دوشنبه 20 مرداد 1393 - 13:26

پايان عمليات اجرايي ساخت وبهسازي راه روستايي تلخدان دشتروم

عملیات اجرایی ساخت و بهسازی راه روستایی تلخدان دشتروم توسط عوامل راهسازی شهرستان بویراحمد به اتمام رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازي ؛ عملیات اجرایی ساخت و بهسازی راه روستایی تلخدان دشتروم به طول 4000مترحد فاصل کیلومتر25 محور اصلی یاسوج –دشتروم توسط عوامل راهداری شهرستان بویراحمد به صورت امانی انجام گرفت .
ریئس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد افزود : با توجه به کمبود اعتبار جهت ساخت و بهسازی پروژه های راه روستایی در شهرستان بویراحمد طی یک حرکت جهادی و برنامه ریزی انجام گرفته و استقرار بیش از 10 دستگاه راهسازی اعم از لودر؛گریدر؛کامیون؛آب پاش و غلطک این اداره ؛ به صورت شبانه روزی وبا بسیج بیش از 20 نفر از عوامل راهداری عملیات اجرایی بهسازی راه روستایی تلخدان دشتروم انجام گرفت.
هوشنگ بهره مند گفت: این پروژه باحجم خاکریزی 3600متر مکعب و بیش از 4 کیلومتر تسطیح بستر در طی دوره زمانی یک هفته برای روستایئان بهسازی و اماده بهره برداری شد.
بهره مند گفت: عملیات اجرایی این پروژه بهره مندی بیش از 80 خانوار و با جمعیت بیش از 400نفر را ازنعمت این راه روستایی برخوردار کرد.
وی اظهار داشت:در صورتی که از محل بخش خصوصی پیمانکاری اداره راه وشهرسازی مبادرت به احداث این پروژه می نمود؛ میبایست هزینه ای زیادی بالغ بر1300میلیون ریال صرف می نمود که این امر مهم با مدیریت ؛ظرفیت وتوان مجموعه عوامل راهداری به حداقل هزینه ممکن انجام گرفت.که در این راستا صرفه وصلاح دولت رادر شرایط کنونی که مادر تحریم هستیم انجام دادیم.
وی افزود : بیش از 2125کیلومتر راه در شهرستان بویراحمد داریم وبنا داریم که کمبودهای موجود اعتباری در بخش های راهسازی وراهداری مانع اجرای عملیات راهسازی وراهداری در شهرستان بویراحمد تا انجا که در توان داریم نشود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهندس گفت:

    جناب بهرهمند 4كيلومتر بسترسازي كردي يا آسفالت چون اشاره اي به چند دستگاه پل وچند تن آسفالت نشده لابد 4 كيلومتر گريدرزني شده دريك هفته اطلاع نداري كمي دقت كن درگزارشاتت مردم اگاه تر از اين حرفان

دیدگاه شما