شنبه 11 مرداد 1393 - 12:12

پنج پروژه بزرگ کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قرار گرفتن پنج پروژه بزرگ استان در آستانه تفاهمنامه با قرارگاه خاتم الانبیاء خبرداد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قرار گرفتن پنج پروژه بزرگ استان در آستانه تفاهمنامه با قرارگاه خاتم الانبیاء خبرداد.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی ظهر شنبه در دیدار با مسئولان مؤسسه فجر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیاء، این پروژه ها را راه آهن اقلید به یاسوج، آبرسانی به دهدشت غربی، آبرسانی به لیکک، سد شیو باشت و توسعه فرودگاه یاسوج عنوان کرد.

وی گفت: شرایط اولیه و مجوز برخی از این پروژه ها فراهم است و ماده 215 آنها گرفته شده واز طریق ماده 56 آماده برای اجرا هستند.

خادمی از تشکیل و برگزاری نشست کمیته ای با حضور مجمع نمایندگان مردم استان در محل موسسه فجر سپاه خبرداد و اظهار داشت: در این کمیته این پروژه ها معرفی شده و مورد بررسی قرار گرفته و برای تبدیل به تفاهمنامه آماده خواهند شد.

مدیرعامل موسسه فجر سپاه قرارگاه خاتم الانبیاء هم در این دیدار گفت: این موسسه در حوزه نفت و گاز، معدن، راه، انرژی و سد سازی آمادگی همکاری دارد.

سردار نورالله صدرا افزود: موسسه فجر در اجرای بسیاری از پروژه ها از طریق ماه 56 یا 62 و فاینانس می تواند تفاهمنامه های بالای 100 میلیارد تومان داشته باشد.

وی بیان کرد: این استان در حوزه های تخصصی و فنی از مزیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است و تلاش ما ورود به عرصه کار در این استان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114821
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جناب استاندار تا جیای که من یادمه مدیران استانی و نماینده شهرستان بویر احمد و دنا چند بار قول توسعه فرودگاه یاسوج و راه آهن یاسوج به اقلید رو دادن اما خبری نشد حتی آقای زارعی چند بار هفته اینده رو مشخص کردن واسه گلنگ زدن راه آهن اما هنوز اون هفته نرسیده.امیدوارم قول شمام مثل بقیه نشه

  2. مانی گفت:

    جناب دکتر خادمی هم زمان مشخصی را اعلام نکردند. فرمودند اینها میشوند حالا شاید سال 1404 به بعد باشه شاید 1450

  3. ناشناس گفت:

    پس کو چند بانده شده جاده یاسوج اصفهان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/// با این همه کشته هفتگی ؟////////////

  4. بویراجمد گفت:

    بخدا توسعه راههای اصلی و مواصلاتی استان از که هر ذوز داره انسانهای بیگناه رو به کام مرگ میکشونه واجبتره دکتر
    محور یاسوج بابامیدون و بابامیدون گچساران و یاسوج اصفهان با اینهمه قربانی واجبتر از توسعه فرودگاه یاسوجه دکترجون

  5. علی اذرپیوند گفت:

    مردم استان عمل میخواهند چون استان ما1- از بقیه استانها درجنگ بیشترین شهید جانباز رزمنده ایثارگر نسبت جمعیت به وسعت به خودش داشته 2-بیشترین منابع زمینی مثل نفت گاز اب شیرین معادن  جنگل ومراتع چهار فصل نسبت به وسعتش 3- نیروی انسانی تحصیل کرده متنوع نسبت به جمعیت کشور . پس اقایان صاحب قدرت به فکر کارهای بزرگ(جادههای مناسب کارخنجات مادر زیر ساخت های گردشگری وغیره)  برای مردم صبور  استان  باشد نزارید با وجود سرمایه های مادی معنوی انسانی مردم در فقر بیکاری بی مسکنی وفلاکت  باشند 

  6. ناشناس گفت:

    خیالتان راحت ساخته هم بشن افتتاح نمیشن اگه بشن بعد 1یا 2سال فرسوده اعلام میشن

دیدگاه شما