شنبه 24 خرداد 1393 - 1:51

صنعتگر گچسارانی: 12 روز در زندان بودم

سرمربی با سابقه هاکی ایران و صنعتگر گچسارانی در صنایع چوب با بیان این‌که به صنعت‌گران به دید کلاه‌بردار نگاه می‌شود، گفت: 12 روز در زندان بودم و این شایسته شخصیت من نبود

به گزارش بویرنیوز، نوروز حیدری امروز در نشست صنعتگران و معدن‌کاران گچساران و باشت که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: صنعتگران ما می توانند جز مدیران نمونه باشند اما در حال حاضر در صنعت تولید به آنها به دید کلاه‌بردار نگاه می‌شود.

وی افزود: اگر دولت آمار کاهش بیکاری ارائه می‌کند این آمار چگونه به دست آمده تنها به دلیل فعالیت فقیر و فقرایی که هم اکنون در این جلسه حضور داشته و چشم به یاری شما دوخته‌اند.

این صنعت‌گر گچسارانی در صنایع چوب و «MDF» تصریح کرد: اگر ما نباشیم اشتغال‌زایی نیز نخواهد بود اما امروز کار ما با مشکل مواجه شده و در آستانه تعطیلی قرار داریم.

سرمربی باسابقه هاکی ایران با اظهار گلایه از وضعیت کنونی برخی واحدهای صنعتی در این شهرستان گفت: بسیاری از افراد با تعطیلی کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی بیکار شده‌اند و این در شأن شخصیت ما نیست که بعضی ما برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت به تمسخر می‌گیرند.

حیدری با اشاره به اظهار گلایه برخی از صنعتگران در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های صنعتی شهرک صنعتی چهاربیشه گفت: اگر اعتراض یا گلایه‌ای مطرح شد، حرکت سیاسی نبود بلکه حرکتی صنفی صورت گرفت که چرا وقتی مسئولان قصد حضور در گچساران را دارند، باید صنایع و کارگاه‌های خود را برای بازدید استاندار گلچین کنند.

سرمربی تیم‌ ملی هاکی ایران در سال‌ 87 ادامه داد: ضمن تشکر از حضور شما استاندار که به کارگاه ما سر زدید من در آن لحظه با مصرف قرص دراز کشیده بودم و از حضور شما تشکر می‌کنم.

این صنعت‌گر گچسارانی با بیان این‌که صنعت‌گران می توانند بازوانی قوی برای دولت باشند، اذعان کرد: ما می توانیم جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را بگیریم ما بیرون نشسته‌ایم و در مورد مشکلات اجتماعی حرف می‌زنیم باید به درون زندان رفت تا این مشکلات را بهتر لمس کرد.

حیدری با اظهار گلایه مجدد از نگاه منفی بعضی مردم به صنعتگران بیان کرد: چرا باید با ما این‌گونه برخورد شود که به دید یک کلاه‌بردار به ما نگریسته شود.

این سرمربی باسابقه هاکی ایران با بیان این‌که هفته گذشته 12 روز در زندان بودم، عنوان کرد: بنده ضامن بودم و اموال معرفی کردم اما فروش نرفت دوباره معرفی کردم و توسط قاضی که متولد 66 بود من 59 ساله به زندان رفتم منی که سرمربی تیم ملی هاکی ایران بودم و این تیم را در مسابقات جهانی لهستان چهارم کردم همچنین تیم ملی ایران را در سال 87 قهرمان مسابقات آسیایی مالزی کردم آیا این طرز برخورد با شخصیت من است.

حیدری اذعان کرد: همه می‌دانند که من به راحتی می‌توانستم از ایران رفته و آن سوی آب‌ها به کار ورزشی خود ادامه دهم اما چون بچه گچساران بودم و خاک این شهر را خوردم با نیت اشتغال زایی و خدمت به مردم همشهری خود ایستادم اما هم‌اکنون کار ما با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده است.

منبع: قارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=108594
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما