جمعه 17 مرداد 1393 - 12:34

تحولی بزرگ در قلب شهر یاسوج

به زودی تحولی بزرگ در قلب شهر یاسوج ایجاد می‌شود.

معاون فرماندار بویراحمد گفت: با ورود سرمایه‌گذار و خریداری زمین‌های تأمین اجتماعی به زودی تحولی بزرگ در قلب شهر یاسوج ایجاد می‌شود.

خبرگزاری فارس: تحولی بزرگ در قلب شهر یاسوج با سرمایه‌گذاری ده‌ها میلیارد تومانی

شاهرخ کناری امروز در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج اظهار کرد: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان باید خون جدیدی در رگ‌های آن جاری شود چرا که سال‌های متمادی است یک اقدام بزرگ از نوع سرمایه‌گذاری کلان در آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: هم مردم این شهر و هم سایر مردم استان منتظر ایجاد کاری بزرگ در شهر یاسوج هستند تا از بافت قدیمی و سنتی خود خارج شود و همانند شهرهای بزرگ برخی امکانات را در خود ببیند.

معاون فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: این کار انجام نخواهد شد مگر این که سرمایه‌گذاران را به این شهر فرا خوانیم و اعتماد و اطمینان آنان را برای سرمایه‌گذاری در یاسوج فراهم کنیم.

کناری با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در دل شهر یاسوج موجود است و تنها باید سرمایه‌گذار را ترغیب به این کار کنیم، افزود: از بهترین زمین‌هایی که قابلیت انجام سرمایه‌گذاری را دارد، زمین‌های متعلق به تامین اجتماعی است.

معاون فرماندار بویراحمد از حضور سرمایه‌گذار در این شهر و جلساتی که با سرمایه‌گذار انجام شده گفت و افزود: سرمایه‌گذار حاضر به خرید زمین شده است تا در آن یک مجتمع بزرگ که قابلیت پارکینگ تعداد دو هزار و 500 خودرو را دارد احداث کند.

کناری ادامه داد: در این طرح سرمایه‌گذار نقشه‌ای ارائه کرده که تعداد 500 باب مغازه جانمایی شده است و یک برج بزرگ با راسته بازارها دیده شده است.

این مسئول گفت: فضای سبز، رستوران، انبار مغازه‌ها و سایر امکانات جانی و تفریحی توسط سرمایه‌گذار در این مجتمع دیده شده است.

وی افزود: با این سرمایه‌گذاری میلیاردی که در قلب شهر یاسوج انجام می‌شود گوشه‌ای از کارهای بزرگ در سایر شهرهای کشور در این شهر دیده خواهد شد و برای این که در آینده دیگر سرمایه‌گذاران به این شهر توجه کنند نیاز به اعتمادسازی داریم.

کناری در ادامه به طرح‌های عمرانی که در هفته دولت امسال برای شهرستان بویراحمد تدارک دیده شده است، اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین پروژه در شهر یاسوج که به دنبال افتتاح آن هستیم ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج است.

پروژه‌های آبرسانی روستایی، برق‌رسانی، گازرسانی و افتتاح چندین واحد آموزشی از جمله سایر طرح‌های عمرانی است که به مناسبت هفته دولت به گفته شاهرخ کناری معاون فرماندار بویراحمد در سطح این شهرستان افتتاح و یا به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=115697
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سرمایه گذار گفت:

    من حاضرم سرمایه گذاری کنم به شرطی که زمین را مجانی در اختیارم بگذارن . طرح من اینه که سه بازار و 5 برج سی طبقه که هر طبقه 12 واحدی و پارکینگ هر طبقه ای را در همان طبقه طراحی میکنم که با آسانسور خودروها به طبقه مربوطه بره . و در طبقه 31 یک رستوران گردون میسازم که بسیار متنوع با ابشارهای مختلف در همان طبقه .و در طبقه 32 باند برای نشستن بالگرد طراحی میکنم .کلیه این واحدها 170 متری سه و چهار خوابه خواهد در طبقه اول هر برج بازار مخصوص همان برج که نیاز به حضور خانواده ها در فروشگاه نباشه بلکه سیتمی طراحی میکنم که واخدها به فروشگاهها لینک و نیازها اینترنتی خریداری بشه درب منزل تحول بشه . کلیه ساختمانها و فضاهای بیرون وایلس است . دور تا دور این برجها و فروشگاهها دیواری 6 کشیده میشود که با دوربین مداربسته کنترل بشه و فقط کسانی میتونند وارد بشن که محل سکونت اونها باشه . این مجموعه فرهنگ خودشو داره یه چیزی شبیه فرهنگ اسلامی اروپایی . فضاهای سبز .تیپ آدمها و.. همه متمدن و پیشرفت . در این جزیره کوچک نه خبری از پلیس یا بقولی 110 هست نه خبری از 113 و 114 . مردم آزاد و آزاد ولی اینقدر آدمهاش با فرهنگ هستند که قانون را 100 در صد رعایت میکنن . امنیت 100 در صده . برای همه افراد شناسنامه خاصی طراحی میشه که هر کس خواست از بین وارد این جزیره بشه ننیاز به ویزا مخصوص داره . بخاطر اینکه فرهنگ بیرون در این جزیره تاثیر نذاره یک تونلی از همان جزیره تا پل بشار در عمق 30 متری زیر شهر بعنوان مترو زده میشه که برای سفرهای افراد جزیره از خیابانهای شهر یاسوج عبور نکنند تحت تاثیر فرهنگ خاص آن شهر قرار بگیرن . تیپ افراد بسیار زیبا و جذابه. از شکم آنچنانی در این جزیره خبری نیست . هر برج فضای سبز و باشگاهها و استخر های خاص خود را دارد . دوستانی که تمایل دارن این جزیره در یاسوج راه اندازی بشه حمایت کنن من زمینو مجانی بدست بیارم براحتی به یکی بفروشم برم یک پرداو و یک زن دوم و یک تفنگ برنو بخرم جمعه برم آبشار .

  2. علی گفت:

    جناب اقای کناری خسته نبتشی این موضوعی که به ان اشاره نمودی که تازگی نداره .دقیقا این حرفا از زبان استانداران و اعضا شورای شهر قبلی   شهر سابق تدوین شده بود و در مرحله ی اجرا بایگانی شد.

  3. خواننده ای که دیگر بویر نیوز رو نمیخواند گفت:

    .لطفا به حرمت نام بویراحمد سایتتون رو تعطیل کنید تا بیشتر از این با کامنتهاییی که میزارین مضحکه دیگران نشویم.

  4. خخخخ گفت:

    دمت گرم سرمایه گذار

  5. غلومعلی گفت:

    بعد ازمدتی همه میگن فلان فلان شده یا سوجو خرده بیت المالو خرده وابسته به اسراییله  …..طرف باید خیلی بدبخت باشه بیاد تو یاسوج  سرمایه گذاری کنه 

  6. سرمایگذار گفت:

    یکی از اشکالات مدیران اجرایی استان ما در ادوار مختلف اینه که دائما دنبال این هستن که از پول سرمایه دارها استفاده کنند . نه از فکرشان .و همینه که هیچ وقت به نتیجه نمیرسیم . شما بررسی کنید احد عظیم زاده با قالی بافی سرمایدار شد ، بابک زنجانی با بسته بندی آدامس سرمایدار شد ، اسداله عسکر اولادی کارگر کنجد فروش بود ،شاهرخ ظهیری کارگر سس فروش بود ، و دها نفر دیگه . من سال 72 پیشنهاد دادم بجای اینکه بند های یاسوج را ببرن شیراز رنگ کنن میراث فرهنگی تعدادی دیگ رنگ پذی بیاورد یاسوج و این کار را با هزینه کمتری انجام دهند ! گفتند توجیه اقتصادی ندارد چون فقط تابستان ما میتوانیم از این دیگها استفاده کنیم زمستان چکارشون کنیم ؟ گفتم اشتباهتون همینه فکر ندارید شما اگر خلاقیت بخرج بدید زمستانها هم میتونید داخل این دیگها شلغم بپزید بدهید به مردم بخورند . لطفا نظر بدید.

  7. کاربر گفت:

    باز هم وعده های پوشالی و توخالی…..
    وضعیت آسفالت محله های یاسوج را سر و سامان دهید این برج و مجتمع تجاری پیشکش….

    • همشهری گفت:

      آقاجون مگر شما در جریان نیستید ؟ آخرین نهضتی که اتفاق افتاد نهضت آسفالت یاسوج بود ! اینو که دیگه باید در درس تاریخ اضافه کنند . چرا ناسپاسی می کنید ؟

      • مهمان گفت:

        آقای قدرشناس و حامی نهضت آسفالت
        مرحمت بفرمایید و یه سر به خیابانهای زیرتل و دولت آباد و معصوم آباد و شرف آباد و سروک و ….. بزنید و بعد صحبت از نهضت کنید.
        آسفالت خیابانهای مرکز شهر هم شد نهضت برادر؟
        با این شعارهای بچه گانه با شعور مردم بازی نکنید آقاجان….

  8. ناشناس گفت:

    این کناری هم دنبال معروف شدنه

  9. منتقد گفت:

    واقعا وعده توخالیه. استان ما توی تعریض خیابان جمهوری سی ساله مونده سی ساله به مردم حاشیه این خیابان ظلم میکنند وکسی هم نیست پاسخگو باشه حالا وعده سر خرمنی به مردم میدند متاسفم برا مسولین این استان که نمیتونندچهار تا مغازه ابتدای خیابان جمهوریه را بخرند اونوقت میخواند ……

  10. مهدی گفت:

    آقای کناری هم دل خوش است که در این دولت سمتی دارد و باید چیزی بگوید. اگر یاسوج صاحبی داشت که حال و روزش این نبود . 10 سال است که روی پل سوم رودخانه بشار این شهر دارند کار می کنند ولی هنوز نیمه تمام رو دست باقی مانده است . یک تپه زیبا در دل شهر یاسوج را به بهانه ساحل سازی ازبن کندند ولی ساحل سازی هم دست نخورده باقی ماند. حالا آقای کناری آمده باغ سبز نشان می دهد . خدا پدر دهدشتی ها بیامرزد که اگر نبودند این ساخت و سازهای صورت گرفته هم انجام نمی گرفت و یاسوج مثل همان گذشته شبیه یک روستای بزرگ باقی می ماند

  11. همتعلی گفت:

    لصفا حالت طبیعی شهر را خراب نکنید فقط چند واحد دستشویی در آبشار وکنار پارک ساحلی اضافه گنید تا لااقل موقع استراحت بوی تعفن اذیتمان نکند از این وعده ها مدت سی سال و اندی است بسیار شنیدیم کو مرد عمل کسانی که هم می خواستند اقدامی بکنند با بهانهای بر چسب به آنها می زدنند و برکنار می شدنند بگذارید برای نسلهای بی کار و بی عار آینده همین که هست خراب تر نشود

  12. رضا گفت:

    با با فکری برای اشتغال کنیددر هر دوره هر کس کاندید مجلس می شود وعده آنچنانی می دهند که ما برای جوانها باید با ساخت پالایشگاه و کارهای دیگر باید اشتغال زایی کنیم ولی هرکس فقط موقعی کره اش از آب گذشت دیگر تا چهار سال دیگر خبری نیست مردم این منطقه اکثرا اسب سوار و عشایر هستند به پیاده روی و پارک نشینی بیشتر علاقه دارند سعی کنید کنار ساحل را بیشتر ادامه دهید تا مردم فقط در یک نقطه جمع نشوند وهر روز با همدیگر دعوا کنند

  13. دوستدار یاسوج گفت:

    اگه تله کابین یاسوج از خیابان ابوذر 8 شرروع بشه و تپه های اطراف یاسوج را دور بزنه و رودخانه بشار یاسوج را به فاصله هر 300 متر اب بند بزنند برای بالا امدن اب و قایق سواری تا نزدیکی مختار و نپه ی خاکی تبدیل به چمن شود یاسوج یکی از زیباترین شهرهای جهان میشود

  14. بی طرف گفت:

    جناب کناری عزیز تا جایی که من می دانم اینو شهرداری دنبالش بوده و شما اصلا در جریانش نیستید و فقط یه چیزی شنیدید می خواهید ازش استفاده کنید که خودی نشون بدید اصلا تا جایی که من شنیدم طرح به این صورت نیست در ثانی برای قبول کردن یا نه شما را سننه اول باید شهرداری توافق کنه بعد شما پس بویر نیوز عزیز خبر را از محل اصلیش بگیر

دیدگاه شما