یکشنبه 12 مرداد 1393 - 15:05

ساخت اقامتگاه همراه بیمار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از ساخت اقامتگاه همراه بیمار در این بیمارستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ساخت اقامتگاه همراه بیمار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

به گزارش،بویرنیوز به نقل از فارس کیا جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در راستای طرح تکریم ارباب رجوع اقدام به ساخت اقامتگاه همراه بیمار کرده است.

مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار کرد: این اقامتگاه شامل سالن زنانه، مردانه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و تمام امکانات مورد نیاز همراهان بیماران در متراژ 154 متر مربع است که در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از زمان اجرای طرح تحول سلامت در استان، ساختمان اقامت پزشکان مقیم در رشته‌های جراحی اعصاب، طب اورژانس، جراح عمومی، ارتوپدی و بیهوشی راه‌اندازی شده است.

این مسئول عنوان کرد: با راه‌اندازی این ساختمان، پزشکان 24 ساعته در بیمارستان حضور دارند و در کمترین زمان ممکن بر سر بالین بیماران حاضر می‌شوند و همین موضوع باعث کاهش تلفات در این بیمارستان شده است.

جاوید تصریح کرد: محل نگهداری پسماندهای پزشکی و بیمارستانی برای امحای این زباله‌ها در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مشخص خواهد شد.

مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تجدید آسفالت بیمارستان شهید بهشتی را از دیگر خدمات این بیمارستان برای افزایش رضایت‌مندی مردم برشمرد و عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده، آسفالت بیمارستان که در اثر تردد زیاد فرسوده شده، مرمت می‌شود.

وی ادامه داد: کار ساخت بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان آغاز شده است که این مبلغ برای تجهیز این بخش و ارائه خدمات مورد نیاز به مردم ناچیز است.

این مسئول اضافه کرد: در حال رایزنی با مسئولان استان هستیم که اعتبارات بیشتری را برای ساخت و تجهیز 14 تخت بیمارستان به این بخش اختصاص دهند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=115008
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسینی گفت:

    افرین به این مدیر توانا من خودم شاهد تلاشهای این خدمت گذاران در حوزه بهداشت درمان هستم

  2. ناشناس گفت:

    مردمی که با پزک در گیر میشود نباید برایشان چنین امکاناتی بگذاریم اما احسنت بر مدیریتی که اینچنین بفکر مردم است

دیدگاه شما