یکشنبه 8 تیر 1393 - 9:12

تقدیر مسئولان استانی از شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج / خادمی: اکنون یکی از المان‌های گردشگری یاسوج تکمیل شده /عکس

گروه اجتماعی – با حضور مسئولان استانی، ترمینال جدید شهر یاسوج در بلوار قرنی افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، دیروز و با حضور مسئولان استانی و به همت شورای شهر و شهرداری یاسوج محل جدید ترمینال یاسوج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این آیین که استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی و تنی چند از مسئولان دیگر استانی و شهرستانی به همراه اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری حضور داشتند ترمینال شهید قرنی شهر یاسوج به بهره‌برداری رسید.

شهردار یاسوج در این مراسم با برشمردن مزایای این ترمینال آن را خدمتی دیگر از سوی شهرداری برای رفاه حال مردم و مسافران و گردشگران دانست.

19

محمدعلی جاوید گفت: این ترمینال با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 186 میلیون تومان در مدت پنج ماه و با زحمت شبانه‌روزی کارکنان شهرداری یاسوج به بهره‌برداری رسید.

وی متذکر شد: 12 اتوبوس همزمان می‌توانند در این ترمینال به مسافران خدمات‌رسانی داشته باشند و در فضای 14 هزار متر مربعی بیش از حد نیاز شهر یاسوج فضای ترمینالی در آن پیش‌بینی شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری یاسوج خواست تا ترمینال جدید این شهر را به نام شهید خرسندیان نام‌گذاری کند.

در این آیین استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشتباه دانستن نقل مکان ترمینال شهر یاسوج از ابتدا به منطقه تل‌خسرو اظهار کرد: کاری غیر‌کارشناسی بود که شهرداری آن را اصلاح کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کارهای مسئولان از دو نوع است و اگر مردم نسبت به آن‌ها مطمئن شوند از مسئولان راضی خواهند بود، تصریح کرد: برخی کارها مثل همین ترمینال برای مردم مشهود است و از این حیث قدردان کار مسئولان هستند.

وی به نوع دوم کارها که موجب رضایت مردم خواهند بود پرداخت و گفت: برخی کارها را انجام نمی‌دهیم اما مردم می‌دانند که از عهده ما خارج است پس توقعی از ما مسئولان ندارند و اظهار نارضایتی نمی‌کنند زیرا اصل هم این است که مردم از ما اطمینان خاطر داشته باشند.

18

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در جمع مسئولان استانی، اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، شهردار و تعدادی از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی سخن می‌گفت، افزود: اکنون یکی از المان‌های گردشگری شهر یاسوج تکمیل شده و مسافران و گردشگران با فضایی خوب و در شأن شهر یاسوج برای جابه‌جایی مواجه می‌شوند.

این مسئول ارشد اجرایی در ادامه گفت: با راه‌اندازی پل چهارم و پنجم رود بشار در خصوص معضلات ترافیکی وضعیت بهتری نسبت به گذشته خواهیم داشت.

وی افزود: به هر حال این ترمینال یادگاری خوبی از سوی تیم جدید شهرداری و شورا برای مردم یاسوج است.

استاندار البته پیشنهادی هم به شهردار یاسوج مبنی بر تغییر نام این ترمینال داد و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد قرنی گفت: شهید قرنی از نام‌آوران این کشور به حساب می‌آید.

1

خادمی گفت: به نظر من بهتر است که نام این ترمینال را از میان شهیدان والامقام این شهر و یا سرداران شهید و کسانی همچون سه بردار شهید خرسندیان تعیین کنیم.

همچنین در حاشیه این مراسم سرهنگ ابوالحسن ملکی عصر امروز و در آیین افتتاح ترمینال جدید شهر یاسوج واقع در بلوار شهید قرنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: البته که با خروج ترمینال از منطقه تلخسرو بسیاری از مشکلات برطرف شد.

وی با قدردانی از شهردار یاسوج به واسطه این اقدام افزود: مردم چه از لحاظ وقت و چه هزینه برای ایاب و ذهاب به ترمینال تلخسرو دچار مشکل می‌شدند که شهرداری یاسوج تدبیری خوب برای این مشکل اندیشید.

این مسئول بیان کرد: ما نیز به عنوان عضوی از شورای ترافیک استان برای این جابجایی با شهرداری همفکر و هم‌ رأی بودیم تا مشکلی از مشکلات مردم برطرف شود.

15

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=110681
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. درخو.است مردم منطقه دولت آباد از استاندار كهگيلويه وبويراحمد گفت:

    استاندار محترم كگيلويه وبويراحمد
    جناب آقاي دكتر خادمي
    آن هنگام كه شنيديم كه قرار است نام ترمينال جديد بانام ترمينال شهيد خرسنديان دولت آباد مزين شود از اين تدبير شما در دولت تدبير واميد برخود باليديم و اما اميدوارتر از گذشته دستمان را به سوي شما دراز ميكنيم تا شايد جبران ناملايمات دولت مردان گذشته باشد.
    در ابتدا بايد عرض نماييم مردم متدين و شهيد پرور دولت آباد با تقديم بيش از 6شهيد و 70 جانباز و 4 ازاده وبيش از 200 رزمنده به نظام مقدس جمهوري اسلامي ،همواره در دفاع از آرمانهاي انقلاب از هيچ كوششي دريغ نكرده اند،اما متاسفانه در دولت قبل هيچ توجهي به خواسته برحق آنان نشد گويا كه شهداي ما شهيد نيستند..
    از آنجايي كه زمين هاي مجموعه ورزشي قدس دولت آباد از آن مردم اين خطه مبارز است و در زمان شاه خائن بزور چماق از آنان گرفته شده است، درخواستي علل الظاهر كوچك اما بزرگ براي مردم عشاير پيشه دولت آباد از شما مقام محترم داريم اميدواريم با پذيرش اين درخواست مارا دلگرمتر از گذشته براي ياري رساندن به اهداف والاي نظام مقدس جمهوري بنماييد.
    مردم دولت آباد ازشما نه تقاضاي بازگرداندن زمينها را دارند ونه پول آن را مطالبه ميكنند تنها ميخواهند نام اين ورزشگاه 15 هزارنفري با نام ورزشگاه شهداي دولت آباد نام گذاري شود تا يادشهداي دولت آباد براي هميشه به همراه نام آنها زنده باشد و هركس از اين منطقه ميگذرد دريابد كه ملتي كه از كنار آباديشان ميگذرند داراي شهدايي هستند كه در هشت سال جنگ تحميلي بجاي نشستن در خانه به پيكار استكبار رفته اند.
    اگرچه اين خواسته برحق در دولتهاي گذشته مطرح شد اما متاسفانه بخاطر غيربومي بودن و ناتواني در درك حساسينت مردم منطقه تنها با نامهرباني محترمانه مارا سر دوانده اند.
    پر واضح است كه همه شهيدان باهم برابرند وما بخوبي ميدانيم شهداي ما نه براي نام جانشان را در طبقه اخلاص گذاشته اند ونه براي نان، تنها براي سربلندي ايران اسلامي اينگونه دلاورانه جان دادند.
    در اخر باز هم تاكيد ميكنيم حداقل خواسته ما از شما اين است كه نام ورزشگاه را به ورزشگاه 15هزار نفري شهداي دولت آباد مزين كنيد تا مبادا زمينهايي كه از آن مردم دولت آباد است همچنان غصبي بماند.
    اميدواريم اينبار شما دست رد به سينه اين مردم عشاير پيشه نزنيد تا مردم فهيم دولت آباد خاطره بسيار خوبي را از دولت تدبير واميد براي آيندگان بازگو كنند
    با تشكر مردم شهيدپرور منطقه دولت آباد.

    • منصف گفت:

      انصافأ برای اولین بار یکی از المان های شهری (ترمینال مسافربری) در منظقه دولت اباد ایجاد شده که جای تشکر دارد.

  2. کارشناس شهر سازی گفت:

    دست شهردا ر و شورای شهر درد نکنه و خسته نباشن.اما استاندار عزیز مکان جدید ترمینال اصلا به پایانه مسافربری نمیخوره .یه سوله رو که نمیکنن ترمینال.هیچ کدام از آیتم های اساسی پایانه مسافربری رو نداره متاسفانه.دسترسی ضیعف.فضای فیزیکی نامناسب.ساختمان (سوله) موجود در پایانه.وسعت کم.مشکل ورودی و خروجی و………شهردار محترم یاسوج باید فکری به حال خیابان های اطراف پایانه جدید بکنه.بلوار جمعه بازار بدون چراغهای روشنایی.ماشین های فروش میوه که ترافیک بدی و بینظمی بدی دارند.حتی خود جمعه بازار که اصلا مکان خوبی نداره و ورودی شهر محسوب میشه و در نگاه اول دید بسیار بدی رو برای مسافرین داره.اما باز جای تشکر داره به خاطر تلاش مجموعه شهرداری براای سر وسامان دادن به فضای شهر یاسوج…

  3. مهندس گفت:

    استاندار و تیم شهرداری و شورای شهر محلی رو که نیکزاد برای نمایشگاه بین المللی تعبیه کرده بود به ترمینال برون شهری تبدیل کردند؟!!!!!!!!!!
    آقای استاندر یا اعضای شورای شهر یا شورای ترافیک اگه ممکنه بفرماین در مورد این ترمینال چه آیتم هایی رعایت شده؟ مگه ترمینال 13 آبان حدود 20 تا اتوبوس رو جا نداشت؟

  4. ناشناس گفت:

    سلام لطفا به وضعیت محل توقف اتوبوسهای تهران در سمیرم رسیدگی شود خصوصا” نمازخانه این رستوران که در شان مرده این استان نیست

  5. ناشناس گفت:

    دیگه مشکل ما همین پایانه بود دیگه کسی مشکل نداره تورا خدا ول کنید

  6. سياست گفت:

    سلام ودرود بر دكتر جاويد كه با امدن ايشان به شهرداري ياسوج شاهد تحولات گسترده اي بوديم و براي شما ارزوي موفقيت و سربلندي را از خداي بزرگ خواستارم

  7. محمد گفت:

    سازمان دادن وضعیت شهر و آسفالت خیابانهای شهر ، شروع پارکهای شهری ، ساماندهی میادین شهر و….همه در زمان کوتاه مدیریت آقای جاوید بوده که واقعا قابل تقدیر است.

  8. امید گفت:

    درود وصد درود بر دکتر جاوید.مدیر توانمند .آقایان مگه شهردارهای قبل نمی تونستند همین کارهها را انجام دهند چون دکتر جاوید دنبال منافع شخصی نیست ودست دیگران رو میکنه انتقاد میکنید تورا خدا یه کم هم انصاف داشته باشید

  9. تقی گفت:

    استاندار از خود ابتکار نشون بدهد کارهای صابری و نیکزاد را همه میدانند

  10. شهروند گفت:

    کجای این مطلب تندنوشته شده شماهم اگه میخاییدازواقعیت چشم پوشی کنید مختارید

  11. ناشناس گفت:

    اقای شهردار سلام 70متر کوچه مسجد تل زالی چندین سال است زیرسازی می شود ولی اسفالت نمی شود چدا

  12. محمد گفت:

    باسلام وخسته نباشید خدمت شهردارمحترم. بایدبگم کارهای همچون اسفالت کوچه هاوخیابانهای شهر موزایک کردن پیاده روها ونصب تابلوهای راهنما درمیدان امام حسین ومیدان جانباز کارهای بسیارشایسته وقابل تقدری هستند.لطفاکمی هم به فضای سبزشهررسیدگی فرمایید درختان پارک ساحلی خصوصاسمت بلواررجا همگی دچارامراض گوناگون شده اند.واماترمینال جدید شهریاسوج کاربسیارعبث وبیهوده ای است که هیچگونه کارشناسی دران صورت نگرفته که دراینده نزدیک همه مشکلات ان بروزخواهندکرد

  13. فرهاد گفت:

    امیدواریم استان ماروزی مثل استان های پیشرفته مثل مازندران اصفهان تهران فارس خوزستان خراسان شود و این شایسته استان ماست مردم نجبی و فهمیده و دلاور و پاکی داریم همت مسولان و نمایندگان استان لازم و ضروری است

  14. فرشاد گفت:

    همه مردم استان ما شهیددادند تومنطقه پاتاوه 100 شهیدداده شده ولی ماتقاضای اسم یاعنوان شهدارانداریم مهم پیشرفت و توسعه استان مردم لر می باشد.امیدواریم مسولان و مردم ما استان رارشد وترقی  بدهند

  15. فرشاد گفت:

    درود برمهندس جاوید همان زمانی که بخشدارپاتاوه هم بود خدمات شایسته انجام می داد .ایشان مردی است که خواهان توسعه استانه.امیدواریم مسولان استان باایشان برای بهبود وضع شهر و استان کمک نمایند

  16. پاتاوه گفت:

    درود براقای حاج  زارعی و مهندس جاوید ودرود برخاک پاک بویراحمد.ازاین اقدام ماندگار اقای جاوید که وجهه شهر واستان را قشنگ و زیبا و درخورشان کرده بسیار بسیار تشکر میشود.

  17. ناشناس گفت:

    آقای استاندار به ترمینال المان شهری نمی گویند جهت اطلاع

  18. arya گفت:

    بد نیست فکری هم بحال مسافربریهای توت نده دارشاهی گندی خوری پاتاوه لوداب و مارگون شود

  19. شهروند گفت:

    بابا برین این خیابونا رو اسفات کنین. ترمینالتونم میبینیم. خداییش اینهمه هوچی گری واسه جابه جایی ترمینال. یکی ندونه فکر میکنه میخان هابل از ترمینالشون بفرستن فضا. 

  20. همشهری گفت:

    می شه شما بفرمایید المانهای شهری چیه.و در ضمن ایشان فرمودن المانهای گردشگری

  21. مسعود گفت:

    مشکل فقط به نبود امکانات نیست ای کاش مردم درستی داشت

دیدگاه شما