دوشنبه 3 شهریور 1393 - 16:24

سرگذشت سینمای یاسوج

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: ساخت سینمای مرکز استان در حد حرف باقی مانده است.

خبرگزاری فارس: ساخت سینمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حد حرف باقی مانده است

به گزارش بویرنیوز، شاهرخ کناری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان اظهار کرد: در هفته دولت باید خدمات دولت یازدهم به نحو مطلوب و شایسته به عموم انعکاس و گزارش داده شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه در این هفته که خدمات ارائه شده دولتمردان به جامعه انعکاس داده می‌شود، گفت: امیدواریم بتوان خدمات مطلوب و در خور شأن مردم شهرستان ارائه کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه بر اساس آخرین آمار ارسالی مسئولان شهرستانی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، 28 پروژه افتتاحی و دو کلنگ‌زنی با اشتغال‌زایی 77 نفر اجرا می‌شود، گفت: پروژه‌های افتتاحی شهرستانی روز پنج‌شنبه و شنبه نیز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود نبود سینما در مرکز استان را از مشکلات شهرستان عنوان کرد و گفت: سینما یک ضرورت بوده که باید فکری اساسی برای آن شود.

کناری در ادامه با تاکید بر اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در کوتاه‌مدت جای خالی نبود سینما را به نوعی پر کرده است، تصریح کرد: بحث سینمای مرکز استان در حد حرف همچنان مانده است.

این مسئول تصریح کرد: ساخت سینمای یاسوج به مناقصه گذاشته شد که با مشخص شدن کارفرما متاسفانه به دلیل اینکه طرح پیمانکار و شهرداری با هم در تناقص بود و هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده است.

کناری از مشکلات مهم در حوزه سینما را عدم استقبال مردم از این مکان فرهنگی عنوان کرد و گفت: بنا به گزارشات فرهنگ و ارشاد و شهرداری در هر سانس تنها پنج نفر نیز حضور دارند که این امر نشان از عدم استقبال همشهریان محترم به سینما است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه ساخت سینما باید بر اساس اصول و ضوابط و مدنظر قرار دادن تمامی ضوابط باشد، اذعان کرد: انتظار می‌رود هرچه سریعتر اجرایی در خصوص ساخت سینما صورت گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118110
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. RR گفت:

    آقای کناری شما مشکلات اساسی رارهاکرده اید وروی کارهایی مانور می دهید که هیچ بازدهی برای مردم ندارد.کدامیک از مردم این استان تمایل دارند به سینما بروند که مسئولین مدام حرف آن را پیش می کشند.به جای این حرف ها کمک کنید مشکلات اساسی مردم وشهر واستان حل شود.

دیدگاه شما