یکشنبه 25 خرداد 1393 - 17:34

تصویب طرح بافت فرسوده شهرهای یاسوج و دهدشت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح بافت فرسوده شهرهای یاسوج و دهدشت تعریف شده و باید در کمیسیون ماده پنج نیز به تصویب رسیده است.

خبرگزاری فارس: طرح بافت فرسوده شهرهای یاسوج و دهدشت به تصویب رسیده است

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سید موسی خادمی صبح امروز در جلسه مشکلات بافت فرسوده شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه توجه به بافت فرسوده شهرها بسیار مهم و ضروری است، گفت: به منظور مقابله با هرگونه آسیب و بحرانی‌های ناگهانی باید بافت‌های فرسوده در شهرهای استان ساماندهی شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه فعالیت بافت فرسوده در سه محور اساسی شکل گرفته است، گفت: توجه به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی از ضروریات در این محور بوده که مرکز استان نیز به نسبت و بر اساس مصوبه ابلاغی دارای سکونت‌گاه‌های غیر رسمی زیادی است.

خادمی در ادامه با بیان اینکه متولی بافت فرسوده راه و شهرسازی است، گفت: ضروری است این دستگاه اطلاع‌رسانی لازم در خصوص طرح سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در کشور را لحاظ کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سطح کشور اولویت سکونت‌گاه‌های غیر رسمی با مراکز استان‌ها است، گفت: بر اساس گزارش مسئولان راه و شهرسازی محدوده‌هایی که جزء سکونت‌گاه‌های غیر رسمی یاسوج محسوب می‌شوند شامل محمود‌آباد، نجف‌آباد، اکبر‌آباد، بنسنجان، شرف‌آبادها و مهریان بوده است.

وی با توجه به اینکه در سطح چند شهرستان از جمله دهدشت و یاسوج بافت فرسوده آن‌ها در دست اقدام بوده و گچساران در حال اجرای طرح است، گفت: طرح بافت فرسوده شهرهای یاسوج و دهدشت تعریف شده و در کمیسیون ماده پنج نیز به تصویب رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت توجه به بحث بافت فرسوده شهرهای استان متذکر شد: کارگروه بافت فرسوده ظرف یک ماه آینده با حضور اعضا در سطح شهرستان‌ها برگزار و به صورت مستمر تشکیل می‌شود تا بتوان موانع را رفع و اقدام به بازسازی و رفع مشکلات کنیم.

خادمی در پایان بر تشکیل جلسات بافت فرسوده استانی هر فصل یک بار تاکید کرد و گفت: جلسات شهرستانی نیز باید هر 45 روز یک بار به صورت مرتب برگزار و نتیجه به ستاد استانی انتقال داده شود.

 

نظرسنجی

شما بعد از دیدن مناظرات اخیر به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رأی می دهید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=108801
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما