جمعه 30 خرداد 1393 - 15:52

شروط جالب امام جمعه گچساران برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گچساران

امام جمعه گچساران ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان گفت: اگر ایجاد این منطقه منفعتی برای مردم گچساران نداشته باشد آن را نمی‌خواهیم.

خبرگزاری فارس: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی به نفع گچسارانی‌ها نباشد آن را نمی‌خواهیم

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری  و دوری از نافرمانی‌های خداوند با اشاره به شخصیت و ظهور امام زمان(عج) اظهار کرد: با ظهور امام زمان(عج) ریشه بی‌عدالتی و ظلم در زمین کنده می‌شود و زمین از لوث ناپاکی‌ها، قتل و کشتارها رها می‌شود.

حجازی با بیان این‌که بالاخره مشکلات و موانع در هر کشور و منطقه‌ای وجود دارد، تصریح کرد: در برطرف کردن مشکلات نباید تنها دولت و مسئولان مورد نظر باشند بلکه همه جامعه باید با همکاری و تعامل با مسئولان و دولت در راستای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

امام جمعه گچساران ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اصناف به کارکنان و مسئولان این سازمان و نهاد در کشور، از مسئولان و کارکنان این اداره و نهاد در گچساران تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گروه تکفیری داعش در خاورمیانه به ویژه عراق متذکر شد: این گرده تروریستی با نام اسلام قصد ضربه‌زدن به اسلام و مسلمانان را دارند که در این راستا اقدامات بی شرمانه‌ای در قبال مسلمانان کشورهای سوریه و عراق انجام داده‌اند.

حجازی بیان کرد: این گروه‌ها به سرکردگی آمریکا دست به اقدامات ضد بشری علیه دولت‌ها و مسلمانان می‌‌زنند، غافل از این‌که هدف از علم کردن آنها تخریب اسلام و نابودی خود آنها است.

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته این شهرستان با اشاره به بازدید بازرسان برای مکان‌یابی منطقه ویژه اقتصادی در گچساران گفت: من از تمامی کسانی که دست‌اندرکار تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گچساران هستند، تشکر می‌کنم اما مسئولان دو نکته را در نظر داشته باشند.

حجاری ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی به گونه‌ای نباشد که محل آن در گچساران باشد و کارکنان آن غیر گچسارانی باشند.

وی عنوان کرد: اگر این‌گونه شود برای شهرستانی که درصد بیکاری بالایی دارد، ظلم و بی‌عدالتی است.

حجازی با بیان این‌که همیشه از مردم گچساران در همه شرایط دفاع می‌کنم، گفت: این‌که مطرح می‌کنند که در گچساران نیروی تخصصی وجود ندارد  و مجبوریم از دیگر شهرها نیرو بیاوریم قابل قبول نیست، در گچساران نیروی تخصصی وجود دارد اما بسیاری از انها به دلیل عدم استفاده و به‌کارگیری از این شهرستان رفته‌اند.

منبع: فارس

 

نظرسنجی

شما بعد از دیدن مناظرات اخیر به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رأی می دهید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109480
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرضیه گفت:

    سفره ی خدا همه جا پهنه.مردم خشو فکر و همت نیارن.

  2. ناشناس گفت:

    باز هم از زبان مردم حرف زدید حاج اقا؟
    شما چرا به نماینده مردم بمناسبت انتصابش بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تبریک نگفتی؟
    لطفن شما در اموری که بهتون مربوط نمیشه دخالت نکنید بگذارید مسئولین کارشان را انجام دهند

  3. همشهری گفت:

    حاجی شما را چه مربوط به این مسائل وظیفه شما چیز دیگری ست چرا تو این مسائل دخالت میکنی همین صحبتهای شما باعث شده که حضور نمازگزاران کمرنگ شده مگه شهر فرماندار یا نماینده یا مسئول نداره

    • دهقان از دهدشت گفت:

      این همشهری ما با توجه به شناخت چندین ساله ای که از ایشان دارم از بهترین و مومن ترین افراد جامعه هستند لطفا مغرضانه قضاوت نفرمایید

  4. همشهری گفت:

    دهقان جان مگه میشه یه مهندس بجای دکتر ویزیت کنه

  5. سید گفت:

    منطقه اقتصادی در گچساران از نظر اقتصادی توجیح پذیر نیست این کار برای اقای تاجگردون که دکترای اقتصاد داره قابل تامل هست

دیدگاه شما