سه شنبه 27 خرداد 1393 - 9:55

عرضه کالاهاي اساسي با تخفيف ۵ تا ۱۵درصدي

رئيس اتحاديه بنکداران مواد غذايي گفت: در ايام ماه مبارک، نمايشگاه ضيافت براي ارائه مايحتاج خانوارها با تخفيف 5 تا 15 درصدي در 5 نقطه تهران و شهرستانها برپا مي‌شود.

به گزارش فارس، قاسم‌علي حسني به تدابير انديشيده شده براي ارائه کالاهاي اساسي و مايحتاج خانوارها در ايام ماه مبارک اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاري دو نمايشگاه ضيافت در مصلي تهران و حکيميه تهرانپارس تاييد شده و ثبت‌نام غرفه آن نيز آغاز شده است، همچنين در 3 نقطه ديگراز جمله بوستان ولايت، فرهنگسراي خاوران و استاديوم تختي نيز اين نمايشگاه‌ها برپا خواهد شد اما هنوز قطعي نشده است.

وي در مورد مزاياي برگزاري اين نمايشگاه نسبت به مکان‌هاي ديگر گفت: تمامي اقلام اساسي و مورد نياز خانوارها از جمله برنج، روغن، شکر، حبوبات، خرما، پنير و گوشت با تخفيف 5 تا 15 درصدي در اين نمايشگاه‌ها به مردم عرضه خواهد شد.

وي در مورد مدت برگزاري اين نمايشگاه نيز گفت: 3 روز قبل از آغاز ماه مبارک نمايشگاه‌هاي ضيافت برپا خواهد شد و تا هفتمين روز ماه مبارک ادامه خواهد داشت.رئيس اتحاديه بنکداران مواد غذايي به اين نکته اشاره کرد که بازرسان اتحاديه در سراسر کشور بر کيفيت و قيمت محصولات ارائه شده در نمايشگاه‌هاي ضيافت نظارت خواهند کرد.

تابناک

نظرسنجی

شما بعد از دیدن مناظرات اخیر به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رأی می دهید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109013
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما