دوشنبه 16 تیر 1393 - 23:21

آهنگ توسعه کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد / استاندار سابق هم پای کار آمد (+تصاویر)

گروه اقتصادی – امروز صبح جلسه ای با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا  و تعدادی از مسئولان استانی در قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) برگزار شد.

 

به گزارش بویرنیوز، این جلسه از آن جهت مهم و جالب توجه بود که مهندس رجا ( استاندار سابق استان کهگیلویه و بویراحمد) که همین چند وقت پیش به بهانه حضور استانداران سابق استان، به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، مدیرعامل هلدینگ عمران و شهرسازی قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج)  است که این قرارگاه جزو بزرگترین مجموعه های اقتصادی، فنی و عمرانی کشور محسوب می شود و گفتنی است این قرارگاه وابسته به وزارت دفاع می باشد.

در ابتدای جلسه مهندس رجا با ارائه پاورپوینتی، قابلیت ها و توانمندی ها  قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) در حوزه های مختلف برای کمک به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را برشمرد.

در این نشست نماینده بویراحمد و دنا گفت, در دو سال گذشته بنای کارهای زیادی صورت گرفته و اکنون بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و کار در استان وجود دارد.

وی نیروگاه 500 مگابایتی گازی، موضوع چهار خطه کردن یاسوج به اصفهان، راه آهن یاسوج، سد تنگ سرخ و .. را مدل های مناسبی برای سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) در استان عنوان کرد که همه این موارد کار تحقیقاتی و مجوزهای لازم و حتی فاینانس آن تجویز شده و براحتی قابلیت اجرایی در استان خواهد داشت.

4

در ادامه مهندس دیودیده، مهندس لطفی، مهندس کریمی و مهندس جهانگیری به ارائه طرح های پیشنهادی به قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) برای سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های صنعت و معدن و تجارت،  آب، صنعت برق و حوزه راهسازی پرداختند.

در انتها سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تصویب یک پیش نویس فی مابین قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) و استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد تا بتوان بهره مناسبی از یک میلیارد و ششصد و هفتاد هزار ریال فاینانس اختصتص یافته به استان شاهد بود.

11

دکتر خادمی تصریح کرد ما می توانیم در سه بخش با قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) همکاری داشته باشیم:

1 – طرح هایی که مجوز آنها اخذ شده و دولت آنها را ضمانت کرده است.

2 – برنامه هایی که هنوز مجوز نگرفته اما در حال مطالعه توسط تیم مدیریتی و کارشناسی استان است

3 – طرح های اقتصادی که برای قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) توجیه اقتصادی داشته و زمینه و پتانسیل انها در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

در انتها استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح های پیشنهادی استان را به مجموعه مدیریتی قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) تق2دیم کرد تا بزودی شاهد ارائه پیش نویس برای شروع یک توافق بزرگ برای توسعه استان باشیم.

به گزارش بویرنیوز، با نهایی شدن این توافق در آینده نزدیک شاهد رونق گسترده ای در بخش های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

بزروی متن طرح های مدیران استان به قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) را در بویرنیوز بخوانید.

3

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=111700
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. برادر گفت:

    بعد بگين حاج زارع كار نميكنه كي نمايندگان مجلس به اين شكل همراه با استاندار وتيم مديريتي در مركز به دنبال رفع مشكلات بودن واقعا بعضي ها مريضا ومرتب ايشونو تخريب ميكنن درود برحاج زارع و خادمي 

    • اخوی گفت:

      جناب برادر برای همه از جمله خود شما مثل روز روشن است که این جلسه کار اقای زارع نبود این جلسه زمانی که همه استانداران به یاسوج اومدن اقای مهندس رجاء به مهندس خادمی پیشنهاد داد که اقای خادمی هم تیم مدیریتی خود را در جریان گذاشت اتفاقا اقای زارع فقط چون نماینده مردم است به این جلسه دعوت شد حتی اگر یه چوب باقلا هم نماینده بود باید تو این جلسه حضور میرساند چون نماینده بویراحمد در مجلس بود…اگر یه حساب سرانگشتی هم کنید و به سابقه اقای زارع نگاه کنید تا الان هیچ طرحی ارائه نداده و بقیه طرحهایی که در حال کار هم بود از زمان حضور ایشان تا زمانی که خادمی استاندار شد تعطیل شد و این طرحهایی که هم در این چند مدت اومده از صدقه سری اصلاح طلبان است نه اقای زارع!!!پس الکی بزرگش نکنید از انجایی که بنده مستقیما در ارتباط این قضیه هستم اقای زارع فقط و فقط به عنوان یک مهمان در این جلسه حضور داشت که 2روز قبل از این جلسه مطلع شد…

    • جوزاریان... گفت:

      دو صد گفته چون نیم کردار نیست…توسعه اونم استان ما…واقعا خندیدیم.

    • ناشناس گفت:

      در این نشست نماینده بویراحمد و دنا گفت, در دو سال گذشته بنای کارهای زیادی صورت گرفته و اکنون بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و کار در استان وجود دارد

      .magh

      tanku very لطفا نام ببرید

  2. بهمئی گفت:

    آقای مسئول ذوب آهن و انرژِی بادی بهمئی چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. فارسی را پاس بداریم گفت:

    به جای “سابق “اسبق”را بکار ببرید

  4. مهیا گفت:

    درود بر زارعی با اینهمه همت و پشتکاری که دارد’ خدا حفظش کند’

  5. جميذ گفت:

    استاندار كارش عاليه واقعا

  6. جعفری گفت:

    یه نفر بینشو مهلی غریبه!

  7. مهدی گفت:

    اینا که تو وگفتی یعنی چه
    ؟؟؟؟؟ خرکی نمیر نمیر تا بهار وت درآیه دل کنگر بخری ارزوت ورآیه
    این آقایان اول به شهر یاسوج ی سر و سامونی بدن بعدش برن دنبال قطار و مترو و از این حرفا . باباجون اول این پل سوم رودخانه بشار یاسوج را که بیش از ده سال شروع کرده اید و به آثار باستانی ملحق شده تمومش کنید قطار یزد و چهار بانده یاسوج اصفهان ارزانی خودتان.

  8. کارشناس گفت:

    اتفاقا چندسال پیش هدایت خواه خیلی تلاش کرد قرارگاه خاتم موسسه فجر را به سیلاب کلوار بردند به امیدی که در اسرع وقت به بهره برداری برسه شما تحقیق کنید به چه قیمتی و حالا چه نتیجه ای داشته متاسفانه مسولین فقط شعارش را بلد هستند بنگرید این گونه پیمانکاران با چه قیمتی و عمدتا هرجا بوی فاینانسی میاد کار میکنند نماینده کی در تلویزیون اعلام کرد انقلاب صنعتی و 40میلیارد بودجه برای یاسوج پاتاوه مهیا نموده اند مطمئنا ورود این موسسات فقط کاسب کارانه هست تا در قالب دست دوم اطرافیان مستطیع گردند

  9. علی گفت:

    حالا که اهنگ توسعه به صدا در امده مواظب باشید ایقد توسعه یافته نشیم که میحط زیست از بین بره و راضی نیستیم شهر زیاد صنعتی بشه

  10. حاج یوسفی گفت:

    با سلام لازمه به جناب اخوی وجوزاریان عرض کنم : عزیزان شما را به قران سوگند منصفانه قضاوت بفرمایید : در دوران نمایندگان محترم سابق واسبق با نقدینگی زیادی که در اختیار دولت واستان بود چقدر کار عمرانی وزیربنایی انجام شد ؟ اگر نمیدانید بگویمتان که جناب حاج زارع در مجلس و در دولت نهایت تلاش و فعالیت و رایزنی را برای جذب اعتبار و رشد وتوسعه استان وبویژه بویراحمد ودنا بکار میبرد تا جایی که شهادت میدهم درطول شبانه روزکمتر از سه ساعت خواب دارد . شما جای ایشان باشید چه کار میکنید؟ اگر از موکلین حاج زارع و دلسوز استان هستید دستبوس شما خواهم بود اگرراهکارهای لازم را و پیشنهادات سازنده خودتان را در اختیار ایشان بگذارید نه با تمسخر وادبیات نادرست نماینده پرتلاش خود را کوچک بشمرید. بزرگش ندانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد خداوند همه ما را مویدصدیق همدیگرقرار دهد . امین

    • دلسوز حاج یوسفی گفت:

      بابا حاجی جان تو هم بیکاری
      ولا اوو خالی هم وش گرم وانیبو
      تو خه نونی بقیه هم تلاش ایکردن – بی خوییی داشتن ولی وتو نیگوتن
      ای بدبخته ولش کنیت هممو دونیم چه اشتباه بزرگی کردیم

  11. حاتم طائي گفت:

    سلام و دورد بر نماينده بويراحمد و دنا حاج غلام محمد زارعي نماينده پرتلاش . مدير و مدبر . نماينده ي سياسي.آشنابه همه امور استاني و شهرستاني نماينده اي توانمند كه تا بحال بويراحمد و دنا به خود نديده … احسنت بر اين اين مرد بااخلاق سياسي و سياستمدار و مدير … مردي كه تمام وقت و توان خود را براي بويراحمد و دنا گذاشته ….. احسنت بر غلام محمد زارعي …. زارعي دوستت داريم بخاطر تمام زحماتت … بي شك روزي به دستان شما بويراحمد دنا گلستان مي شود.
    من از همين جا بر دستان پر تلاشت بوسه ميزنم.

دیدگاه شما