دوشنبه 3 شهریور 1393 - 8:38

خادمی: با هیچ فردی ارتباط خاص ندارم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هیچ فرد، گروه یا اشخاصی رابطه خاص و ویژه‌ای ندارم و ارتباط بنده با همه بر اساس تعامل، توسعه و وحدت است.

خبرگزاری فارس: خادمی: با هیچ فردی ارتباط خاص ندارم

موسی خادمی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برخی انتقادات از وی در خصوص ارتباطش با نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با وجود انتقادات به جریان اصلاح‌طلبی و حضور فعالش در استیضاح وزیر علوم و همچنین با برخی از افراد و گروه‌ها، اظهار کرد: ارتباط بنده بر اساس تعامل، وحدت و صرفاً در جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیریت ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشورت را برای توسعه استان می‌پذیرم، تاکید کرد: با هیچ کسی ارتباط خاصی و ویژه نداریم و هر ارتباطی است در جهت منافع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

خادمی به خودزنی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: نقد عملکرد مدیران خوب است ولی اینکه آنچنان فرد یا مدیری را مورد تخریب قرار بدهیم که حتی شخصیتش پایمال شود در شأن رسانه‌ها نیست.

وی ادامه داد: بعضی اوقات یک مدیر بومی کهگیلویه و بویراحمد چنان در رسانه‌ها مورد تخریب قرار می‌گیرند که بعد از اتمام دوران مسئولیتش در هیچ جای از کشور دیگر پستی به او نمی‌دهند، ولی مدیران غیربومی با رفتن از این استان در جای دیگر از کشور خوشبختانه پست جدید می‌گیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. jm گفت:

    اینو که راست میگه مخصوصا با اصلاح طلبان و دولت تدبیر و امید اصلا ارتباط نداره

  2. ناشناس گفت:

    راست می گوید با بویر احمدی ها هم ارتباط ندارد

  3. آشنا گفت:

    من با ایشان موافقم هر مدیری در هر سطحی باید از انسانهای صاحب نظر و بی حب و بغض مشورت کند ولی نهایتا با توجه به مسولیتها محدودیتها و اختیاراتش خودش تصمیم نهایی را بگیرد 

دیدگاه شما