یکشنبه 2 شهریور 1393 - 11:18

مشعل گاز کاکان تا پایان آذرماه روشن می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشعل گاز کاکان تا پایان آذرماه روشن می‌شود.

خبرگزاری فارس: مشعل گاز کاکان تا پایان آذرماه روشن می‌شود

هوشنگ صیدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: همه عزم شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه به مردم بود.

وی گفت: گازرسانی به مناطق محروم و صعب‌العبور بی‌شک یکی از کارهای بزرگ در راستای خدمات‌رسانی صادقانه و برگرفته از تفکر شهیدان والامقام دولت رجایی و باهنر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گازرسانی به 23 روستای استان را در این هفته که مزین به نام دولت بوده در استان خواهیم داشت از اتمام گازرسانی به منطقه سردسیری کاکان تا آذرماه امسال خبر داد.

وی یکی از مطالبات مردم در سطح شهرستان بویراحمد را گازرسانی به این منطقه سردسیری دانست و گفت: با همه توان برای این کار بزرگ وارد میدان عمل شدیم.

صیدالی با ابراز تأسف از این که گازرسانی به کاکان با مشکلی مواجه شد، افزود: برای این که خط 250 را از کمربندی شرف‌آباد در شهر یاسوج عبور دهیم و در منطقه شرکت نفت به جاده دسترسی کاکان متصل کنیم با مشکل از سوی شهرداری مواجه شدیم که امکان این کار را به هر ترتیب فراهم نکردند و اکنون گازی که به کاکان منتقل می‌شود تنها برای مصارف خانگی کاربرد دارد.

وی تصریح کرد: با این اوصاف دیگر نمی‌توان از گاز کاکان برای مصارفی دیگر همچون کشت‌های گلخانه‌ای استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان از رسیدن خط لوله گاز تا پشت روستای بزرگ باباکلان در گچساران تا پایان امسال خبر داد و گفت: ممکن است با شروع فصل بارندگی تأخیری در کار ما صورت گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117856
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نظر آخرشه گفت:

    کاکان سرد و تهلو سر پکنیک صرف ایوابی الان مدرنیته وایبو بی گاز تک شعله …..

دیدگاه شما