یکشنبه 2 شهریور 1393 - 11:18

عضویت رایگان کارمندان دولت در کتابخانه‌های عمومی

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از عضویت رایگان کارمندان دولت در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

خبرگزاری فارس: عضویت رایگان کارمندان دولت در کتابخانه‌های عمومی

به گزارش فارس، زینب قربانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از اسوه‌های کار و خدمت صادقانه هستند که خدمات این دو شهید بزرگوار همیشه در اذهان همه دولتمردان ماندگار خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی در عضوگیری تاکنون خوب عمل کرده‌اند، گفت: بر اساس مجوز اخذ شده از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کارمندان دولت می‌توانند به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد درآیند.

قربانی با اشاره به اینکه راه شهدای دولت باید از سوی همه مسئولان در جهت بهترین خدمات به مردم ادامه پیدا کند، اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصتی است که دستاوردهای دولت اسلامی به مردم اطلاع‌رسانی شود تا از این طریق نسبت به خدمات گسترده دولت و اقدامات خدمتگزاران خود آگاهی پیدا کنند.

این مسئول تصریح کرد: در همین راستا و با مجوزی که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به این اداره‌کل داده است، کارمندان دولت می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر در روزهای چهارم و پنجم شهریور با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان به عضویت این کتابخانه دربیایند.

قربانی اضافه کرد: عضوگیری رایگان در کتابخانه مرکزی یاسوج انجام نمی‌گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117854
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. jk گفت:

    مه کارمند هم وقت ایکنه کتاب بخونه

  2. ناشناس گفت:

    خانم محترم شما به جای این حرفهای روسای ناکارمد و ناتوان بهمئی و کهگیلویه رو عزل کنه وبه فکر معیشت کتابداران و همکارنت باشه

دیدگاه شما