چاپ این برگه

ورود به آبشار یاسوج ممنوع شد

گروه اجتماعی – با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز مسافرتهای تابستانی، در اولین روز تعیطلات عید فطر ،هزاران گردشگر داخلی با انواع وسایل نقلیه راهی شهر خوش آب وهوای یاسوج مرکز استان کهگیلویه شده اند.

به گزارش بویرنیوز، گستردگی مسافرت به یاسوج به حدی است که تا لحظه مخابره این خبر منطقه گردشگری آبشار یاسوج به دلیل ازدحام بیش از حد مسافرین  توسط یگانی از نیروی انتظامی کنترل و ورود به آبشار به سختی صورت می گیرد.در ساعاتی از روز سه شنبه عملا آبشار یاسوج بر روی مسافرین بسته شده بود وتنها امکان خروج از آن میسر بوده است.

گردشگران وارده به شهر یاسوج بیشتر از شهرهای اصفهان ، شیراز،بوشهر،اهواز  ویزد بوده و مناطق مختلف این شهر آکنده از جمعیت مسافرین می باشد.

بیشترین تراکم مسافرین در مناطق ساحل رودخانه بشار، راهنمایی ،آبشار و سایر بلوارهای شهر می باشد. به نظر میرسد در اولین روز از تعطیلات بعد از ماه مبارک رمضان بیش از هفتاد هزار نفر وارد یاسوج مرکز استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد شده اند.

پارک های ساحلی، مهروزی، آبشار یاسوج ،میدان معلم شهر یاسوج با ازدحام چشمگیر گردشگران تعطیلات عید سعید فطر روبرو شده است.

سرازیرشدن جمعیت مسافرانی که پس از یک ماه انتظار و روزه داری برای رسیدن به تفرجگاههای مفرح شهرستانهای بویراحمد و دنا به مرکز کهگیلویه وبویراحمد سفرکرده اند،ترافیک محورهای بابامیدان – یاسوج را عصر سه شنبه به همراه داشت.

هم اکنون مراکز عرضه مواد غذایی، نانوایی ها و میادین مرکز شهر یاسوج مملو از مسافرانی که از گوشه و کنار کشور بویژه شهرهای گرمسیری استانهای جنوبی است که به این خطه خوش آب و هوا سفر کرده اند.

آبشار یاسوج، آبشارتنگ تامرادی، آبشار تنگ کبوتری ،مواهب زیبای تنگ مهریان ،تفرجگاه گنجه ای شهرستان بویراحمد اینک میزبان هزاران مسافر عاشق سیر و سفر در طبیعت است.

شهرستان توریستی دنا به مرکزیت شهر سی سخت با تفرجگاههای طبیعی و آب وهوای مطلوب از جمله چشمه میشی و تفرجگاه مفرح کوه گل با ازدحام جمعیت گردشگران پرشمار رهیده از گرمای جنوب مواجه شده است.

براساس گزارش روابط عمومی ارژانس کهگیلویه وبویراحمد برغم ترافیک بالای محور ارتباطی این استان اما حادثه خاصی گزارش نشده است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای 283گردشگاه طبیعی و بیش از دو هزار آثار تاریخی است.

واقع شدن این استان در مرز استانهای فارس ،اصفهان،بوشهر، خوزستان و چهارمحال وبختیاری و داشتن شرایط آب وهوایی و گردشگاهی در فصل گرما بر رونق مسافران تابستانی آن افزوده است.