دوشنبه 13 مرداد 1393 - 23:31

با رسانه های توجیه گر میانه ای نداریم…

گروه فرهنگی؛زارع پور در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اصحاب رسانه ، فعالان عرصه رسانه و خبر را مورد تجلیل قراد داد.
20140805_112857
رئیس آموزش و پرورش در این نشست وظیفه و رسالت خبرنگاران را بیداری و آگاهی به مسائل و پرداختن به انتقادهای سالم و بدون غرض ورزی دانست.وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به گفتن واقعیت ها و پرهیز از زاده گویی و ابراز واقعیت ها به همان صورتی که هست،آرمان های شهیدان اطلاع رسانی را در تعهد،بصیرت،روشنگری و بیان حقایق و مواردی از این دست دانست.
زارع پور در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق را شرط اول کار خبر رسانی حرفه ای دانست و ا فعالان عرصه خبری خواست در بیانات و اخبار خود شرط اخلاقی بودن و همچنین توجه به مصلحت های جامعه و نظام را لحاظ کنند.
وی همچنین در خصوصص انتقادها به بی برنامگی دستگاهش را رد و در این باره گفت؛ شاید به جرات بتوان گفت هیچ دستگاهی در استان به اندازه آموزش و پروش دارای برنامه مدون و منطقی نباشد.
آقای زارع پور خبر خوشی نیز برای خبرنگاران داشت،وی با بیان اینکه همه خبرنگارانی که دارای کارت خبرنگاری از فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند می توانند بدون هیچ محدودیتی از همه تخفیفات و مزیت هایی که در موارد مختلف به فرهنگیان تخصیص داده شده،برخوردار باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=115211
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما