یکشنبه 2 شهریور 1393 - 11:42

آزمون و بازرسی از 240 نازل عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 240 مورد آزمون و بازرسی از نازل‌های سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
مهدی متقیان مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل‌های سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون 240 مورد نازل‌های سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال 93 مورد آزمون قرار داده است.
متقیان تصریح کرد: نازل‌های آزمون شده در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان بویراحمد با 62، گچساران52 ، باشت 17، دنا 16، چرام 13، دهدشت 39، دیشموک 12، لنده 11، لیکک 10 و قلعه رئیسی با 8 مورد در رتبه آخر می‌باشد.
مدیر کل استاندارد تصریح کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالانه باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد در این بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.
متقیان عنوان کرد: این برنامه برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده و با توجه به ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله آزمون نازل‌های سوخت مایع انجام شده است.
ایشان تاکید کردند: مصرف کنندگان زمان استفاده از نازل‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (پمپ بنزین) حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن 1517 اداره کل استاندارد استان ک.ب و سامانه رسیدگی به شکایات سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی www.isiri.org اطلاع دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117860
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما