سه شنبه 21 مرداد 1393 - 11:39

توزیع یک هزار و 300 تن کالای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون افزون بر یک هزار و 300 تن کالای اساسی در سطح استان توزیع گردیده است.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سید عبدالحمید جهانبین بابیان اینکه تنظیم بازار و شرایط مناسب کالایی به لحاظ کمیت و کیفیت در تمامی نقاط استان از برنامه های مهم در سال 93 است افزود: خوشبختانه این مهم با برنامه ریزی های دقیق سازمان صنعت و معدن و تلاش مجموعه اصناف و بازاریان تا امروز به شکلی مطلوب محقق شده است.

جهانبین خاطر نشان کرد: در همین راستا از ابتدای سالجاری یک هزار و 300 تن کالای اساسی تنظیم بازاری در مراکز و فروشگاههای منتخب و همچنین در قالب طرح ضیافت در سطح استان توزیع گردیده است.

وی گفت: این میزان کالا شامل 550 تن شکر، 350 تن گوشت مرغ منجمد، 300 تن برنج و 100 تن گوشت قرمز بوده است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط آرام بازار استان در یکسال اخیر تاکید داشت: این رویه به صورت حتم ادامه خواهد یافت و تلاش در جهت تخصیص سهمیه کالاهای اساسی به استان، جذب و تزریق به بازار توسط مباشرین توانمند در حال انجام است.

وی افزود: تلاش بر توانمندسازی و واگذاری امور به بخش ها و تشکل های خصوصی همچون اتاق های اصناف است تا از این طریق ضمن هویت بخشی به این تشکل ها، زمینه را برای یاری بخش دولت در انجام وظایف و بهبود فضای کسب و کار فراهم آورد.

جهانبین در پایان گفت: در راستای آسایش و رفاه خاطر هم استانی های عزیز تمامی تمهیدات لازم جهت آغاز سال تحصیلی جدید اندیشده شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116234
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما