق محروم گفت و افزود: برای این که پزشکان در طرح تحول سلامت از همه توان خود به این طرح کمک کنند باید ما نیز مشکلات آن‌ها از جمله مسکن مورد نیاز را برطرف کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118120
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فلفل گفت:

    این همه پول از مردم بدبخت میگیرن مسکن رو میخوان چیکار

دیدگاه شما